jawohl!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Nog een dikke week en dan gaat het los in Gelsenkirschen![]()
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concertquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef LeonH het volgende:
Damn wat moeten ze dan maken...
Waarom komen nou weer net niet Kaiser Chiefs en Killers wanneer ik ga. Ik mag het doen met Feeder Snow Patrol
Iemand Atlethe ruilen tegen Franz Ferdinand op de 16e?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
Feeder.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jawohl!
is eigenlijk het voorprogramma voor Gelsenkirchen al bekend?
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
0900123BONOquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...
ik geloof dat ze binnen het jaar al een dvd uitbrengen van deze tour, met opnames van ik meen San Jose, iig een van de concerten van de US tour...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef calvobbes het volgende:
Op de U2.com site staat de nieuwe clip van U2, City of Blinding Lights en een live (DVD) versie van het nummer. Ziet er allebei zeer gaaf uit
quote:Adams' recording responsibility is made easier thanks to the D5's MADI output, which goes directly into a Nuendo rig supplied by ADK Pro Audio. Every show is being recorded, and so far, the tracks have been used on VH1 and HBO. Plans are also in the works to offer live recordings or work with a service such as iTunes.
Een week van te voren al beginnen met bouwen is best vroeg. Ik denk dat het podium toch wat anders wordt en dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
http://users.pandora.be/benb/pages/brussels.htm
Foto's van de opbouw van het podium in Brussel
Nog weinig concreets te zien, maar het ziet er al spectaculair uit
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef ArmaniMania het volgende:
10 juli duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang....
Dat kunnen ze ook in een weiland bij de fabriek doen en dat hebben ze vast ook al wel gedaan. Dat gaan ze (denk ik) echt niet op de eerste locatie van de tour doen, zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |