Wat een slap gelul. De PvdA schiet D66 af door 3 keer voor en op het moment supreme tegen te stemmen wetende wat daar de gevolgen van zijn en als D66 dan niet als slachtvee mee wil werken aan de plannetjes vd PvdA dan sluiten ZIJ de deur?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef George-Butters het volgende:
Goede analyse van de stand van zaken in de pol.
[..]
Je mag van mening verschillen, liegen en kronkelen doen ze allemaal. Er is echter een duidelijke 2 deling zichtbaar. Het is wel interessant om te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:47 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Wat een slap gelul. De PvdA schiet D66 af door 3 keer voor en op het moment supreme tegen te stemmen wetende wat daar de gevolgen van zijn en als D66 dan niet als slachtvee mee wil werken aan de plannetjes vd PvdA dan sluiten ZIJ de deur?Omgekeerde Wouter Bos wereld weer eens!
'Vandaag vieren de PvdA-leden hun niet-verjaardag'
Heb je haar toen een nekschot gegeven?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:23 schreef Monidique het volgende:
Dus mijn moeder vraagt aan mij waar Armenië ligt en ik zeg dat dat land ten oosten van Turkije ligt. "Oh, dus het zijn eigenlijk Turken?"
Nou, zei ik, nou, niet he-le-maal...
Hahahaha, maar wie heeft wiens staart eigenlijk vast ?quote:
Doe je best hequote:
Juist.quote:
Ga je de Wilbersaanhang nu ook al wegjagen?quote:
En toen vertelde je haar over Kirmizi?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:23 schreef Monidique het volgende:
Dus mijn moeder vraagt aan mij waar Armenië ligt en ik zeg dat dat land ten oosten van Turkije ligt. "Oh, dus het zijn eigenlijk Turken?"
Nou, zei ik, nou, niet he-le-maal...
quote:Zwak signaal Huygens opvangen met mobieltjes
Uitgegeven: 30 maart 2005 18:28
Laatst gewijzigd: 30 maart 2005 21:50
AMSTERDAM - Sterrenkundigen gaan de hulp van Nederlanders en Belgen inschakelen om een extreem zwak radiosignaal op te vangen van de Europese ruimtesonde Huygens. Huygens staat sinds 14 januari op de Saturnus-maan Titan. Hoewel men dacht dat Huygens na zijn afdaling aan parachutes maar een paar minuten zou overleven zijn er aanwijzingen dat de ruimtesonde nog steeds actief is.
Astronomen over de hele wereld willen Huygens' radiosignaal dan ook zo snel mogelijk opvangen, omdat elke dag de laatste kan zijn dat de sonde nog energie heeft. Om het zwakke radiosignaal op te vangen roepen sterrenkundigen de hulp van de bevolking in. Met behulp van mobiele telefoons kan er gemeten worden, omdat mobiele telefoons gevoelig zijn voor radiosignalen.
Via straalzenders communiceren ze met telecommunicatiesatellieten. Omdat deze satellieten het signaal weer terugkaatsen naar het aardoppervlak, kunnen grondstations voor satellietcommunicatie maar óók radiosterrenwachten, die vaak nog grotere schotelantennes gebruiken, het opvangen. Door alle mobiele telefoons te laten samenwerken, kunnen Nederland en België een gigantische radiotelescoop vormen.
Als mensen tussen 12.30 en 13.00 uur de straat op gaan en hun mobieltje richten naar het oosten, werken die tienduizenden mobieltjes samen als één grote radiospiegel. Het zwakke Huygenssignaal kaatst dan via de ruimte terug naar het oosten van ons land, waar het terecht komt bij de Drentse syntheseradiotelescoop. De verhoogde opbrengst zorgt ervoor dat deze telescopen het Huygens-signaal luid en duidelijk ontvangen. Hopelijk kunnen sterrenkundigen er door deze versterking achter komen wat Huygens de laatste maanden is overkomen.
Die aziaten doen daar nou juist niet zo veel aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Beetje laat, maar was het al opgevallen dat in Azie op Tweede Kerstdag en vervolgens op Tweede Paasdag een beving was met veel doden? Met Tweede pinksterdag de volgende? Is dit de hand van God, die het gebash op Christenen zat is?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:14 schreef Harry_Sack het volgende:
was het maar vast zaterdag..
Boris heeft zelfs moeite met afscheid nemen van de presentatoren van Netwerk
Wel tegen de Arabische zoek-aanvallen.quote:
Hadden jullie daar dan last van?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wel tegen de Arabische zoek-aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |