Volgens www.nba.com hebben ze gewonnen met 99-85.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat hebben de Houston Rockets nou gedaan. Eerst zegt Unibet ze hebben verloren, maar nu hebben ze opeens met 99-85 gewonnen
Er zijn vrijwel elke dag tournooitjes waar je aan mee kunt doen met een eenmalige kleine inleg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:38 schreef Noca het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pokertoernooitjes waar jullie het wel eens over hebben? Moet je dan eenmalig iets inleggen en dan win je op het eind een pot oid?
Lijkt me wel eens grappig om te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zijn vrijwel elke dag tournooitjes waar je aan mee kunt doen met een eenmalige kleine inleg.
Je wint dan een geldbedrag als je bij de eerste 10 eindigd, maar er doen vaak wel meer dan 1000 man mee!
Is het ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens grappig om te doen
Moet het wel Texas hold'em zijn![]()
Wel een hele tijd terug dat ik dat geregeld met vrienden speelde, ik moest er echt weer inkomen. Speel het nu voornamelijk onlinequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is het ook
Speel je dat ook wel eens met vrienden?
Ik speelde dat tot een half jaar terug vrijwel elke week met 6 vrienden.
Binnekort tournooitje met een man of 8, ¤ 25,00 inleg en iedereen kan nog 1x bijkopen voor ¤ 10,00
Prijzenpot
1. 60%
2. 25%
3. 15%
Misschien kunnen we wel een Fok! Hold 'm tournooitje organiserenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Wel een hele tijd terug dat ik dat geregeld met vrienden speelde, ik moest er echt weer inkomen. Speel het nu voornamelijk online
Lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel een Fok! Hold 'm tournooitje organiseren
Weet zeker dat er veel animo voor is
Ik speel via Mrb. Poker Maffioso![]()
Zat ook al aan Denemarken te denken..redelijke quotering hebben ze. Bulgarije ben ik niet zo zeker van..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:04 schreef Lazio het volgende:
Ik heb nog een tip voor de WK-kwalificaties van morgen:
Hongarije - Bulgarije / 1X2 / Bulgarije
Oekraïne - Denmark / 1X2 / Denmark
Serbia & Montenegro - Spanje / 1X2 / Spanje
Trinidad & Tobago - Costa Rica / 1X2 / Costa Rica
Ik heb 2 euro ingezet en bij winst van deze multiple krijg ik 83 euro uitgetikt...
Na een aantal zwakke jaren begint Bulgarije weer een goede selectie te krijgen die weer een beetje lijkt op het gouden team van 1994 met Kostadinov, Lechkov, Stoichkov etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Zat ook al aan Denemarken te denken..redelijke quotering hebben ze. Bulgarije ben ik niet zo zeker van..
Same here.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef PyTh het volgende:
Ik zet niks meer in tot na woensdag
Heb nu 11 bets lopen, eerst maar eens even afwachten
Ik kon het ook niet latenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:44 schreef PyTh het volgende:
Net ook nog maar een combootje gemaakt met wat U21 wedstrijdjes
Zag het net al ja, nou Bosnie en Hongarije nogquote:
Fok die had ik dus dik verkeerd .. gelukkig wel 2 combo's goed, en alsnog 5 euro profitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 04:02 schreef VinnieJones het volgende:
2e grote bet vandaag..
Portland - Wizards under 191.5
45 @ 1.92
verder nog een hoop combo's
Bosnie had ik nog niet eens gezien!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:20 schreef PyTh het volgende:
Bosnie, Hongarije en Griekenland met 1-0 voor!![]()
Krijg ik net ook door van het Forumquote:
Zekers lekker, maar ik zie nog nergens dat Bosnie voorstaat!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Krijg ik net ook door van het Forum
Lekker man, hopen dat het zo blijft
Goede nicknamequote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef Julian_H het volgende:
Haha zeker lekker, kom op Bosnie en Hongarije, nog effe een goaltje!
Pyth, ik ben trouwens FcGroningen op dat forum!
Zal wel moeilijk zijn voor de livescore sites om het bij te houden in dat soort oorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers lekker, maar ik zie nog nergens dat Bosnie voorstaat!!
quote:Posted: Tue Mar 29, 2005 3:12 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Bosnia lead 2-0
So its surely win for Bosnians.
Haha ok dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef Julian_H het volgende:
Haha zeker lekker, kom op Bosnie en Hongarije, nog effe een goaltje!
Pyth, ik ben trouwens FcGroningen op dat forum!
Dankje, ziet er goed uit vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het forum van http://www.bettingadvice.com
Bookmark maar even Noca
Het staat er nu wel opquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Julian_H het volgende:
Ja lekker vaag van die Livescore-sites, stel je eens voor dat je niks anders weet, zit je een beetje te schelden met een 0-0 voor je neus, terwijl het al lang en breed 2-0 is, zelfde geintje als met Georgie - Turkije. Maar goed, de buit is bijna binnen, effe volhouden Hongarije!
Het is DE clubquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef Julian_H het volgende:
Ja goeie Nickname he Noca....is maar een club toch!!! (Voor ons dan)
Daar maak ik me het minst druk om, Albanie ploeg van niks!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Het is DE club
Dacht ik!!!
Ik hoop dat Griekenland het ook nog even vasthoudt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |