jawohl!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Nog een dikke week en dan gaat het los in Gelsenkirschen![]()
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concertquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef LeonH het volgende:
Damn wat moeten ze dan maken...
Waarom komen nou weer net niet Kaiser Chiefs en Killers wanneer ik ga. Ik mag het doen met Feeder Snow Patrol
Iemand Atlethe ruilen tegen Franz Ferdinand op de 16e?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
Feeder.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jawohl!
is eigenlijk het voorprogramma voor Gelsenkirchen al bekend?
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
0900123BONOquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...
ik geloof dat ze binnen het jaar al een dvd uitbrengen van deze tour, met opnames van ik meen San Jose, iig een van de concerten van de US tour...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef calvobbes het volgende:
Op de U2.com site staat de nieuwe clip van U2, City of Blinding Lights en een live (DVD) versie van het nummer. Ziet er allebei zeer gaaf uit
quote:Adams' recording responsibility is made easier thanks to the D5's MADI output, which goes directly into a Nuendo rig supplied by ADK Pro Audio. Every show is being recorded, and so far, the tracks have been used on VH1 and HBO. Plans are also in the works to offer live recordings or work with a service such as iTunes.
Een week van te voren al beginnen met bouwen is best vroeg. Ik denk dat het podium toch wat anders wordt en dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
http://users.pandora.be/benb/pages/brussels.htm
Foto's van de opbouw van het podium in Brussel
Nog weinig concreets te zien, maar het ziet er al spectaculair uit
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef ArmaniMania het volgende:
10 juli duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang....
Dat kunnen ze ook in een weiland bij de fabriek doen en dat hebben ze vast ook al wel gedaan. Dat gaan ze (denk ik) echt niet op de eerste locatie van de tour doen, zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah in Brussel wel, maar ik ga naar Parijs en dat is 10 juli pas.
3 dagen van te voren, dan weet je het zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:21 schreef LeonH het volgende:
Hoe vroeg moet je normaal in de rij staan om (als het er is) in de cirkel te kunnen komen? Of om in ieder geval 1 van de eerste te zijn?
Ik had ergens gelezen dat ze persé een concert uit de Benelux wilden filmen voor een DVD.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:32 schreef calvobbes het volgende:
Ik neem aan dat ze in ieder geval in Europa nog een concert op gaan nemen
Zou er nou geen cirkel naar voren komen?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef LeonH het volgende:
[afbeelding]
Nog meer mensen van dit soort "scoops"?
Dat zou dan een Nederlands concert moeten worden. Ze zullen zeker niet het eerste concert van de tour gaan filmen en dat is dus in Belgie. En in Luxemburg treden ze niet opquote:Op zondag 5 juni 2005 18:51 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze persé een concert uit de Benelux wilden filmen voor een DVD.
Morgen maken ze het dus pas helemaal af.quote:Many parts of the puzzle aren\'t here yet, (most notably those parts which were redesigned by the singer less than two weeks ago.) I am not expecting to have much to look at in terms of lighting and video till Sunday night, so anything before that is a bonus. The last part of the back wall and the b-stage set up aren\'t due till Tuesday, so, as ever, patience will be a key requirement for those of us up the sharp end of the work force.
quote:So we waited for dark then turned off all the stadium house lights to have a look at some of the toys. The lighting system is simple (again when compared to others of this scale, etc) but I have a couple of gargantuan effects which I was keen to take a look at. There are the \'Dominators\', these giant disco lights essentially, which I have recomodified to create a stadium-wide ripple effect Then there are the \'Soft Suns\', 50KW movie fixtures, two of which comfortably rear light the entire stadium structure and finally there are the parabolic \'Lightning Strikes\', again movie fixtures used in films such as \'Perfect Storm\' for that cataclysmic-electrical-storm-in-high-seas feel. They are 200KW each (that\'s ever such a lot) and we\'ve three of them which, when triggered simultaneously, are sure to get the undivided attention of any passing 747 pilots.
Anders ten opzichte van wat?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Waxxer het volgende:
Hee.... lijkt het nou ietsje anders, of is dat ook daadwerkelijk zo??
Boxenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Popmart revisited?
Wat zijn die zwart-rode schermen nou dan?
Hm, of doet dat niks en hangt het er voor de sier?
Die hekken staan er nu alleen maar om te zorgen dat de werklui niet over het gras gaan crossen met vrachtwagens e.d.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef LeonH het volgende:
En als het veld is tot aan de hekken staan we ook wel heel erg ver d'r van af. Neem aan dat het in Gelsenkirchen niet veel anders is dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |