Daarom zei ik ook dat ik niet weer die discussie wou aangaan omdat dat al vaak genoeg gebeurd is. Ik ben het namelijk niet met je eens, maar dat zal je al wel begrepen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat noem ik geen verantwoordelijkheid nemen, dat is een lapmiddel.
Het is belachelijk dat men genoegen zou moeten nemen met 'een lager cijfer', zoals een 5.5 of een 6 puur omdat het voldoende is. Daar houd je jezelf mee voor de gek en is het ook nog eens disrespectfull tegenover mensen die niet beter kunnen.
Mijns inziens is het je godbetert plicht zo goed mogelijk je best te doen, je steentje bijdragen. Zoals JFK het zo mooi zij: "It's not about what your country can do for you, it's about what you can do for your country", he said it, word.
En ben je het daar niet mee eens? Fack ya, mijn mening. Ik ben dit zat.
Ja, ik heb onderhand ook wel vrede met het beeld dat jij later Nederland niet zult gaan verbeteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik niet weer die discussie wou aangaan omdat dat al vaak genoeg gebeurd is. Ik ben het namelijk niet met je eens, maar dat zal je al wel begrepen hebben denk ik.
Tja ruben, ik heb er onderhand ook wel vrede mee dat jouw kids mijn pensioen niet gaan betalenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb onderhand ook wel vrede met het beeld dat jij later Nederland niet zult gaan verbeteren.
Gewoon op 301 zetten. Just like me.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
50
minimale aantal, gaat alleen fout bij topic's met 301 posts
moet het eens omgooien naar 51
Nee, dat zullen de immigranten, waar we een nijpend tekort aan hebben, hopelijk voor je doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja ruben, ik heb er onderhand ook wel vrede mee dat jouw kids mijn pensioen niet gaan betalen![]()
Een nijpend te kort aan immigranten... Het is in ieder geval wel een verfrissende kijk op hedendaags multicultureel Nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dat zullen de immigranten, waar we een nijpend tekort aan hebben, hopelijk voor je doen.
Omdat je toch een eskimo bent en geen marokaan oidquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik net een slechte kwaliteit, met een of ander scandinavische ondertiteling versie van Constantine gedownload..?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja ruben, ik heb er onderhand ook wel vrede mee dat jouw kids mijn pensioen niet gaan betalen![]()
so what.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb onderhand ook wel vrede met het beeld dat jij later Nederland niet zult gaan verbeteren.
Laat Ruben toch even in de waan dat ie er wel eentje is, kan ie tenminste nog eens ergens van genieten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
so what.
we zijn niet allemaal wereldverbeteraars.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je gaat even een boek lezen en ondertussen posten ze hier al drie pagina's vol met verhitte discussies..
Oh, jawel hoor. The Remains of the Day, nog 40 blz. te gaan..quote:
Heel lief Hans, maar...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:58 schreef errrrr het volgende:
-knip-
Sorry, moeten jullie maar niet discussieren als ik er niet ben hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heel lief Hans, maar...
Het was juist de bedoeling dat je dat niet zou doen, anders krijgen we weer zo'n discussie die al 100 keer gevoerd is, en daar heb ik geen zin in.
Haha, met de auto zeker!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef NerdoNielso het volgende:
zo, net met vaders ons 2e rondje (mijn 3e rondje) joggen gedaanzelfde rondje als gisteravond:
Stoompoort uitlopen, langs Van Sambeek, haarspinbocht naar links zodat we het dorp niet uitlopen, langs het Mieland (Puzelweg)... Via Rab naar de dijk, daar linkaf de dijk op naar beneden, de weg volgen en via vliegwiel weer naar huis lopen
Ging een stuk rapper dan gisteren
[afbeelding]
Silve en ik liepen:
[afbeelding]
Het kan zijn dat de plaatjes niet werken, dat komt omdat ik niet kan slapen met m'n bak aan
Het laatste word heb ik bij deze, lekker puh!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Sorry, moeten jullie maar niet discussieren als ik er niet ben hoor
Maar laat mij het laatste woord maar houden, ben ik ook tevreden
Uhm, tja prima Alwin, maar dan wil ik nog wel even 2 weken trainen en dan gaan we van jouw huis naar mijn huis, daar even uitrusten en dan weer terug ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, met de auto zeker!
Nee Niels, ff zonder dollen, misschien wordt het nog wel eens wat met je, gaat iig de goede kant op.
En ik wil wel een keertje meelopen, lopen haat ik namelijk, en ik kan er ook niet zoveel van (niet genoeg vind ik zelf) maar het is wel een goede training, en daar gaat het om.
Dan beginnen we met van mijn huis naar jou huis en weer terug ofzo.
Uit. Heel aardig boek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. The Remains of the Day, nog 40 blz. te gaan..
Lees je de NRC wel eens? Moet je doen, ik heb het betreffende artikel hier nog liggen. Mensen als Jeremy Rifkin moeten we koesteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Een nijpend te kort aan immigranten... Het is in ieder geval wel een verfrissende kijk op hedendaags multicultureel Nederland.
Stoer, op de man spelen. Wordt over het algemeen gezien als een uitermate zwakke vluchtweg wanneer men zich niet meer op z'n gemak voelt tijdens een discussie.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat Ruben toch even in de waan dat ie er wel eentje is, kan ie tenminste nog eens ergens van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |