Welke dag je ook kiest, het levert altijd wel problemen op voor een aantal mensen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
Hmmmm, oké, ik verneem net dat 7 mei voor een aantal mensen wat problemen gaat opleveren. Die schrappen we.
14 mei dan?
Pinksterweekend, oa evenementen als pinkpop en opwekking (maw wij zijn er dan zeer zeker niet!)quote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
Hmmmm, oké, ik verneem net dat 7 mei voor een aantal mensen wat problemen gaat opleveren. Die schrappen we.
14 mei dan?
Nope, doe dan maar de 21equote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Natalie het volgende:
14 mei dan?
In juni hebben wij tijd zatquote:
Nee, want dan moet Ingrid bevallen en is Chandler al op wereldreis!quote:
Gefeliciteerdquote:
FOK!babyquote:Op zondag 17 april 2005 23:10 schreef Djeez het volgende:
Nee, want dan moet Ingrid bevallen en is Chandler al op wereldreis!
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatIk prefereer dan wel jou in mn 2 pers bed en qyroz in de woonkamer ipv andersom....
quote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef Chandler het volgende:
Nou't zal wel gezellig worden
Logician weer eens zien, eenuh tvdleur enzo... niet blowen natuurlijkwant ik haal zelf nix meer
.
LOL voor Djeez, hopelijk spreek jij meer de waarheid dan ik
Of wil je eerst onze baby bewonderen en daarna op wereldreis?quote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef Chandler het volgende:
Nou't zal wel gezellig worden
Logician weer eens zien, eenuh tvdleur enzo... niet blowen natuurlijkwant ik haal zelf nix meer
.
LOL voor Djeez, hopelijk spreek jij meer de waarheid dan ik
aaaah.... Ik heb ook geen probleem met logician en jou in mn bedquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
met tweemaal geldig excuus..
laat maar, hoeft al niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |