Mijn dochtertje is bekender dan ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:00 schreef space-out het volgende:
Hee Doc
Ben niet zo bekend met forums enzo, maar we zullen elkaar kennen, aan je reactie te zien :-))
Thanks voor de antwoorden,hoe loopt het trouwens met de kaartverkoop?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:38 schreef space-out het volgende:
eerder op het forum gelezen; nebula / los natas -waarom niet op roadburn? nebula zit in de studio nieuw album op te nemen, en we kunnen los natas helaas niet voor een optreden over laten komen.
walter
Absoluut! En ik zal het doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:26 schreef space-out het volgende:
Brant in het Kaatje was wel het optreden van vorig jaar!!! Doe de groeten aan Peet!
quote:Op maandag 4 april 2005 12:09 schreef Doc het volgende:
Yep, ik moest ook uit zelfbehoud proberen niet zo'n kist in m'n knar te krijgen - fuckin' crowdsurfers
'Binnenkort' als in vandaag of morgen?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef Doc het volgende:
Er is zoveel goeds te zien ....
Ik ga binnenkort ook eens een "spoorboekje" maken met waar wanneer te zijn ...
of natuurlijk overmorgen op de hotelkamer vlak voor het begint natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
'Binnenkort' als in vandaag of morgen?
Het is in ieder geval al jammer dat Sunn O))) en Hypnos 69 elkaar overlappen en ik een uur van Space Ritual moet missen om Electric Wizard te zien. Maar ach.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
of natuurlijk overmorgen op de hotelkamer vlak voor het begint natuurlijk
Hypnos69 zal in iedergeval in juni weer te zien zijn in het voorprogramma van Yawning Man in W2 - dus die ga ik zaterdag skippenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al jammer dat Sunn O))) en Hypnos 69 elkaar overlappen en ik een uur van Space Ritual moet missen om Electric Wizard te zien. Maar ach.
Komt wel goedquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef TimoBasso het volgende:
Toch wel raar,dat ik er een jaar geleden meer zin in had..
maarja dat kwam denk ik door Monster Magnet & Orange Goblin,dat was me toch ook een line up zeg
Na ik k'ga weer alleen.. vrienden zijn niet mee te krijgen dit keer,een lift is altijd welkomquote:Op donderdag 7 april 2005 17:45 schreef nipeng het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ga je alleen & heb je nog een lift nodig?
is goed docquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef Doc het volgende:
Ik ben denk ik het weekend off-line. Ik zie jullie met m'n dochter daar denk ik wel.
Ik weet niet waar je huis woont. Heb je gisteren gemailed op je hotmail maar je reageert niet. Ik ben zo onderweg naar 013quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:07 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Na ik k'ga weer alleen.. vrienden zijn niet mee te krijgen dit keer,een lift is altijd welkom![]()
Damn dat is klote.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:24 schreef TimoBasso het volgende:
Wegens ziekte moet ik helaas afhaken..
have fun
/ ik volg jullie wel via 3voor12
Bedankt voor het ons back-stage brengen !quote:Op zondag 10 april 2005 13:09 schreef space-out het volgende:
o ja, doc, 't was leuk om myrthe te zien zitten :-) blij dat ik je in de gang al tegenkwam...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |