quote:Op zondag 27 maart 2005 14:16 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik wel eens Metal Gear: Solid Snake op de NES heb gespeeld
Hoewel ik al een fan van de serie was ben ik na deel 3 het echt gaan waardering. Al die verwijzingen naar de andere delen en dat je in het verleden speelt waar alles begon...
Het einde is echt mooiHet is alleen zo jammer dat de NES versie van metal gear zoo mega verneukt was door nintendo. De MSX versie was gewoon wat ruwer zoals metal gear behoort te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://home.planet.nl/~essen577/debriefing.mp3>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
Omdat je nu geen radar tot je beschikking hebt mischien??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat gezanik over die camera ook altijd... ALLE Metal Gear spellen werken met een dergelijke camera, dus waarom is het nu ineens een probleem?
Ik ben zojuist geroosterd door 'The Fury'quote:Op zondag 27 maart 2005 21:28 schreef Markster het volgende:
Heb net the fury verslagen, e makkelijkste tot nu toe
Ik vond hem echt veel te makkelijk, ik schoot hem gewoon een paar keer met me sniper en paar keer met me shotgun en klaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik ben zojuist geroosterd door 'The Fury'
Morgen maar weer eens proberen en het dan wat rustiger aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dus ook. Waarschijnlijk omdat ik deel 1 en 2 ook al 10 keer uit heb gespeeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef peristilius het volgende:
Heb hem paar dagen geleden uitgespeeld, mooi einde
Heb er 18 uur over gedaan... ga waarschijnlijk nog wel een keer op hard spelen, vond hem een beetje makkelijk
herkenbaarquote:Op zondag 27 maart 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
MGS heeft al mijn andere PS2 games verziekt... ik druk nu telkens op X als ik wil cancellen en op O om te accepten.
Ik was iets te overmoedigquote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Markster het volgende:
Ik vond hem echt veel te makkelijk, ik schoot hem gewoon een paar keer met me sniper en paar keer met me shotgun en klaar.
Gebruik de codec eens als je zo'n kikkertje ziet...quote:1 vraagje, wat doen die groene kikkertjes overal? Heb er al een stuk of 7 gezien en als je ze schiet, maken ze een vaag geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerquote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Zit nu overigens RE4 te gamen, moet eerlijk bekennen als groot RE fan dat MGS3 toch beter is
Fok pakt me eigen domeinnaam, nieuwe kloonsquote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ker
Ja ik ga het deze week dan eindelijk meemaken. Lang genoeg al die geniet posts van iedereen gelezen hier !
Tip:quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ker
Ja ik ga het deze week dan eindelijk meemaken. Lang genoeg al die geniet posts van iedereen gelezen hier !
Weet niet wat jij zo mooi vind aan een naakte skeletquote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef PsychoMantis het volgende:
Kijk nou wat ik vond van Eva
[afbeelding]
Was te mooi om waar te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |