quote:Op maandag 28 maart 2005 20:28 schreef Oblivion het volgende:
En bluezz, bedankt!Heb er anderhalf uur over gedaan...
dat heb ik van de grote Tong geleerdquote:Op maandag 28 maart 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Mag er een slotje opdit topic ?
Rubbereend was veel te vroeg.
[HOOLS] Het VBL-Café # 609 - Nog ff genieten van pasen!
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik van de grote Tong geleerd
je bent al zo vaak eerlijk, stem maar op Blümchenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Moet ik eerlijk stemmen of op Blumchen stemmen?
Stanley natuurlijk een VBLer.quote:
En daarom vroeg je advies aan SCH ?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik toch niet gezien. Alsof ik die mannen bekeken heb.
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan voortaan kabeltv op internet streamen waaronder canal+
Moah, mijn mening daarover wil nog wel eens verschillen met wat ik van vrouwen hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Mannen kunnen toch wel zien of een man knap is?
Duh. het strelen van je ego.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:08 schreef SCH het volgende:
Stanley is wel een bal zeg.
Waarom doet iemand in vredesnaam mee aan die verkiezing?
idd goede film, beter dan het vervolg Oceans Twelvequote:Op maandag 28 maart 2005 21:02 schreef golfer het volgende:
Geen VI voor mij vandaag. Ik kijk naar Oceans Eleven, want die had ik nog nooit gezien en volgens Bluezz is ie de moeite waard.
Doos.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:EmmYkuhh zat bij mij op de middelbare school
Ja, die komt uit Budel volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:EmmYkuhh zat bij mij op de middelbare school
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Mannen kunnen toch wel zien of een man knap is?
ik heb medelijden met jequote:Op maandag 28 maart 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:EmmYkuhh zat bij mij op de middelbare school
En toch he, vond ik er helemaal geen reet aan...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:13 schreef Oblivion het volgende:
En toch he, vond ik er helemaal geen reet aan...
Sterker nog, ik had de hele ochtend al zo'n verhaal aan moeten horen...![]()
![]()
Is helemaal niet gelukkig...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig is pasen alweer bijna voorbij
You know what...quote:
Voetbal Insitequote:Op maandag 28 maart 2005 21:42 schreef Oblivion het volgende:
AAAAAAAAAAAALLLL HOOOOOOLLLSSS ON DECK?
Everybody left the building?
Voetbal op TV?![]()
Voetbal Insite op RTL5quote:Op maandag 28 maart 2005 21:42 schreef Oblivion het volgende:
Voetbal op TV?![]()
Ja ga een beetje lopen gillen hiero, krijgen we ze weer binnenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:42 schreef Oblivion het volgende:
Voetbal op TV?![]()
Stel jij haar kontrakt even op ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
We hebben er een nieuwe paaldanseres bij.
Er kan zo langzamerhand een extra paaltje bijquote:Op maandag 28 maart 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
We hebben er een nieuwe paaldanseres bij.
Ik heb haar al aangenomen. Ze was het zelfs eens met de kleine letterjes.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stel jij haar kontrakt even op ?
Kunnen we het morgen afronden die sollicitatie
Heel MSNent Fok ligt plat nuquote:Op maandag 28 maart 2005 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer naar kijken
Tong ik mis je op msn, nu ben ik bobo's in de bush vergeten![]()
Je hebt mij (lees N.) toch nog. Het ging voor de geschiedenisquizquote:Op maandag 28 maart 2005 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Tong ik mis je op msn, nu ben ik bobo's in de bush vergeten![]()
Wie is Het?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Je hebt mij (lees N.) toch nog. Het ging voor de geschiedenisquiz
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heel MSNent Fok ligt plat nu![]()
Maar SCH, Bluezzie en shmoops mis ik het meest
quote:UPDATE 22:06 uur Het Amerikaanse geologische instituut USGS heeft zojuist opnieuw gewaarschuwd voor een tsunami. "Hier komt een grote golf van, die waarschijnlijk richting Sumatra, Sri Lanka en Afrika gaat. De kans hierop is 100 procent".
en bedankt voor de details.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Na het douchen en een schaamteloze wip altijd even een sigaretje roken he?![]()
Daarom stond je er niet bij, je hebt al een anderquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
En dan weer douchenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Wat een kutsmoes...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom stond je er niet bij, je hebt al een ander
Neh, lekker de geur van aftershave...quote:
Meid, ik zou doodklappen als ik een trent zou zetten, nou jij weer!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
Is het nu een trend om je wip in Hools te melden?
En de wap?
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:32 schreef SCH het volgende:
Oblivion, al ben je een wijf - je moet toch even mee naar de kelder
quote:
quote:
Hehe. Bel me dan eensquote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Erik, je staat nog steeds in mijn telefoon zag ik gisteren![]()
echt klote zeg, iemand van me werk komt ook uit Sri Lanka wil daar van de zomer ook heen gaan om te helpen, maar is ook bang om te gaan. Hij heeft hier aan een hele actie opgezet, geld inzamelen enzquote:
Un versch waiv gaat wel ff met ome harry maiquote:Op maandag 28 maart 2005 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Wijf? En ik moet heulemaaaaaaal niks, nada, noppes...![]()
Nu heb je mijn stem helemaal.quote:
Je denkt toch niet dat ik ga bellen met zo'n nat nummer zegquote:Op maandag 28 maart 2005 22:36 schreef ErikT het volgende:
Hehe. Bel me dan eens, hoewel, er is wel iets mis met mn telefoon nadat hij woensdag in een glas werd gegooid waar nog wat inzat
Zit dat maffe ding heel de tijd netwerk te zoeken...
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ken nog wel een steegje in utrecht dus dat komt wel goed
Ik ken nog wel een adresjequote:
quote:
Nodig je me nu uit voor in Amsterdam?quote:
komt door het weer denk ik... weer een paar dagen zon en het is allemaal weer in orde...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Neuh.. geen bier voor mij. Ga maar op bed denk ik..wordt dur noit beter op.![]()
* clauwheee zichzelf zielig vind...
misschien mag je wel mee.. ff aan mijn lief vragenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nodig je me nu uit voor in Amsterdam?
gaat dat allemaal zo makkelijk tegenwoordig?![]()
Bavaria was het volgens mij ?quote:
Inderdaad voor mij een Bavaria.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bavaria was het volgens mij ?
* appelsientje neemt nog een slokje van z'n heineken...
Goede 2e paasdag gehad?
Op mp3 geluisterd. Vond hem niet leuk genoeg om het nu te kijken.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
avond, Javier Guzman is best grappig, maar k ken dit voor t grootste deel wel wan tk heb deze show al int theater gezien
Totale bullshit man. Dat heeft toch niks te maken met de grappen die hij maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Guzman is een sukkel die z'n vrouw sloeg en bij haar de voordeur intrapte nadat ze het had uitgemaakt en vervolgens op de zeedijk ging vechten en 20 man zagen dat ie zelf begon en daarna een media-offensief begon om te zeggen dat hullie begonnen.
Daar kijk ik niet naar.
ben idd lekker wezen eten, was echt goed te doen, niet teveel... anders loopt je rond als een zwangere vrouw en tja was gewoon gezellig met vrienden/innen ! hadden alleen ¤ 40,- fooiquote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad voor mij een Bavaria.
Mwa vandaag was eigenlijk een normale dag voor mij. Geen bijzondere maaltijd, zoals de meesten wel hadden. Moeders moest vroeg werken, dus dat ging ook niet.
Jij wel merkte ik?
Precies dan moet je wel heel erg leuk zijn om Tong te overtuigen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Totale bullshit man. Dat heeft toch niks te maken met de grappen die hij maakt
Dat is altijd gezellig, maar 40 euro fooi geven is inderdaad wel erg veel.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben idd lekker wezen eten, was echt goed te doen, niet teveel... anders loopt je rond als een zwangere vrouw en tja was gewoon gezellig met vrienden/innen ! hadden alleen ¤ 40,- fooiwe hadden iets te ruim gerekend
dat vonden wij ookquote:Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is altijd gezellig, maar 40 euro fooi geven is inderdaad wel erg veel.
Wat voor soort restaurant, gewoon een normaal Nederlands restaurant of Italiaans/chinees oid?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat vonden wij ookdus hebben we dat weer verdeeld....
uit eten is echt zoooooooo goed te doen!
Gewoon Nederlands..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor soort restaurant, gewoon een normaal Nederlands restaurant of Italiaans/chinees oid?
Ik ben zelfs naar Guzman gezapt.De man die niet wist wie Louie van Gaal was is nog erger dan verwacht.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef golfer het volgende:
Brinkhorst bij BvD is zo ongeleuvelijk saai.
Dat klinkt in ieder geval erg lekkerquote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands..
had als voorgerecht ( als je dat wilt weten) een soort van tapas achtig.. echt lekker, eendeborst.. en nog wat kleine dingetjes... als hoofdgerecht pepersteak ... met pepersteak, met palm als bier! en als nagerecht had ik een kaasplankje
![]()
Echt lekker
quote:
Dat zijn inderdaad minder mooie dingen, hopelijk heeft school een oplossing hiervoor. Ik neem teminste aan dat zij je ook niet zomaar laten vallen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
* appelsientje is nog aan het nagenieten...
nu kan het nog, morgen weer druk maken om mijn afstudeer adres
truste!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad minder mooie dingen, hopelijk heeft school een oplossing hiervoor. Ik neem teminste aan dat zij je ook niet zomaar laten vallen.
Maar ik ben weer offline, dag heeft voor Bos lang genoeg geduurd
Tot morgen en welterusten voor straks
Jij ook al.. wat liev zeg..quote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
En ook op Blümchen gestemd
't is dat je voor ajax bent..quote:
Liefde.. dat is het liefdequote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't is dat je voor ajax bent..
Maar voorruit
We hebben tenslotte samen een topic geopend
quote:
waar heb je Jurgen gezien dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
Rayman valt tegen, begin was nog wel aardig
jaquote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
k neem aan dat Roelio ook stemmen voor je aan t werven is?
Ja nou dat kwam dus door degene die de foto gemaakt heeft,, Hij is stomquote:Op maandag 28 maart 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
op de eerste foto dat meisje dat links van je zit... kijkt ook lekker vrolijk
Rayman?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
Rayman valt tegen, begin was nog wel aardig
Onder het nieuwe aanrecht, tweede la van links.quote:
Als ik jou niet had.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Onder het nieuwe aanrecht, tweede la van links.
voorverwarmd bed is wel lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
daar hou ik nou helemaal nie van, slapen in een verwarmde kamer
Bedankt.quote:
Bedankt!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Kreeg net ook een mailtje terug, Stanley is nu een stem rijker.
Om met je vraag te beginnen: het was erg laat en ik verveelde me en opeens durfde ik het.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:08 schreef SCH het volgende:
Stanley is wel een bal zeg.
Waarom doet iemand in vredesnaam mee aan die verkiezing?
kan k me wel in vinden dat zijn ook zo'n beetje de users die zowat in alles posten in VBL.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nou, voor mij zijn dat tong80, MM, SCH en golfer vooral. Verder zijn er een hoop namen waar ik ook wel eens een gezicht achter zou willen zien, maar ik kan me voorstellen dat mensen wat anders te doen hebben..
Haha.. ja of een witte blouse. Nee, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet zo veel moeite zal kosten om de VBL-ers te spotten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me wel in vinden dat zijn ook zo'n beetje de users die zowat in alles posten in VBL.
naar de gezichten ben k ook wel nieuwsgierig, lijkt me meteen ook lastig als je de kroeg binnenkomt en je weet niet naar welke tafel je moet, zouden ze allemaal een roos dragen?
nee laat maar dichtgeeft een veel leuker effectquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:moet ik het raam vast open zetten zodat je kan gooien?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:22 schreef rubbereend het volgende:
goed, binnenkort de definitieve versie van de scriptie inleveren en dan nog wat tentames halen en dan heeeeeel veeeeeel bier.
jij zit nog steeds in je bierweken na het afronden?
*karaokemachine harder zetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:27 schreef Spideyman het volgende:
Nou dat kom je maar weinig tegen
Zo'n juffrouw verdient alle zegen
Ik dacht dat 't was uitgestorven
Maar ik heb een afspraak voor morgen
Ze moet ook al voor twaalven thuis zijn
Maar dat zal me een grote zorg zijn
Annemarie, Annemarie
Mett ze allluuuuuuuhh
top man! heel erg fijn zo'n verbeterpuinten lijstquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:27 schreef rubbereend het volgende:
nouja ben al bezig sinds september, dus k ben niet echt snel, de eerste versie is nagekeken en k heb een lijst met verbeter punten dus opzich zit t einde er wel aan te komen![]()
tja ik ben er niet gek op, lus het wel, maar drink liever bier anders gaat het fout. maar je kent het he - paard > bek > niet kijkenquote:fijn is dat wijn krijgen als je het niet lust
toen sliep ik eindelijkquote:
Onbewust wel denk ik!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:54 schreef 9christensen het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet om half 1 pas beginnen. Dach van mooi uitslapen, maar was om 7 uur al wakker.
ofnie dan. eerst fkes een bakkie koffie tankenquote:
Dat doe je goed ik zit aan de waterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ofnie dan. eerst fkes een bakkie koffie tanken
hej een kater?quote:
Nee wel een droge bekquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee wel een droge bek
vanmorgen in de auto lag ik ook half te slapen 50 in de 5 vond de auto niet zo prettig
We zijn uitgerekend voor komende zaterdag. Dus het begint nu toch wel op te schietenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:02 schreef PyTh het volgende:
Hoe lang nog officieel AZ?
Nee maar 2de paasdag waquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]![]()
zondags is d'r toch meestal niet veel te doen daar in het cafe normaal?
god ja. maandag was 't gisterquote:
Wakkerquote:
Begint inderdaad op te schieten danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
We zijn uitgerekend voor komende zaterdag. Dus het begint nu toch wel op te schieten
Gisteren iets te lang bezig geweest met het klooien aan de nieuwe computer waardoor er nog een hoop klusjes zijn blijven liggen. En als mijn vrouw dan eindelijk eens gaat liggen vindt de baby dat het tijd is om kunstjes te gaan doen, en dat slaapt ook niet al te best.
de babykamer in huize Bjoro is zo goed als klaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Begint inderdaad op te schieten dan
Had precies hetzelfde met klusjes die nog gedaan moesten worden![]()
Heb toen 1,5 week voordat we uitgerekend waren 1 dag vrij genomen om toch nog alles klaar te krijgen voordat de baby kwam.
Hoe ga jij het dadelijk met verlof opnemen doen als ik vragen mag?
Ik heb na de geboorte 3 dagen vrij gepakt. (waarvan ik er 2 van het werk kreeg)
En daarna 5 weken lang elke Vrijdag en Maandag vrij gepakt zodat je elke keer 4 dagen weekend, 3 dagen werken hebt ipv 2 weken aan een stuk vrij.
Echt een aanrader!
Ik heb in ieder geval twee dagen vrij van het werk. Verder doe ik nu 4x9 uur op kantoor, en dan 1x4 uur thuis, zodat ik drie dagen thuis ben in de week.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Begint inderdaad op te schieten dan
Had precies hetzelfde met klusjes die nog gedaan moesten worden![]()
Heb toen 1,5 week voordat we uitgerekend waren 1 dag vrij genomen om toch nog alles klaar te krijgen voordat de baby kwam.
Hoe ga jij het dadelijk met verlof opnemen doen als ik vragen mag?
Ik heb na de geboorte 3 dagen vrij gepakt. (waarvan ik er 2 van het werk kreeg)
En daarna 5 weken lang elke Vrijdag en Maandag vrij gepakt zodat je elke keer 4 dagen weekend, 3 dagen werken hebt ipv 2 weken aan een stuk vrij.
Echt een aanrader!
Gaat alles verder goed daar bij jullie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de babykamer in huize Bjoro is zo goed als klaar
ben van plan om de eerste 2 dagen na de bevalling thuis te zijn, dan een weekje te werken en dan 2 weken vrij te nemen !
Doe mij ook een stuk van de krantquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:51 schreef Suijk het volgende:
Ah, het baby-thee-kransje is begonnen.
Ik ga wel even in een hoekje zitten met het sportkatern van de krant.
Doe je goedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval twee dagen vrij van het werk. Verder doe ik nu 4x9 uur op kantoor, en dan 1x4 uur thuis, zodat ik drie dagen thuis ben in de week.
Ik zal ook nog wel wat vrije dagen opnemen vermoed ik, hangt er vanaf hoe alles loopt. Ik ga in ieder geval niet een lange aaneengesloten periode vrij nemen, zal dan eerder zoiets worden zoals jij ook doet
Het liefst ben ik natuurlijk de hele week thuis, maar dat gaat helaas niet lukken.
Verlof neem ik dus nog niet op, dat kan later nog, b.v. als er een tweede op komst is
heb de foto toch al gepost !!!quote:
Heb ik gemist dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb de foto toch al gepost !!!
maar goed, het is blauw, maar in geval van een vrouwelijke baby zal er dmv kleurige accessoires een echte meidenkamer van gemaakt worden.
En neen, we weten ECHT NIET wat het wordt !
de nieuwe spits (m/v) van Oranje is regelmatig aan het oefenen om de omhaal te perfectioneren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:51 schreef Againzender het volgende:
Gaat alles verder goed daar bij jullie?
volgens mij de 10e of 11e post in de 600e hools !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan!(link naar Hools waar foto's staan
)
En tja Bjoro, het wordt toch een jongen dus de kleur is goed gekozen
AZ krijgt een meisje![]()
Klein buikje=meisje!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de nieuwe spits (m/v) van Oranje is regelmatig aan het oefenen om de omhaal te perfectioneren.
donderdag weer op consult bij verloskundige, tot nu toe gaat alles prima, al zeggen veel mensen dat het een klein buikje is !
maar het feit dat meisjes de "schoonheid" van de moeder wegnemen, gaat weer helemaal niet op.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Klein buikje=meisje!
Hoeft niet altijd hoor!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de nieuwe spits (m/v) van Oranje is regelmatig aan het oefenen om de omhaal te perfectioneren.
donderdag weer op consult bij verloskundige, tot nu toe gaat alles prima, al zeggen veel mensen dat het een klein buikje is !
Waren ze leuk? Gumboots trouwens....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren bij BvD die jumpboot (?) mannen van je gezien SCH![]()
Ze kijken blij, zijn stoer gespierd bruin en echt iets voor homoos zoals wij.quote:
Nou je wilt niet weten wat er allemaal achter in mn keel hangt/plaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef appelsientje het volgende:
Thnx...
hoe voel jij je nu ?? iets beter??
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo
Honbal knuppel is opgepoetst.....
ik ben klaar voor mijn stagebedrijf ... en school![]()
Ik spreek jullie vanmiddag wel.... of je ziet me in de krant
"ex-stagair stekt stage bedrijf in de fik"
Is toch in de oude Stork fabriekshal ? die danzende ZA-ers ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze kijken blij, zijn stoer gespierd bruin en echt iets voor homoos zoals wij.
(zei golfer)
* Bluezz doet meteen ff reikie op lijfje sch![]()
Gaat wat sneller he.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:19 schreef Suijk het volgende:
Gaat wat sneller he.
Maar het is echt gemeend ook voor iedereen hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah m'n kokkin komt weer naar Vlissingen
dat klinkt als een nachtmerrie, bier wat op isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja...
Het is nodig ook, zondag waren alle fusten op
dat weddenschapje zeker uit dat ONZ topic ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah m'n kokkin komt weer naar Vlissingen
Matje in de nek van de 1e, betekent dat de 2e ook een jongetje wordt, aldus het geloof in Campanie.quote:
was exact mijn gedachte DIGGER !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Bjoro: verstandig is, vind ik, om nog ff door te werken als de KV er is en daarna pas vrij te nemen, dan heeft je vrouw in totaal langer (meer) hulp in huis.
Ik ga vanavond naar Plien en Bianca met Stessen in Gouda, weer even tegen Johan Derksen z'n kantoor aanpissen. En komend weekend 'even' de achtertuin geheel nieuw bestraten (nee ik ben niet gisteren naar een bouw/tuincentrum geweest!)
quote:
Och, nog kratten Jupiler zatquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt als een nachtmerrie, bier wat op is
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat weddenschapje zeker uit dat ONZ topic ?
Tja...ik zal met eind juni als uitgrekende datum wellicht op hetzelfde probleem kunnen stuiten hoewel de schoolvakantie hier in de regio pas eind juli begint.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoef ook geen pijn in m'n buik van het lachen, zit nog steeds vol van 9 uur lang eten op 1e paasdag. Gisteren ook amper gegeten.
Hoop trouwens dat je KV de tijd heeft voor hele dagen, rondom Glenn z'n geboorte was het zo druk (ook al in het ziekenhuis) dat we maar 1/2e dag KV hadden. Nu is 13 juli natuurlijk ook al vakantietijd, dus dat viel allemaal minder goed samen.
Glenn loopt trouwens al rondjes om de tafel/in z'n box
www.bnn.nl/lamas geloof ik !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar kon je dat ook weer op internet vinden pascal?
Whehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Zit me net te realiseren dat ik Guzman heb ingesteld op de video, maar dat dat kreng waarschijnlijk nog op wintertijd staat, fijn ff een stukje tros aktua kijken ofzo
http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar kon je dat ook weer op internet vinden pascal?
Was ook niet de moeite waard om op te nemen helaasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja...ik zal met eind juni als uitgrekende datum wellicht op hetzelfde probleem kunnen stuiten hoewel de schoolvakantie hier in de regio pas eind juli begint.
Zit me net te realiseren dat ik Guzman heb ingesteld op de video, maar dat dat kreng waarschijnlijk nog op wintertijd staat, fijn ff een stukje tros aktua kijken ofzo
Vond 'm wel aardig maar hij neigt mij een beetje teveel naar Theo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Was ook niet de moeite waard om op te nemen helaas
Hoera!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoef ook geen pijn in m'n buik van het lachen, zit nog steeds vol van 9 uur lang eten op 1e paasdag. Gisteren ook amper gegeten.
Hoop trouwens dat je KV de tijd heeft voor hele dagen, rondom Glenn z'n geboorte was het zo druk (ook al in het ziekenhuis) dat we maar 1/2e dag KV hadden. Nu is 13 juli natuurlijk ook al vakantietijd, dus dat viel allemaal minder goed samen.
Glenn loopt trouwens al rondjes om de tafel/in z'n box
quote:
dat probleem had ik dus met Peking Express, de boel goed ingesteld, zet ik de video aan zit ik ineens midden in het programma....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Lange Jan in de basis, zijn we ook van dat geouwehoer afquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef Bjoro het volgende:
HIER VOLGT EEN MEDEDELING VOOR DHR M. VAN BASTEN :
Tot nu toe heeft het nederlands elftal NOOIT gescoord (en dus nooit gewonnen) in de wedstrijden waarin Jan Vennegoor of Hesselink heeft meegespeeld.
Laat dus deze speler aub op de bank !!
Nederland - Ierland 2-2??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:25 schreef Bjoro het volgende:
HIER VOLGT EEN MEDEDELING VOOR DHR M. VAN BASTEN :
Tot nu toe heeft het nederlands elftal NOOIT gescoord (en dus nooit gewonnen) in de wedstrijden waarin Jan Vennegoor of Hesselink heeft meegespeeld.
Laat dus deze speler aub op de bank !!
Lange Janquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nederland - Ierland 2-2??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |