jawohl!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Nog een dikke week en dan gaat het los in Gelsenkirschen![]()
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concertquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:56 schreef LeonH het volgende:
Damn wat moeten ze dan maken...
Waarom komen nou weer net niet Kaiser Chiefs en Killers wanneer ik ga. Ik mag het doen met Feeder Snow Patrol
Iemand Atlethe ruilen tegen Franz Ferdinand op de 16e?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
Feeder.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
jawohl!
is eigenlijk het voorprogramma voor Gelsenkirchen al bekend?
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
We kunnen een brief schrijven... Wil best Killers van mijn concert ruilen tegen Feeder van jouw concert![]()
0900123BONOquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb je niet een telefoonnummer van 1 van hun. Gaat wat vlugger...
ik geloof dat ze binnen het jaar al een dvd uitbrengen van deze tour, met opnames van ik meen San Jose, iig een van de concerten van de US tour...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:00 schreef calvobbes het volgende:
Op de U2.com site staat de nieuwe clip van U2, City of Blinding Lights en een live (DVD) versie van het nummer. Ziet er allebei zeer gaaf uit
quote:Adams' recording responsibility is made easier thanks to the D5's MADI output, which goes directly into a Nuendo rig supplied by ADK Pro Audio. Every show is being recorded, and so far, the tracks have been used on VH1 and HBO. Plans are also in the works to offer live recordings or work with a service such as iTunes.
Een week van te voren al beginnen met bouwen is best vroeg. Ik denk dat het podium toch wat anders wordt en dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:30 schreef calvobbes het volgende:
http://users.pandora.be/benb/pages/brussels.htm
Foto's van de opbouw van het podium in Brussel
Nog weinig concreets te zien, maar het ziet er al spectaculair uit
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef ArmaniMania het volgende:
10 juli duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang....
Dat kunnen ze ook in een weiland bij de fabriek doen en dat hebben ze vast ook al wel gedaan. Dat gaan ze (denk ik) echt niet op de eerste locatie van de tour doen, zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
dat ze wat tijd willen om te exprimenteren met op- en afbreken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:57 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah in Brussel wel, maar ik ga naar Parijs en dat is 10 juli pas.
3 dagen van te voren, dan weet je het zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:21 schreef LeonH het volgende:
Hoe vroeg moet je normaal in de rij staan om (als het er is) in de cirkel te kunnen komen? Of om in ieder geval 1 van de eerste te zijn?
Ik had ergens gelezen dat ze persé een concert uit de Benelux wilden filmen voor een DVD.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:32 schreef calvobbes het volgende:
Ik neem aan dat ze in ieder geval in Europa nog een concert op gaan nemen
Zou er nou geen cirkel naar voren komen?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef LeonH het volgende:
[afbeelding]
Nog meer mensen van dit soort "scoops"?
Dat zou dan een Nederlands concert moeten worden. Ze zullen zeker niet het eerste concert van de tour gaan filmen en dat is dus in Belgie. En in Luxemburg treden ze niet opquote:Op zondag 5 juni 2005 18:51 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik had ergens gelezen dat ze persé een concert uit de Benelux wilden filmen voor een DVD.
Morgen maken ze het dus pas helemaal af.quote:Many parts of the puzzle aren\'t here yet, (most notably those parts which were redesigned by the singer less than two weeks ago.) I am not expecting to have much to look at in terms of lighting and video till Sunday night, so anything before that is a bonus. The last part of the back wall and the b-stage set up aren\'t due till Tuesday, so, as ever, patience will be a key requirement for those of us up the sharp end of the work force.
quote:So we waited for dark then turned off all the stadium house lights to have a look at some of the toys. The lighting system is simple (again when compared to others of this scale, etc) but I have a couple of gargantuan effects which I was keen to take a look at. There are the \'Dominators\', these giant disco lights essentially, which I have recomodified to create a stadium-wide ripple effect Then there are the \'Soft Suns\', 50KW movie fixtures, two of which comfortably rear light the entire stadium structure and finally there are the parabolic \'Lightning Strikes\', again movie fixtures used in films such as \'Perfect Storm\' for that cataclysmic-electrical-storm-in-high-seas feel. They are 200KW each (that\'s ever such a lot) and we\'ve three of them which, when triggered simultaneously, are sure to get the undivided attention of any passing 747 pilots.
Anders ten opzichte van wat?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Waxxer het volgende:
Hee.... lijkt het nou ietsje anders, of is dat ook daadwerkelijk zo??
Boxenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Popmart revisited?
Wat zijn die zwart-rode schermen nou dan?
Hm, of doet dat niks en hangt het er voor de sier?
Die hekken staan er nu alleen maar om te zorgen dat de werklui niet over het gras gaan crossen met vrachtwagens e.d.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:10 schreef LeonH het volgende:
En als het veld is tot aan de hekken staan we ook wel heel erg ver d'r van af. Neem aan dat het in Gelsenkirchen niet veel anders is dan dit.
vandaag gaan ze beginnenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:12 schreef LeonH het volgende:
Trouwens de webcam van de Schalke Arena, Gelsenkirchen is hier te vinden
http://www.arena-auf-schalke.de/media/innenraum-kamera-nord.jpg
Zijn nog niks op aan het bouwen maar laat het weer net zo zijn dat het podium daar komt waar de cam boven hangt
Ze zijn bezigquote:Op ]woensdag 8 juni 2005 07:50 schreef calvobbes het volgende:
vandaag gaan ze beginnen
Nu is er een plaatje van hijskranen die de vloer oprijden
13e: The Kaiser Chiefs / The Killersquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef Luni het volgende:
Weet iemand wat het voorprogramma voor de 13e is, zal ongetwijfeld ergens staan in 1 van de topics, maar waar.................?
Het staat ook op www.u2.com te lezen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:59 schreef Luni het volgende:
Weet iemand wat het voorprogramma voor de 13e is, zal ongetwijfeld ergens staan in 1 van de topics, maar waar.................?
Wie zou er ook alweer bellen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:22 schreef Murray het volgende:
[..]
13e: The Kaiser Chiefs / The Killers
15e: Snow Patrol / The Music
16e: Athlete / Snow Patrol
Sta je toch raar van te kijken als dat gebeurdquote:We did get to see some lighting looks, including part of a row of 18k (very big) movie lights which are spread across the stage. They are very bright and consequently very hot, and unfortunately we did manage to set fire to part of the video screen, but I don\'t think the damage is irreversible. Lessons were learned and we\'re going to have to careful about how that part of the system gets lined up.
Als dat gaat gebeuren, dan gaan ze het echt helemaal anders doen t.o.v. de VSquote:Rumors suggest the band has been rehearsing songs from Zooropa and Pop since the 1st leg ended, and that there will be an acoustic set during the shows on the European tour.
Om precies te zijn vanaf mijn post nu, is dat 31 dagen o uur en 50 minuten.quote:
ben je ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:10 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Om precies te zijn vanaf mijn post nu, is dat 31 dagen o uur en 50 minuten.
Heb een VB een countdown programmaatje er voor geschreven. Een countdown-event programmaatje. Jah dus ook wanneer je als zwangere vrouw uitgeteld bent....
Damn, ik voel me echt zo`m computer nerd![]()
ziet er best goed uit. Ik ben erg benieuwd morgen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef calvobbes het volgende:
http://www.u2achtung.com/01/photos/photo.php?id=795
Weer een nieuwe foto van Brussel. Nu met een tweede apart voorvak, en een catwalk die aangpast lijkt te zijn. De linkercatwalk lijkt nu één recht stuk te zijn.
Wat was het wristbanding systeem ook alweer?quote:ere's a sneak preview of the production as just seen in Belgium. Looks to us like there's lots of room on the floor and we hear that the wristbanding system will not apply in Europe.
Volgensmij wel ja, nu wordt het weer ouderwets sprinten voor een goede (FOS) plekquote:Wat was het wristbanding systeem ook alweer? Dat ze je ticket scannen om te bepalen of je vooraan mag staan?
Ik niet, laatste trein gaat om 23.38...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:17 schreef calvobbes het volgende:
Hoop dat ze in Nederland tot 23.30 mogen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef calvobbes het volgende:
Soundcheck setlist spoiler:Beter doen ze dat ook zo in Nederland... Zou wel vet zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
Blijkbaar houden ze de Fan sites goed in de gaten. Waarschijnlijk zijn ze daarom ook al met eigen foto's van het podium gekomen.quote:09.06.2005
CountdownTo Europe
The band are in Brussels, the production is built and rehearsals are underway.
The weather is sensational in Brussels as crew and band put the new production through its paces ahead of the first open air show tomorrow night. And it looks like the set list is going to show some changes from the first leg in North America.
Fans who have been earwigging at the gates of the King Baudouin Stadium have already clocked live run throughs of 'Until The End of the World' and 'I Will Follow'.
Contrary to reports 'Electrical Storm' is not on the playlist. It was being aired yesterday - but only through the PA system!
Cool bedacht...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:28 schreef calvobbes het volgende:
Hallo buren, wij geven een feestje morgen, sorry voor de eventuele overlast
[afbeelding]
Ik zou gaan klagen dat ze niet persoonlijk langskomen
Ach, in de brief zeggen ze ook dat de Wereldtour in Brussel startquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Murray het volgende:
Bullshit, ze zijn in Nederland begonnen!
Pas 4 dagen later gingen ze naar Brussel.
Ze gaven toen in Nederland meer concerten dan in alle andere landen in Europa bij elkaarquote:The Boy Tour (1st leg) UK & Europe
//06.09.1980 Coventry,
//11.10.1980 London,
//15.10.1980 Amsterdam,
//16.10.1980 Groningen,
//17.10.1980 Apeldoorn,
//18.10.1980 Brussels,
//19.10.1980 London,
//15.11.1980 Bristol,
Ze willen gewoon zeggen dat Brussel de eerste belangrijke stad was waarin ze speeldenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Murray het volgende:
Bullshit, ze zijn in Nederland begonnen!
Pas 4 dagen later gingen ze naar Brussel.
Hé ja:quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:41 schreef calvobbes het volgende:
Ze noemen ook al dat het podium in belgie is gemaakt
Helaas...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef calvobbes het volgende:
Zou me niks verbazen als ze ook nog wat fans binnenlaten voor de generale repetitie. Dat deden ze in Amerika ook
Waarschijnlijk omdat 1 van de adverteerders die op dat scherm verschijnt bedacht heeft dat er wel veel mensen uit de hele wereld dat scherm zouden gaan zien als ze op die webcam kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom staat dat scherm in het stadion van schalke eigenlijk nog aan?
Neequote:Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef MikeyMan het volgende:
Ken jij het lezen dan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:57 schreef Ayreonaut het volgende:
![]()
Ik mag hopen dat het hun afscheidtournee wordt, waarbij ze hun laatste albums ritueel gaan verbranden?
Wat een baggerband is dit geworden zeg, vooral door boNO. Vroeger was het nog wel te pruimen.
![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:57 schreef Ayreonaut het volgende:
![]()
Ik mag hopen dat het hun afscheidtournee wordt, waarbij ze hun laatste albums ritueel gaan verbranden?
Wat een baggerband is dit geworden zeg, vooral door boNO. Vroeger was het nog wel te pruimen.
![]()
Maar verder gaat het wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:57 schreef Ayreonaut het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |