En Griekenland met 2-0 voorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef Julian_H het volgende:
Yesss! Hungarije afgelopen, 1-0, BINGO!
Wat had je gezet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef Julian_H het volgende:
Yesss! Hungarije afgelopen, 1-0, BINGO!
Zit ook te denken aan Yeovil, maar wil em wel combineren eigenlijk...alleen waarmeequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef Julian_H het volgende:
Ok mensen, lekker vruchtbaar middagje weer, wat denken we van Yeovil (banker, ondanks Engeland), en Bolivia, spelen ze weer in La Paz? (3800 M hoogte)
100 op Hungarije (U21) en Bosnie (U21)@ 3.61quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat had je gezet?
Griekenland 2-0 trouwens, die is vast binnen
Heb ze allebei in 2 combo's zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Zit ook te denken aan Yeovil, maar wil em wel combineren eigenlijk...alleen waarmee
edit: frankrijk onder 21 misschien?
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:02 schreef Julian_H het volgende:
[..]
100 op Hungarije (U21) en Bosnie (U21)@ 3.61
100 op Griekenland (U21), Yeovil en Bolivia @ 3.4
Bij illegale Bookie wel te verstaan, ben me nog steeds aan het orienteren welke te nemen.
Overigens lijkt me het beste de boel een beetje te spreiden, aangezien ik ook op tennis wil spelen, en eventueel andere sporten.
Dank je Pyth!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Als er geen verrassingen bij het Tennis zijn en Yeo, Ierland en Huddersfield winnen heb ik aan het einde van de dag een dikke ¤ 400,- winst
Maar er zal er vast wel een fout gaan, je kunt niet alles hebben
Ja. Als het 1 bet is wel (combo).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef JaWi het volgende:
Loopt een 'bet' van 3 wedstrijden geheel stuk al 1 van de 3 fout is?
Oe even onthouden, maar dan moet ik me daar ook weer aanmelden zeker..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:24 schreef Calella het volgende:
Even een 'poker-tip': ga Pokeren op Betfair.![]()
Zit volgens mij met alleen maar domme Engelsen te pokeren ipv gewiekste Zewden op MRB.![]()
40 dollar winst in een half uur aan een 50cent/1 dollar-Pot Limit-tafel.
edit: 102 dollar winst in 40 minuten.
edit2: 133 dollar winst in 45 minuten.
quote:Seattle Supersonics @ Memphis Grizzlies
30/03/2005 03:00 2.25 1.62
Seattle draaien een heel goed seizoen en Memphis heeft laatste 2 games verloren; de laatste ervan was afgelopen nacht. In principe moet Seattle 8 van de 10 games winnen van Memphis.
Memphis vliegt dus deze dag zelf van chicago terug naar memphis; terwijl Seattle dag vrij had. Extra voordeel voor Seattle dus.
Oe, dies wel nice..Seattle heeft wel een hogere quotering, dus das dan gunstig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:48 schreef JaWi het volgende:
Kwam het ergens tegen, misschien heeft iemand er wat aan.
[..]
Ik las al een tijdje in dit topic, maar voornamelijk door PyTh die opschepte over zijn gewonnen geldquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
Ik heb besloten om me maar eens wat meer te gaan verdiepen hier in.
Misschien een gekke vraag, maar hoe zijn jullie hier terecht gekomen?
En wat verdienen/verliezen jullie nu zo'n beetje per maand.
En wat gebruiken jullie, Unibet of MrB ?
Goed idee JaWi, ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
Eens op toto.nl gekeken, bij toeval dit topic ontdekt toen het nog in VBL stond en daar vervolgens overgestapt naar mrBookmaker. Ik gokte dus al voor dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef JaWi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |