Ik zou zweren dat Gneis een Zuid Afrikaner is..... nu ik dit lees.quote:Met die steeds verslegtende situasie in Suid-Afrika is dit ironies dat daar steeds mense is wat dink dinge het nog nie te sleg geword nie. Of wat glo ons is beter af as in die Apartheidsjare. Kyk ons na die situasie toe, was daar nie werkloosheid nie, was die misdaad veel laer, was ons koopkrag sterker, was ons trots op dit wat ons land bereik het en kon jy jou toekoms beplan. Kyk ons na die situasie nou, is dit ’n voorreg om nog ’n werk te hê, is misdaad onder beheer van die skelms, verswak ons geldeenheid uurliks, kry jy skaam vir die bestuur van die land (veral as jy op T. V. sien hoe slaap hulle in die parlement) en kan jy nie jou loopbaan beplan as gevolg van die onsekere situasie in Suid-Afrika nie.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 03:27 schreef Murray het volgende:
Ok, het is eigenlijk dieptriest.....
http://durrrrr.blogspot.com/
maar ik moest toch wel lachen.![]()
joystick gevonden op straat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:11 schreef Drugshond het volgende:
[TK] Logitech Wingman (Joystick)
Lijkt wel een junk die geld nodig heeft.
Gejat bij Bart Smit (inclusief orginele doos)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:16 schreef George-Butters het volgende:
joystick gevonden op straat.
Veel vraag is er niet...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gejat bij Bart Smit (inclusief orginele doos)
Waar staat dit?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:40 schreef Monidique het volgende:
[ code verwijderd ]
De nerds van POL,.
.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Hm, ik lees net in het zoveelste 'waarom nou in vredesnaam die mislukte jsf' topic, krijg ik ineens een hit van de 'Australian Departement of Defence' volgens PeerGuardian..
Is Fok! een soort Carnivor ofzo
Spreekt "versterking van het representatieve karakter van de democrate" en "meer rechtstreekse invloed van de burger" elkaar niet tegen. Het lijkt mij een beetje paradoxaal. En hebben jullie enig idee wat hiermee wordt bedoeld "veranderingen in het gemeentebestuur zijn nodig om de slagvaardigheid te vergroten" ??quote:“Versterking van het representatieve karakter van de democratie, meer rechtstreekse invloed van de burger en bestuurlijke vernieuwing moeten de afstand tussen kiezer en gekozene verkleinen (…)Veranderingen in het gemeentebestuur zijn nodig om de slagvaardigheid te vergroten en de betrokkenheid van burgers te versterken. (Hoofdlijnenakkoord BalkenendeII, 2003: resp. 2 & 9)
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, sinds ik dit programmaatje op drugshonds aanraden heb, vertrouw ik windows niet meer
Ik ga terug op linux
Nog meer lieverds!!!!!!!!!!!!quote:
Heel goed. Beter is echter om een veiliger OS als Free BSD te gebruiken want met die rootkits van tegenwoordig is het ook voor scriptkiddies niet moeilijk meer om ook een Linuxsysteempje binnen te dringen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, sinds ik dit programmaatje op drugshonds aanraden heb, vertrouw ik windows niet meer
Ik ga terug op linux
Welke is beter, free of open?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:18 schreef sjun het volgende:
[..]
Heel goed. Beter is echter om een veiliger OS als Free BSD te gebruiken want met die rootkits van tegenwoordig is het ook voor scriptkiddies niet moeilijk meer om ook een Linuxsysteempje binnen te dringen.
Ik heb een hele boom in m'n broek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou nog een boom en ik ben uitgeknuffeld.
Tuana telt voor twee: En vrouwspersoon en knuffelallochtoon![]()
somsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Spreekt "versterking van het representatieve karakter van de democrate" en "meer rechtstreekse invloed van de burger" elkaar niet tegen. Het lijkt mij een beetje paradoxaal.
Daarmee wordt bedoeld dat men nu de zaak niet in de hand heeft maar dat de huidige mensen graag blijven zitten. Dus entameert men een organisatieverandering zodat de bestuurder in kwestie een containerbegrip heeft waarnaar verwezen kan worden als er kritische vragen over gevolgen van het huidige bestuur worden gesteld. Noem het totempolitiek waarbij de verhalenslikkende burgers als ezels worden beschouwd die vermeend central worden gesteld.quote:En hebben jullie enig idee wat hiermee wordt bedoeld "veranderingen in het gemeentebestuur zijn nodig om de slagvaardigheid te vergroten" ??
Hoi terug.quote:Oh ja, en hoi![]()
Nee, een keer een man to man encounter meegemaakt en is me niet bevallen, sorry jong!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb een hele boom in m'n broek.
Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, een keer een man to man encounter meegemaakt en is me niet bevallen, sorry jong!
Snel weer opzoek naar meer afleiding.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:36 schreef George-Butters het volgende:
Vandaag m'n ex gezien voor het eerst sinds het over is. (ong 3 weken geleden). Was toch lastiger dan verwacht.
Hee, jij begint met het aanbieden van je "boom".quote:
niet met m'n boom, wel met m'n ex. Toch wel een leuk wijfquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, jij begint met het aanbieden van je "boom".
Blijkbaar zit je er nogal mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |