Mijn dochtertje is bekender dan ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:00 schreef space-out het volgende:
Hee Doc
Ben niet zo bekend met forums enzo, maar we zullen elkaar kennen, aan je reactie te zien :-))
Thanks voor de antwoorden,hoe loopt het trouwens met de kaartverkoop?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:38 schreef space-out het volgende:
eerder op het forum gelezen; nebula / los natas -waarom niet op roadburn? nebula zit in de studio nieuw album op te nemen, en we kunnen los natas helaas niet voor een optreden over laten komen.
walter
Absoluut! En ik zal het doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:26 schreef space-out het volgende:
Brant in het Kaatje was wel het optreden van vorig jaar!!! Doe de groeten aan Peet!
quote:Op maandag 4 april 2005 12:09 schreef Doc het volgende:
Yep, ik moest ook uit zelfbehoud proberen niet zo'n kist in m'n knar te krijgen - fuckin' crowdsurfers
'Binnenkort' als in vandaag of morgen?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef Doc het volgende:
Er is zoveel goeds te zien ....
Ik ga binnenkort ook eens een "spoorboekje" maken met waar wanneer te zijn ...
of natuurlijk overmorgen op de hotelkamer vlak voor het begint natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
'Binnenkort' als in vandaag of morgen?
Het is in ieder geval al jammer dat Sunn O))) en Hypnos 69 elkaar overlappen en ik een uur van Space Ritual moet missen om Electric Wizard te zien. Maar ach.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
of natuurlijk overmorgen op de hotelkamer vlak voor het begint natuurlijk
Hypnos69 zal in iedergeval in juni weer te zien zijn in het voorprogramma van Yawning Man in W2 - dus die ga ik zaterdag skippenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al jammer dat Sunn O))) en Hypnos 69 elkaar overlappen en ik een uur van Space Ritual moet missen om Electric Wizard te zien. Maar ach.
Komt wel goedquote:Op donderdag 7 april 2005 13:35 schreef TimoBasso het volgende:
Toch wel raar,dat ik er een jaar geleden meer zin in had..
maarja dat kwam denk ik door Monster Magnet & Orange Goblin,dat was me toch ook een line up zeg
Na ik k'ga weer alleen.. vrienden zijn niet mee te krijgen dit keer,een lift is altijd welkomquote:Op donderdag 7 april 2005 17:45 schreef nipeng het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ga je alleen & heb je nog een lift nodig?
is goed docquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:49 schreef Doc het volgende:
Ik ben denk ik het weekend off-line. Ik zie jullie met m'n dochter daar denk ik wel.
Ik weet niet waar je huis woont. Heb je gisteren gemailed op je hotmail maar je reageert niet. Ik ben zo onderweg naar 013quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:07 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Na ik k'ga weer alleen.. vrienden zijn niet mee te krijgen dit keer,een lift is altijd welkom![]()
Damn dat is klote.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:24 schreef TimoBasso het volgende:
Wegens ziekte moet ik helaas afhaken..
have fun
/ ik volg jullie wel via 3voor12
Bedankt voor het ons back-stage brengen !quote:Op zondag 10 april 2005 13:09 schreef space-out het volgende:
o ja, doc, 't was leuk om myrthe te zien zitten :-) blij dat ik je in de gang al tegenkwam...
Oh yeah!quote:Op zondag 10 april 2005 21:42 schreef space-out het volgende:
nipeng... heb atp in het verleden enkele keren gezien. josiah had ik graagl willen zien, maar ik was nauwelijks klaar met de brant bjork videoshow of werd voor productie stuff weggeroepen...
ik kan niet wachten tot de vpro alles on demand heeft staan, kan ik het festival herbeleven :-))
Ik had Peet de vrijdag ervoor nog gesproken en wist dus zeker dat-ie kwam en hij was ook de eerste die ik zag in de 013quote:Op zondag 10 april 2005 21:42 schreef space-out het volgende:
Doc, peet was er ook, die had 't wel naar z'n zin....
Ik was dan ook de "+1" van Myrthequote:Op zondag 10 april 2005 20:40 schreef TimoBasso het volgende:
@ Doc,master.. toch wel handig zo'n kiddy
Ik vind het nog steeds jammer dat ik gister niet kon - maar goed je kan niet altijd alles hebben...quote:Op zondag 10 april 2005 21:46 schreef nipeng het volgende:
Het was gewoon erg gaaf.
Ik ben net terug van de afterparty () in de Goudvishal. Het was een goede beslissing om te gaan.
Was een wat vaag afscheid. We zijn ook vrij snel naar het hotel gegaan - Myrthe was na een kinderverjaardagsfeestje van haar zusje in de ochtend en het rockgebeuren in de avond om zo half wel behoorlijk moe ... Dit was de eerste keer dat ze 's avonds een concert meemaakte (ze is natuurlijk ook nog wat jong - en was ook bij hoge uitzondering). Maar als er nog ergens een leuk middag concert is ...quote:Op maandag 11 april 2005 12:10 schreef Rex_Everything het volgende:
Ja Doc zo'n snoezig dochtertje opent toch deuren lijkt me. Wou na Brant ook nog vragen of ik mee op de foto mocht, maar heb je niet meer gezien toen. Toen ik zo oud was als Myrthe nu, toen stond ik ergens op een strand naar "10 om te Zien" te kijken. Vraag aan een willekeurige Vlaming met smaak wat dat is. Dan duik ik ondertussen wel even onder.
quote:Op maandag 11 april 2005 12:10 schreef Rex_Everything het volgende:
Dat backstagebandje wou ik overigens helemaal niet van je pikken, mocht je dat denken. Zag gewoon dat je wat moeilijkheden had om het aan te doen, dus ik wou je een handje helpen.
Op de backstage collage staat familie van mequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:06 schreef od0bo het volgende:
Bedankt Doc voor de foto's van Sunn 0))). Als er nog meer links zijn naar foto's van Roadburn aub hier posten![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:03 schreef space-out het volgende:
doc,
vanmiddag zijn de opnames van de kleine zaal en de batcave bij de vpro gebracht -ze waren in de studio om gemasterd te worden en moeten dus nu spoedig on line komen te staan (ook grote zaal) -ik weet niet precies wanneer, maar snel. ook ik kijk met smart uit naar de webcast on demand
Die fotoos heb ik niet zelf gemaakt - ik zal eens vragen aan degene die ze gemaakt heeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:04 schreef od0bo het volgende:
Doc, heb je de foto's van Sunn ook zonder het Roaburn logo? Ik heb ze nl. doorgestuurd naar Stephen (die verzameld nl. ook opnamen, foto's etc. van hun optredens) en die vroeg daar om. Vandaar.
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef space-out het volgende:
brant bjork & the bros en astrosniq zijn available on demand. hier is de link naar het roadburn on demand portal, en -wow- wat klinken de opnames van brant te gek:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=21711857
Leiden zal ik helaas ook niet zijn: de andere twee wel. Ik zal ze groeten doenquote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef space-out het volgende:
doc, ik ben er helaas niet bij in leiden, amsterdam en deventer. heb volgende week de premiere van de nieuwe peterpan speedrock videoshow tijdens hun cd presentatie en andere videoshows --doe brant en bros de groetjes van me :-)
Thanks!quote:Doc Die fotoos heb ik niet zelf gemaakt - ik zal eens vragen aan degene die ze gemaakt heeft.
Love = Acid,Space = Hellquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef nipeng het volgende:
Orange Sunshine was een van de toppers. Goede gitarist trouwens, lekkere sound, gaaf spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |