Het één sluit het ander niet uit...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je bent een relkloon of gewoon een of andere kortzichtige randmongool?
Nou dan kun je ook stellen dat hij wat aan háár gedrag wilde doen, dat had dus óók een correctie nodig ! Hem is dat beter gelukt. Zij misdraagt zich niet meer !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef maniack28 het volgende:
nou ik vind van niet.... ze zullen ongetwijfeld een reden gehad hebben om hem klem te rijden. Ok, niet netjes, maar je moet het positief zien, ze wilden wat aan zijn gedrag doen..... en dat was hard nodig ook zo te zien
Troll-poging.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:
Sorry.... maar iemand die zoiets doet verdient het niet meer om te leven. Ze proberen hem te corrigeren, dus eigenlijk moet je dat als positieve kritiek zien, want als de politie hem zo zou zien rijden had ie waarschijnlijk een boete gekregen en dan rijdt ie verdomme die vrouw dood.... hoe ziek kan je zijn?
Wat mij betreft mogen ze speciaal voor dit soort gevalletjes de doodstraf weer invoeren. Nu komt ie er waarschijnlijk met 5 jaar vanaf
Wie stel je voor? Premier Balkenende?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Corrigeren laat je maar aan mensen over die gezag hebben en de kennis om het goed te doen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:17 schreef deedeetee het volgende:
Het begint IMO meer te lijken op * waar twee vechten, hebben twee schuld *![]()
whahaha die sukkelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie stel je voor? Premier Balkenende?
idd ik ben erg benieuwd naar zijn versie van wat er gebeurt is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal de kern zijn. Erg goed dat de dader zich heeft gemeld zodat het verhaal van twee kanten kan worden opgetekend.
Behalve dan dat volgens jou de doodstraf weer moet worden ingevoerd he?quote:
Je gaat nu wel erg lichtvaardig uit van boos opzet aan de kant van de bestuurder van de rode Civic. Natuurlijk is klemrijden geen rechtvaardiging om de klemrijder van het leven te beroven, maar ook jij kunt toch niet ontkennen dat van klemrijden, uitstappen, scheldkannonades afvuren, tegen de auto trappen, een dermate heftige dreiging uitgaat, dat de beslissing om te vluchten een hele logische is. Dat die beslissing uiteindelijk heeft geleid tot de dood van de bedreiger is natuurlijk spijtig, maar er bestaat vooralsnog geen enkel aanknopingspunt om de bestuurder van de rode Civic daarvoor verantwoordelijk te houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Oh.... dus als iemand jou klemrijdt, is dat meteen maar een reden om die persoon dood te rijden? Laat me niet lachen.... Niks is een reden om iemand te doden.
Het maakt me niet uit hoe het gebeurt is.... ik vind gewoon dat die man laaaaaaaaaaange straf moet krijgen..... En niet met 5 jaar weer de cel uit... minimaal 20 jaar... maar alleen als er sprake is van verzachtende omstandigheden (paniek e.d.).quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
idd ik ben erg benieuwd naar zijn versie van wat er gebeurt is.
haha... jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Behalve dan dat volgens jou de doodstraf weer moet worden ingevoerd he?
Je valt door de mand!.
Hoe kun je nu enerzijds beweren dat het je niet uitmaakt hoe het gebeurd is, maar tegelijkertijd vinden dat die man een lange straf moet krijgen? Is het niet logisch dat je je opvattingen over een eventuele straf opschort tot het moment dat je weet wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe het gebeurt is.... ik vind gewoon dat die man laaaaaaaaaaange straf moet krijgen..... En niet met 5 jaar weer de cel uit... minimaal 20 jaar... maar alleen als er sprake is van verzachtende omstandigheden (paniek e.d.).
paniek?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Oh.... dus als iemand jou klemrijdt, is dat meteen maar een reden om die persoon dood te rijden? Laat me niet lachen.... Niks is een reden om iemand te doden.
Bij zinloos geweld (hier het klemrijden, schelden en trappen) zijn er lang niet altijd 'twee vechtenden'. Vaak wordt er zonder enige aanleiding overgegaan tot geweld. Misschien trok de 19-jarige bestuurder niet snel genoeg op bij het verkeerslicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:17 schreef deedeetee het volgende:
Het begint IMO meer te lijken op * waar twee vechten, hebben twee schuld *![]()
Ook paniek is geen reden om iemand dood te rijden... en zeker niet om daarna verder te rijden.quote:
Hij is uiteindelijk over iemand heen gereden, de dood tot gevolg hebbende....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij zinloos geweld (hier het klemrijden, schelden en trappen) zijn er lang niet altijd 'twee vechtenden'. Vaak wordt er zonder enige aanleiding overgegaan tot geweld. Misschien trok de 19-jarige bestuurder niet snel genoeg op bij het verkeerslicht.
Om er dus zomaar vanuit te gaan dat er twee vechtenden zijn, lijkt me voorbarig.
Het komt geloof ik niet bij jou op dat de klemrijders gewoon zelf hartstikke fout zaten, en dat ze dit als het ware zelf gezocht hebben. Het komt kennelijk ook niet bij je op dat de klemrijders in beginsel bijzonder agressieve lieden zijn, die er niet voor terugdeinzen om iemand te mishandelen. Sorry hoor, maar ik was er ook vandoor gereden, ik neem geen risico met dat soort volk, en als er eentje dan per ongeluk wordt geraakt heeft ie het gewoon aan zichzelf te danken. Hier dan met dodelijke afloop, dat is dan jammer. Het wijf heeft het zelf gezocht.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe het gebeurt is.... ik vind gewoon dat die man laaaaaaaaaaange straf moet krijgen..... En niet met 5 jaar weer de cel uit... minimaal 20 jaar... maar alleen als er sprake is van verzachtende omstandigheden (paniek e.d.).
Ik weet niet wat ik in die situatie zou doen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook paniek is geen reden om iemand dood te rijden... en zeker niet om daarna verder te rijden.
Oja, ongeacht de omstandigheden he?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Nee..... omdat iemand doodrijden nooit gerechtvaardigt mag worden.... dus hij moet gewoon de bak in.
Het ging over dat er niet twee vechtenden zouden hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Hij is uiteindelijk over iemand heen gereden, de dood tot gevolg hebbende....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |