Ik was eerder en ik had de laatste post.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Dubbel
968 Gijsjes poepen van grootte hoogte op hun werk
quote:
Lezen cunt, zei al dat ik dubbel had gepost. Je verscheen niet in de atquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was eerder en ik had de laatste post.
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekkerzomertijd vergeten in te stellen op mijn wekker
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?Alleen jammer dat je hem maar één keer per jaar kunt gebruiken.
quote:Broers komen om tijdens uitstrooien as
MADRID - Twee broers zijn om het leven gekomen toen ze aan de kust van de Canarische Eilanden de as uitstrooiden van een overleden familielid. Dat meldden de Spaanse media maandag.
De familie was zondag op Las Palmas samengekomen om de overblijfselen van een overleden tiener uit te strooien. De resten van de tiener, die door een ziekte was overleden, werden verstrooid vanaf een klif aan de Atlantische Oceaan. Een golf van 6 meter hoog greep de broers (23 en 36 jaar) en een vrouw. De laatste kon in veiligheid worden gebracht
Ahuhquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
Ik vind het ook jammer. Ik heb deze game echt een kans gegeven. Bijna 16 uur op de teller staan. Maar na een tijdje moet je beslissen of je een game speelt om het uitspelen of omdat je het echt leuk vindt. En bij ToS is het eerste het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
whahahaha,... die verwoording van Strol over ToS![]()
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?Alleen jammer dat je hem maar één keer per jaar kunt gebruiken.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
Dan is zijn wekker terugzetten het eerste wat hij doet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoor... dat onthoud ie wel
![]()
Je hebt precies hetzelfde dan ik. Ook al breekt Collette haar nek tijdens een val.... zal mij niet boeien... sterker nog,..... door de kids voice-overs wilde ik haar zelfs duwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer. Ik heb deze game echt een kans gegeven. Bijna 16 uur op de teller staan. Maar na een tijdje moet je beslissen of je een game speelt om het uitspelen of omdat je het echt leuk vindt. En bij ToS is het eerste het geval.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoor... dat onthoud ie wel
![]()
Ben je aan het genieten gijsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... hier weer de standaard mensen ziek na een leuk weekend !! Zijn met zijn 3-enHoop werk !! Geen zin
Gun het mezelfquote:
Het begint met een W. en die andere met een M.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... hier weer de standaard mensen ziek na een leuk weekend !! Zijn met zijn 3-enHoop werk !! Geen zin
nee aap, bedoel met 24quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gun het mezelf
BrownieIk heb trek in je !
Groot gatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het begint met een W. en die andere met een M.
Afspraak verzet trouwens. Het werd me alleen niet in dank afgenomenZe zaten nu met een groot gat. Ja van 10 min.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekkerzomertijd vergeten in te stellen op mijn wekker
Jij ook alquote:had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
Geen idee... Mario en Wario??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het begint met een W. en die andere met een M.
Toen ze haar stem verloor....heeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt precies hetzelfde dan ik. Ook al breekt Collette haar nek tijdens een val.... zal mij niet boeien... sterker nog,..... door de kids voice-overs wilde ik haar zelfs duwen
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit momentquote:
Suckupquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit moment
(naast de dames natuurlijk)
Sinds wanneer heeft MUPU een snorquote:
Hahahahahha... ja ik heb de discussie een klein beetje gevolgd de afgelopen weekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit moment
(naast de dames natuurlijk)
Die discussie heb ik gemist geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... ja ik heb de discussie een klein beetje gevolgd de afgelopen week
De ouderwetse Nintendo zuigt, Xbox/PS2 heerst discussie
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
Kom eens op mijn plek zitten... wedden dat ze er 1 heeftquote:
Ja dat Nintendo suckt, prima, kan ik me voorstellen dat iemand dat vindt, maar zeggen dat ToS zuigt...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... ja ik heb de discussie een klein beetje gevolgd de afgelopen week
Die is er toch altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist geloof ik![]()
?
Nintendo sucked niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja dat Nintendo suckt, prima, kan ik me voorstellen dat iemand dat vindt, maar zeggen dat ToS zuigt...![]()
MP trek ik ook niet zo hoor.... is mijn spel ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat Nintendo suckt, prima, kan ik me voorstellen dat iemand dat vindt, maar zeggen dat ToS zuigt...![]()
Ze begrepen met niet toen ik zei dat Metroid Prime zoog, of REmake, of zelfs dat ik de Godfather nog niet gezien had vorig jaar, maar dat onbegrip dat IK nu heb...
Fable, die was best okay.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
MP trek ik ook niet zo hoor.... is mijn spel ook niet
Net als Fable... vond ik ook tegenvallen...
Fable vond ik erg goed, alleen een beetje kort. Als ze nu de wereld en mogelijkheden van WoW hadden gecombineerd met de verhaallijn van Fable, dat was pas een spel geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
MP trek ik ook niet zo hoor.... is mijn spel ook niet
Net als Fable... vond ik ook tegenvallen...
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Wedden dat tie `m niet vergeet terug te zetten over een half jaar
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
Gisteren bij de opa en oma had Daan even een vriendje
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Tja, dat dorp in de sneeuw, geen ideeeeee natuurlijk
[afbeelding]
Kratos... Wat is zijn plan nu echt? Wie is hij? Geen idee natuurlijk
[afbeelding]
Wat is de deal met dat meisje met dat roze haar, en die gast met die handboeien? Geen idee natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders refresh je eerstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Wedden dat tie `m niet vergeet terug te zetten over een half jaar
Nee, ben net begonnenquote:
Pikkie........... ik hou zoveel van je !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Screens blijven heel cool om te zien Gijs.... mocht het OOIT rustig worden in de game-wereld ga ik verder maar ik denk dat dat niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Tja, dat dorp in de sneeuw, geen ideeeeee natuurlijk
[afbeelding]
Kratos... Wat is zijn plan nu echt? Wie is hij? Geen idee natuurlijk
[afbeelding]
Wat is de deal met dat meisje met dat roze haar, en die gast met die handboeien? Geen idee natuurlijk
Het is nu rustig. Ik ben maar weer begonnen met Mark of Kri, lekkere opwarmer voor God of War.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Screens blijven heel cool om te zien Gijs.... mocht het OOIT rustig worden in de game-wereld ga ik verder maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
Ja ... een combinatie had al beter geweest... maar ik dacht eigenlijk precies wat jij over ToS zei.... ik speelde verder om het uitspelen zeg maar.... ik merkte dat het spel me niet boeide zoals ik had verwacht..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fable vond ik erg goed, alleen een beetje kort. Als ze nu de wereld en mogelijkheden van WoW hadden gecombineerd met de verhaallijn van Fable, dat was pas een spel geweest
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Strol,........ Surfer heeft interesse in MGS3
Daantjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hij heeft geen idee.... hij wilde weten hoe het spel is. Misschien kan jij wat vertellen aangezien ik het nog niet gegamed heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Heeft hij al eerder een MGS spel gespeeld? Hij gaat zo gillen.
Kan gebeuren, iedereen heeft een andere spel. Voordeel aan Fable was wel dat je hem binnen 13 uur kon uitspelen. Bij ToS heb je iets van 40 uur nodig, dat zou betekenen dat ik nog zo’n 24 uur voor de boeg zou hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ja ... een combinatie had al beter geweest... maar ik dacht eigenlijk precies wat jij over ToS zei.... ik speelde verder om het uitspelen zeg maar.... ik merkte dat het spel me niet boeide zoals ik had verwacht..
MGS3 is het voor mij totdat Jade komt !!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is nu rustig. Ik ben maar weer begonnen met Mark of Kri, lekkere opwarmer voor God of War.En daarna Jade Empire.
God of War is ook een spel hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is nu rustig. Ik ben maar weer begonnen met Mark of Kri, lekkere opwarmer voor God of War.En daarna Jade Empire.
Ook een musthave idd ...... MOET ik meemaken ! Maar die komt gelukkig 2 maanden na Jade !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
God of War is ook een spel hoor.... die trailers
Dat zou cool zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk zo dat Jade Empire de eerste game is die we weer gezamelijk gamen Gijsjes![]()
45 als je snel bent, maar als ik jou hoor, 22u en dan pas in Tethe'alla, dan kom je wel aan de 60quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, iedereen heeft een andere spel. Voordeel aan Fable was wel dat je hem binnen 13 uur kon uitspelen. Bij ToS heb je iets van 40 uur nodig, dat zou betekenen dat ik nog zo’n 24 uur voor de boeg zou hebben.
Bij RE4 hadden we het, al waren jullie wat sneller dan ik klaar, strax Jade Empire, en dan God of War.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou cool zijnVerhalen delen.... !
Hij kan ook gewoon mijn review lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:12 schreef Chocobo het volgende:
Nee hij heeft geen idee.... hij wilde weten hoe het spel is. Misschien kan jij wat vertellen aangezien ik het nog niet gegamed heb.
Surfer en ik dachten dat je een lekkere post aan het schrijven was maar neequote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon mijn review lezen.
Splinter Cell 3 sla ik trouwens over. Standaard weinig vernieuwde single player en uitgebreide multiplayer mogelijkheden die ik toch niet zal gamen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
MGS3 is het voor mij totdat Jade komt !!Jade..... ik wil je zo
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Surfer en ik dachten dat je een lekkere post aan het schrijven was maar nee![]()
Volgende week waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ook een musthave idd ...... MOET ik meemaken ! Maar die komt gelukkig 2 maanden na Jade !
BiA is cool. Niet het superspel wat we hoopten maar het is zeker avondvullend. Het heeft echter gewoon niet de magie van een MGS of een JE..... een snackje tussendoor, maar zeer realistisch. Zeker de beste WWII tactical shooter als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Splinter Cell 3 sla ik trouwens over. Standaard weinig vernieuwde single player en uitgebreide multiplayer mogelijkheden die ik toch niet zal gamen.
Hoe is BiA Gijs?
Planquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
Als ik BiA uit heb Gijs moet je hem maar eens lenen.... zeker cool om te doen
Wat een laag cijferquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon mijn review lezen.
Ik geef toe dat het cijfer iets hoger had moeten zijn, maar je zit met die rare gemiddeldes op Fok!Games. Op gevoel zou ik zeggen 9/10.quote:
quote:Kan vrijdag trouwens nietMoet tot 23.00 werken, helemaal vergeten
![]()
dat gehuil over die games hier altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Quinny het volgende:
Is gam soms saai geworden?
Weet je wat intressanters danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat gehuil over die games hier altijd
Niet alleen gehuil maar ook dat gehypequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat gehuil over die games hier altijd
om niksquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Niet alleen gehuil maar ook dat gehype![]()
quote:
wiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Die slet van een Ker zegt niet eens gedag
En jij stuurt niet eens een mailtje terug, beschimmelde paasstolquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben ook erg blij met mijn omgebouwde PS2.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga naast een PSP ook een Amerikaanse PSTwo kopen in de USA denk ikFuck de Europese gamesmarkt met die veel te dure prijzen en games die hier niet uitkomen.
Yup, ik ook. Iig de PS3. De Revolution hoeft niet zo, Nintendo brengt al hun games ook wel naar Europa, maar Square op de PS consoles...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn omgebouwde PS2.Volgende console importeer ik sowieso.
Nintendo heeft inderdaad een flinke inhaalslag gemaakt, we hoeven tegenwoordig niet langer als een paar maanden te wachten. Maar de PS2 inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ik ook. Iig de PS3. De Revolution hoeft niet zo, Nintendo brengt al hun games ook wel naar Europa, maar Square op de PS consoles...
[PS2] Metal Gear Solid 3: Snake Eaterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
quote:Trackingnummer
Status
Afleverinformatie
1. trackingnummer
Uitzondering
Verzonden naar: BUDEL SCHOOT, NL
Soort service: EXPRESS
pakketje is vlakbij nu maar hopen dat hij snel dor de customs komtquote:29 maa 2005
7:09 's morgens
EINDHOVEN, BEST, NL
PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
12:52 's morgens
PHILADELPHIA, PA, US
EXPORT SCAN
28 maa 2005
11:31 's middags
PHILADELPHIA, PA, US
ARRIVAL SCAN
8:35 's middags
UNIONDALE, NY, US
DEPARTURE SCAN
8:13 's middags
UNIONDALE, NY, US
ORIGIN SCAN
UNIONDALE, NY, US
ORIGIN SCAN
UNIONDALE, NY, US
ORIGIN SCAN
5:15 's middags
US
BILLING INFORMATION RECEIVED
Sorry Gijsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
[PS2] Metal Gear Solid 3: Snake Eater
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
En jij stuurt niet eens een mailtje terug, beschimmelde paasstol
Ow, die troepquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:36 schreef Magneet het volgende:
iets vergelijkends als deze heb ik besteld
Ik biedt 200quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:40 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
Ow, die troep
EOS 300D kopen? ¤625 voor jou
EOSquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:40 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
Ow, die troep
Wil zelf deze hebben:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:36 schreef Magneet het volgende:
iets vergelijkends als deze heb ik besteld
Nikonquote:
Mijn schoonvader heeft een gloednieuwe Nikon.... gilde toen ik die kwaliteit zagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:43 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
Nikon
Die ruis
Dat vierkante
Dikke is het met me eens
te duurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:40 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
Ow, die troep
Ja ik zag iemand 500 bieden in zijn topic.... had ik het voor gedaan !!quote:
Hij heeft ook een EOS gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een gloednieuwe Nikon.... gilde toen ik die kwaliteit zag![]()
, maar wat weet Surfer van camera's
misschien dat ik ooit een D-SLR koop maar voorlopig zit ik no lang niet aan de grenzen van mijn huidige cam en helemaal niet als ik die nieuwe lenzen hebquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zag iemand 500 bieden in zijn topic.... had ik het voor gedaan !!
Gebruikt Solid Snake dit ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet voor de vakantie nog zo'n ding halen.
[afbeelding]
Was een flinke riem zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef PsychoMantis het volgende:
[..]
Hij heeft ook een EOS gehad
Heb die nek riem van hem gejat
Een battery pack. Meer grip en langer stroom.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
Gebruikt Solid Snake dit ook![]()
Wat is het !
Kwaliteit heb ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een gloednieuwe Nikon.... gilde toen ik die kwaliteit zag![]()
Kom jij liever eens een keer langs met die tas.quote:
Eerst een 20D voor mijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een battery pack. Meer grip en langer stroom.
[afbeelding]
Weekend?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom jij liever eens een keer langs met die tas.
Prima. Vanavond even via msn afspreken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:52 schreef PsychoMantis het volgende:
Weekend?
Moet tot 23.00 werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prima. Vanavond even via msn afspreken.
Hij kan er alleen geen foto's mee makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat niet om die grenzen maar om wat een dslr kan. Scherpte, dof, ISO onderdrukking....Dat kan een digi-compact niet/slechter. Koop nou maar voor 600quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
misschien dat ik ooit een D-SLR koop maar voorlopig zit ik no lang niet aan de grenzen van mijn huidige cam en helemaal niet als ik die nieuwe lenzen heb
Doe ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:54 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Moet tot 23.00 werken
Mail me maar
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Gaat niet om die grenzen maar om wat een dslr kan. Scherpte, dof, ISO onderdrukking....Dat kan een digi-compact niet/slechter. Koop nou maar voor 600
Hoe is het met mijn mannetje.... kreeg een kusje vanmorgen van hemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij kan er alleen geen foto's mee maken
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn mannetje.... kreeg een kusje vanmorgen van hem![]()
Ik zou er nog een pijpbeurt uitslepen Gijs.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:59 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Heb trouwens me eerste fotoshoot binnen
Moet van een meisje foto's maken, wil gaan zingen dus heeft ze wat foto's nodig
2 uurtjes werk: ¤50,-![]()
nee, geen geldquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Gaat niet om die grenzen maar om wat een dslr kan. Scherpte, dof, ISO onderdrukking....Dat kan een digi-compact niet/slechter. Koop nou maar voor 600
ik vind het niet echt mooie kleuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:01 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Is me site zo wat:
http://www.yurivanessen.com/-other-/files/test/index.htm
Ja, die letters zijn nog wat te groot jah
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:59 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Heb trouwens me eerste fotoshoot binnen
Moet van een meisje foto's maken, wil gaan zingen dus heeft ze wat foto's nodig
2 uurtjes werk: ¤50,-![]()
ik vinnum te donkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:01 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Is me site zo wat:
http://www.yurivanessen.com/-other-/files/test/index.htm
Ja, die letters zijn nog wat te groot jah
Ja goed hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn mannetje.... kreeg een kusje vanmorgen van hem![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik vind het niet echt mooie kleuren.
Als je soms ziet wat fotografen verdienenquote:
ach, het is een begin tochquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:06 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Als je soms ziet wat fotografen verdienen
Dagje werk: ¤900,-
Moet ik een hele maand voor werken
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef O-Ren het volgende:goedenmiddag gijsjes
alweer heerlijk gewerkt!
ken ik jou niet van vroegerquote:
Die met WipeOut op de cover? Die moet ik nog halen. Maar een stuk over Nintendoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
Roy,
Net de nieuwe Edge gehaald! Staat in heel stuk in over Nintendo. Ze bezoeken het hoofdkwartier in Kyoto en hebben een interview met de makers van Made in Wario.
EOS kopen? ¤599,- voor jouquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die met WipeOut op de cover? Die moet ik nog halen. Maar een stuk over NintendoNu al een goed nummer
Ja, die gaye roze.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die met WipeOut op de cover? Die moet ik nog halen. Maar een stuk over NintendoNu al een goed nummer
Tsja, jij wou hem niet kopenquote:
Gijs…toen ik het aan jouw vroeg gaf je aan nog minstens een half jaar te wachten. Geen zin, geen geld, bla bla bla. En 2 weken nadat ik die van mij had gekocht geef je aan dat je jouw camera in de verkoop gooit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tsja, jij wou hem niet kopen
Heb je er alsnog 850 voor betaald en gewoon nauwelijks gebruiken
Strol
Ik denk er even overquote:
Euh, neequote:
Ja, ik zie het ook zo 4 maanden geleden cuntquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…toen ik het aan jouw vroeg gaf je aan nog minstens een half jaar te wachten. Geen zin, geen geld, bla bla bla. En 2 weken nadat ik die van mij had gekocht geef je aan dat je jouw camera in de verkoop gooit.Als je dat eerder had besloten had ik hem graag van je overgenomen.
En ik ben meer een vakantiefotograaf. Eind deze maand ga ik mijn Canon echt ontmaagden in Normandië.
Plunk
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, die gaye roze.
Staan leuke artikelen in deze maand. Ze hebben ook een heel stuk over een arcade-show in Japan waar Nintendo Mario Kart GP presenteerde. Er staan interviews met de ontwikkelaars van God of War en de nieuwe Tomb Raider game in. Tenslotte blikken ze terug op Yoshi’s Island.
Geweldig blad![]()
ik doe niet aan abonnementen, heb je hem nog later in de brievenbus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga al mijn abonnementen opzeggen (behalve dePU
) en neem een abo op de Edge, ik koop ze toch allemaal al wel
Maar ik heb wel je lens overgenomen, en nu je tas.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja, ik zie het ook zo 4 maanden geleden cuntEn had hem zowieso eerder verkocht als jij er eentje nodig had
Mark
Wat doe jij zaterdag? Hoe ga je en hoe laat ga je weer naarhuis?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Noot, jij kwam zondag toch langs of niet? Vergeet je je trommels en de DS niet?
De PUquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ik ga al mijn abonnementen opzeggen (behalve dePU
) en neem een abo op de Edge, ik koop ze toch allemaal al wel
Geen antwoord geven ookquote:
quote:
ja joh!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef Chocobo het volgende:
http://damaliayo.com/ Ze heeft echt gave dingen gedaan !!
quote:Waar is moeder?
BOCHUM - Een 60-jarige Nederlandse vrouw heeft afgelopen weekeinde in het Duitse Bochum een hele nacht in de auto van haar zoon doorgebracht, omdat deze het voertuig niet kon terugvinden.
Zoonlief was zaterdag een snack voor zijn aan diabetes lijdende moeder gaan halen, maar had daarna geen idee meer waar hij de auto had geparkeerd. De wanhopige man zocht en zocht: in elke straat en steeg, de hele avond, nacht en ochtend, tot zondagmiddag toe.
Probleem was dat geen van beiden Duits sprak en daarom niemand durfde aan te klampen. Ten einde raad belde de zoon een Nederlandse kennis in Dortmund met de vraag of hij de hulp van de politie wilde inroepen. Die had nog een uur nodig om de auto te vinden, zei een woordvoerder dinsdag.
Moeder zat echter niet meer in het voertuig. Mensen die in de buurt woonden waar de auto stond geparkeerd, haalden haar zondagochtend in huis. De moeder heeft het er goed van af gebracht.
Weet ik nog nietquote:
quote:Hoe ga je
Tjaquote:hoe laat ga je weer naarhuis?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
In over night news, it has been reported that Terri Schiavo started to respond to stimuli last night.
During her nightly bath, one of the orderlies accidently brushed her nipple, elliciting a motor response from Terri. The orderly immediately told the doctor. On hearing this, the doctor felt it important enough to notify Michael Schiavo.
"I know we've tried everything Mr. Schiavo, but I think there may still be hope yet. One of our orderlies accidentally rubbed her nipple and got some sort of response from Terri. Perhaps if you tried something a little more stimulating we might be able to get her out of this terrible condition. I know this might be hard to hear, but if you'd give it a chance, maybe it could be the answer. Perhaps some oral sex could help her."
Sources say that despite initial misgivings, Mr Shiavo agreed that nothing else had worked so far, and it was worth a try.
Unfortunately, a couple of hours later, Mrs. Schiavo's cardiac monitor alarm was activated, causing doctors to rush to her bedside. Mr Schiavo is reported to have said "I think she choked."
Gijs...anders lees je het hele verhaal eens. Dat domme.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:51 schreef kepler het volgende:
na 15 jaar opeens reageren, net nu het hoger beroep niet heeft gewerkt. Beetje toevallig niet
zit Nintendo in Kyotoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
Roy,
Net de nieuwe Edge gehaald! Staat in heel stuk in over Nintendo. Ze bezoeken het hoofdkwartier in Kyoto en hebben een interview met de makers van Made in Wario.
N...naar Japan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:53 schreef kepler het volgende:
daar ga ik dus volgend jaar waarschijnlijk naartoe met vakantie
jah, een nicht van mijn moeder woont daar al jaren. En nu mag ik volgend jaar langskomenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef kepler het volgende:
jah, een nicht van mijn moeder woont daar al jaren. En nu mag ik volgend jaar langskomen![]()
quote:
*jaloers is*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef kepler het volgende:
ik weet het trouwens nog niet zeker, misschien dat ik volgend jaar zomer stage ga lopen. Dan gaat dat voor natuurlijk, maar dan ga ik het jaar daarna wel naar Japan. Ik ga iig snel een keer langs
Kun je dan nog wel een weekje naar New Yorkquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef kepler het volgende:
ik weet het trouwens nog niet zeker, misschien dat ik volgend jaar zomer stage ga lopen. Dan gaat dat voor natuurlijk, maar dan ga ik het jaar daarna wel naar Japan. Ik ga iig snel een keer langs
zit er niet in denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel een weekje naar New York![]()
je krijgt idd maar per 1 gekocht spel de 2,50 of 5 euro bonus de rest krijg je het gewone bedrag. De games die je inruild moet in goede staat zijn en moet niet nu in de aanbieding zijn oid en ook niet té oud. Rainbow six 3 pakten ze bij mij bv wel gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit dat nou met die FRS aktie van games inruilen. Kan je gewoon met een stapel games langs ? Je kan cash krijgen voor alles maar je kan niet een aantal games tegen een ander inruilen zeker![]()
Er zit altijd wel weer wat achter. Iemand ervaringen ?
Je krijgt op 1 game de maximale korting, voor de rest krijg je cash. Ik heb 3 games ingeruild, ik kreeg dus 1x 10 euro korting en 2x 7,50 euro cash.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit dat nou met die FRS aktie van games inruilen. Kan je gewoon met een stapel games langs ? Je kan cash krijgen voor alles maar je kan niet een aantal games tegen een ander inruilen zeker![]()
Wat er achter zit is dat jij hooguit 7.50 voor je game terug krijgt, en hoe meer games, hoe meer cash natuurlijk voor je nieuwe game. Maar hun leggen vervolgens jou ingeleverde spel in de bak, en verkopen ze hem weer voor 35 euro ;')quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Doe je nog meer dan halo2 dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef GinaG het volgende:
Cho wat heb je in de aanbieding? Deze beginnendegamer kan eventueel intresse hebben
![]()
Ik wil gewoon een mooie xbox collectie hebbenquote:
Beste spel op de XBox is Ninja Gaiden. Go for it!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:38 schreef GinaG het volgende:
Ik wil gewoon een mooie xbox collectie hebben(Ik heb inmiddels als 17 xbox games, als je de 6 versies van HALO niet meerekend
) Heb tweede paasdag de hele dag Cold Fear gespeeld, leuk spelletje
![]()
Ben bang dat wij fundamenteel van mening verschillen hieroverquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beste spel op de XBox is Ninja Gaiden. Go for it!
Meteen eisen stellen oooooooooooookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:43 schreef GinaG het volgende:
Ik hoop dat Cho bijv. een return to castle wolfenstein heeft (gewone versie niet de classic), Silent Hill 2, Silent Hill 3. En anders geeft/mailt hij een lijstje en dan kijk ik per game op teamxbox of het wat voor mij is![]()
Tuurlijk stel ik eisen, ik wil een mooie collectie, in goede staatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meteen eisen stellen oooooooooooook
En Ninja Gaiden heerst, je zult het wel niet kunnen, net als Roy.
lemonpartyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
*tubgirl in Google ingetypt heeft*
*niet gelukkig is*
Soms ben ik te naief voor dit forumquote:
Mijn games zien er beter uit dan de nieuwstaat versie bij je lokale FRS zeg maar. Ze krijgen meer liefde en worden goed schoongehouden. Boekjes ongeopent en zonder vingerafdrukkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk stel ik eisen, ik wil een mooie collectie, in goede staatVooral dat laatste zal wel goed zitten met Cho, heb al eens gelezen over zijn gewoonte om met de kruimeldief naast je klaar te staan terwijl je nog aan het eten bent
![]()
whahahaha.... dat genieten van die gozerquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn games zien er beter uit dan de nieuwstaat versie bij je lokale FRS zeg maar. Ze krijgen meer liefde en worden goed schoongehouden. Boekjes ongeopent en zonder vingerafdrukkenen ja.... de cd's liggen met de tekst horizontaal in de klikdoos ja !
Games
Denk alleen dat de games niks voor je zijn. Panzer Dragoon, MOH Frontline etc. etc.
De respectquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]Ben zo een typje als ik een nieuwe game heb dat ik dan als een gek op zoek ga naar de manual in pdf formaat op internet. Vervolgens print ik de manual en dan stop ik het in een map, per game een tablad (
).
Als ik het pdf formaat niet kan vinden dan kopieer ik de manualzelfs zo erg dat ik het aanbod van iemand die het voor mij wilt kopieren weiger, ik kopieer het liever zelf
. Games leen ik uit, maar je moet me eerst met je hand op je hart beloven dat je nooit en te nimmer de orignele manual aanraakt, immers ik geef je een kopie of de uitgeprinte versie mee
Om het verhaal nog erger te makenquote:
Ik ben nu bezig met TS3. Die SP is echt zo grappigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb net mijn WoW account stop gezet. Heb is nu leuk geweest... na dik 170 uur ofzo heb ik het wel gezien. Wil nu niet meer betalen.... ben in totaal nu 45 euro game + 12 euro voor die ene maand kwijt... best netjesHoop speelplezier voor dat geld
In ieder geval krijg ik nu hetzelfde wat Strol heeft...... er gaat teveel tijd inzitten en ik mis games als MGS en Jade Empire... goede offline singleplayer games !!
Heb ook mijn XboxLive account niet verlengt....Ik koop wel weer een setje tegen de tijd dat er een cool online game is. Voorlopig niet dus voor mij..... eerst MGS3, Jade Empire, SC3 en dan nog Conker..... daarna ga ik alweer verhuizen
In ieder geval wacht ik nu met smart op MGS
Waarom ik dit allemaal post? Geen idee...... de Gijsjes is voor mij soms een persoonlijke weblog![]()
Lieve lieve Gijsjes
Ik heb dat af en toe ook, gewoon lekker posten wat je van plan bent terwijl het eingelijk niemand interesseertquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:44 schreef Chocobo het volgende:
Waarom ik dit allemaal post? Geen idee...... de Gijsjes is voor mij soms een persoonlijke weblog![]()
Lieve lieve Gijsjes
lijstjes ooookquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe ook, gewoon lekker posten wat je van plan bent terwijl het eingelijk niemand interesseert
Ik maak thuis ook lijstjes met wat ik nog moet gamen en wanneer ik het ongeveer wil doenVoor de zomer staan FFVIII en OoT gepland
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe ook, gewoon lekker posten wat je van plan bent terwijl het eingelijk niemand interesseert
Ik maak thuis ook lijstjes met wat ik nog moet gamen en wanneer ik het ongeveer wil doenVoor de zomer staan FFVIII en OoT gepland
Gijs ik moest je het spel ook maar aan en aanraden hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welke loser die zichzelf 'rpg-er' noemt heeft Xenogears nog niet gespeeld? Wie?
Trek die grote scheur dan niet open en game gewoon ff
Ik nam je direct bij je woordquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik moest je het spel ook maar aan en aanraden hoorUiteindelijk gaf je haar een kans en herkende je de brilliance
Nee!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:20 schreef Chocobo het volgende:
Ken je dat.... een lekker glas rode wijn voor het slapen gaan !
Niet voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waarom ging je van MSN af?
Dacht, heeft ie is tijd...
Wat dacht je van een flesquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:20 schreef Chocobo het volgende:
Ken je dat.... een lekker glas rode wijn voor het slapen gaan !
Och,. Heb echt schijt aan die vent gekregenquote:
Plan..... zit inmiddels aan mijn 2e...quote:
Gijs niemand weet meer wie je bentquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waarom post ik
Niemand die het interesseerd![]()
Schijt aan mij?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Och,. Heb echt schijt aan die vent gekregen
EOS kopen?
Waarom zie ik je nooit meer dobberen door het dorp?
MSNquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Plan..... zit inmiddels aan mijn 2e...
ben Ker posts aan het negerenEn idd snel van MSN af ja
Schijt aan pas.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijt aan mij?
Misschien heb je wel ergens pijn gedaan
Tieft nou es op met die spamquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Schijt aan pas.
EOS kopen?????????
Begrijpelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
MSN
Pfff. slaap slecht laatste tijd.
Gijs.. voor dat geld ga ik nog liever een nacht naar YapYum.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
600
Kom je hem deze week ophalen?
Serieus.... ik wou dat hij die camera invette en in zijn aars duwde..... !quote:
Nee,.... laat het invetten maarquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus.... ik wou dat hij die camera invette en in zijn aars duwde..... !
quote:
Tyfus...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Me moeder gaat nar kerk&zanen.
Aangezien ik zelf nog niks heb moet ik mee
Kamer? 2x3 meter
Dat wordt krap (heb nu een volle zolderkamer van 3.5x5 m. ), maar hoop snel iets voor mezelf te hebben,..
Ow okay,... dat kan gebeuren Gijs... ik drink meestal s' avonds wat wijn om in slaap te komen !quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee serieus.. denk aan niks, kom gewoon slecht in slaap
Ik drink te weinigquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ow okay,... dat kan gebeuren Gijs... ik drink meestal s' avonds wat wijn om in slaap te komen !
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga trouwens verhuizen
Over 2 weken ben ik weg
quote:
Je kan die camera in je hol douwen Gijs... zo diep dat je je kerstmaal nog kan fotograferen.quote:
Is dat een toenadering....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Bastard het volgende:
serieus.. trek mn tweede fles open nu.. omdat er iets te doen is op internet
PROESTquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan die camera in je hol douwen Gijs... zo diep dat je je kerstmaal nog kan fotograferen.
Ok!quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan die camera in je hol douwen Gijs... zo diep dat je je kerstmaal nog kan fotograferen.
Nee gijs.. je kent me,.. diepe gevoelens blijven ten allen tijde onder water.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat een toenadering....Zeg je nou gewoon wat liefs ? Vind je het gezellig met ons
![]()
![]()
En zo hoort dat bij je idd.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gijs.. je kent me,.. diepe gevoelens blijven ten allen tijde onder water.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef Bastard het volgende:
Loop een tweede keer om mn wijnglas te halen
Vreemde club ook die Gijsjes eigenlijk.. we zijn echt wel degelijk de theemutsen ergens in een hoekje van FOK.. nu al 3 jaar wel denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En zo hoort dat bij je idd.....Het past je ! Alles goed verder thuis Gijs
?
Eikel,quote:
Gijsjes.... ze blijven heersen... kan er niet omheenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemde club ook die Gijsjes eigenlijk.. we zijn echt wel degelijk de theemutsen ergens in een hoekje van FOK.. nu al 3 jaar wel denk ik.
Thuis alles best, Tam is alleen moe de laatste tijd.
Wat dan? FF7 weer uitgespeeld?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Eikel,
zit hier helemaal op en neer te springen van teveel energie
Die van mij paste nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Steek me pikm weel in de gleuf van me ps2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |