Ik was eerder en ik had de laatste post.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Dubbel
968 Gijsjes poepen van grootte hoogte op hun werk
quote:
Lezen cunt, zei al dat ik dubbel had gepost. Je verscheen niet in de atquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was eerder en ik had de laatste post.
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekkerzomertijd vergeten in te stellen op mijn wekker
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?Alleen jammer dat je hem maar één keer per jaar kunt gebruiken.
quote:Broers komen om tijdens uitstrooien as
MADRID - Twee broers zijn om het leven gekomen toen ze aan de kust van de Canarische Eilanden de as uitstrooiden van een overleden familielid. Dat meldden de Spaanse media maandag.
De familie was zondag op Las Palmas samengekomen om de overblijfselen van een overleden tiener uit te strooien. De resten van de tiener, die door een ziekte was overleden, werden verstrooid vanaf een klif aan de Atlantische Oceaan. Een golf van 6 meter hoog greep de broers (23 en 36 jaar) en een vrouw. De laatste kon in veiligheid worden gebracht
Ahuhquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
Ik vind het ook jammer. Ik heb deze game echt een kans gegeven. Bijna 16 uur op de teller staan. Maar na een tijdje moet je beslissen of je een game speelt om het uitspelen of omdat je het echt leuk vindt. En bij ToS is het eerste het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
whahahaha,... die verwoording van Strol over ToS![]()
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede smoes als je te laat bent op je werk hé?Alleen jammer dat je hem maar één keer per jaar kunt gebruiken.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
Dan is zijn wekker terugzetten het eerste wat hij doet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoor... dat onthoud ie wel
![]()
Je hebt precies hetzelfde dan ik. Ook al breekt Collette haar nek tijdens een val.... zal mij niet boeien... sterker nog,..... door de kids voice-overs wilde ik haar zelfs duwenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer. Ik heb deze game echt een kans gegeven. Bijna 16 uur op de teller staan. Maar na een tijdje moet je beslissen of je een game speelt om het uitspelen of omdat je het echt leuk vindt. En bij ToS is het eerste het geval.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als de klok een uur terug gaat is ie echt geen uur te vroeg hoor... dat onthoud ie wel
![]()
Ben je aan het genieten gijsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... hier weer de standaard mensen ziek na een leuk weekend !! Zijn met zijn 3-enHoop werk !! Geen zin
Gun het mezelfquote:
Het begint met een W. en die andere met een M.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... hier weer de standaard mensen ziek na een leuk weekend !! Zijn met zijn 3-enHoop werk !! Geen zin
nee aap, bedoel met 24quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gun het mezelf
BrownieIk heb trek in je !
Groot gatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het begint met een W. en die andere met een M.
Afspraak verzet trouwens. Het werd me alleen niet in dank afgenomenZe zaten nu met een groot gat. Ja van 10 min.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekkerzomertijd vergeten in te stellen op mijn wekker
Jij ook alquote:had alle klokken ingesteld op zomertijd, behalve mijn oude telefoon die ik nog steeds als wekker gebruik
Geen idee... Mario en Wario??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het begint met een W. en die andere met een M.
Toen ze haar stem verloor....heeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt precies hetzelfde dan ik. Ook al breekt Collette haar nek tijdens een val.... zal mij niet boeien... sterker nog,..... door de kids voice-overs wilde ik haar zelfs duwen
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit momentquote:
Suckupquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit moment
(naast de dames natuurlijk)
Sinds wanneer heeft MUPU een snorquote:
Hahahahahha... ja ik heb de discussie een klein beetje gevolgd de afgelopen weekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha, de enige Gijs waar ik wel nog respect voor heb op dit moment
(naast de dames natuurlijk)
Die discussie heb ik gemist geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... ja ik heb de discussie een klein beetje gevolgd de afgelopen week
De ouderwetse Nintendo zuigt, Xbox/PS2 heerst discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |