abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:04:11 #151
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25835682
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat noem ik geen verantwoordelijkheid nemen, dat is een lapmiddel.

Het is belachelijk dat men genoegen zou moeten nemen met 'een lager cijfer', zoals een 5.5 of een 6 puur omdat het voldoende is. Daar houd je jezelf mee voor de gek en is het ook nog eens disrespectfull tegenover mensen die niet beter kunnen.

Mijns inziens is het je godbetert plicht zo goed mogelijk je best te doen, je steentje bijdragen. Zoals JFK het zo mooi zij: "It's not about what your country can do for you, it's about what you can do for your country", he said it, word.

En ben je het daar niet mee eens? Fack ya, mijn mening. Ik ben dit zat.
Daarom zei ik ook dat ik niet weer die discussie wou aangaan omdat dat al vaak genoeg gebeurd is. Ik ben het namelijk niet met je eens, maar dat zal je al wel begrepen hebben denk ik.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_25835736
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:04 schreef MrAli het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat ik niet weer die discussie wou aangaan omdat dat al vaak genoeg gebeurd is. Ik ben het namelijk niet met je eens, maar dat zal je al wel begrepen hebben denk ik.
Ja, ik heb onderhand ook wel vrede met het beeld dat jij later Nederland niet zult gaan verbeteren.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25835792
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, ik heb onderhand ook wel vrede met het beeld dat jij later Nederland niet zult gaan verbeteren.
Tja ruben, ik heb er onderhand ook wel vrede mee dat jouw kids mijn pensioen niet gaan betalen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:10:33 #154
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25835807
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

50
minimale aantal, gaat alleen fout bij topic's met 301 posts
moet het eens omgooien naar 51
Gewoon op 301 zetten. Just like me.
pi_25835812
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Tja ruben, ik heb er onderhand ook wel vrede mee dat jouw kids mijn pensioen niet gaan betalen
Nee, dat zullen de immigranten, waar we een nijpend tekort aan hebben, hopelijk voor je doen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25835855
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, dat zullen de immigranten, waar we een nijpend tekort aan hebben, hopelijk voor je doen.
Een nijpend te kort aan immigranten... Het is in ieder geval wel een verfrissende kijk op hedendaags multicultureel Nederland.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:14:26 #157
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25835871
Waarom heb ik net een slechte kwaliteit, met een of ander scandinavische ondertiteling versie van Constantine gedownload.. ?
pi_25835898
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef MrAli het volgende:
Waarom heb ik net een slechte kwaliteit, met een of ander scandinavische ondertiteling versie van Constantine gedownload.. ?
Omdat je toch een eskimo bent en geen marokaan oid
pi_25836149
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Hell Yeah!
Names are so cliché
pi_25836161
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

so what.
we zijn niet allemaal wereldverbeteraars.
Names are so cliché
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:29:29 #161
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25836210
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

so what.
we zijn niet allemaal wereldverbeteraars.
Laat Ruben toch even in de waan dat ie er wel eentje is, kan ie tenminste nog eens ergens van genieten.
pi_25836711
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je gaat even een boek lezen en ondertussen posten ze hier al drie pagina's vol met verhitte discussies..
leuk boek?
pi_25838789
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

leuk boek?
Oh, jawel hoor. The Remains of the Day, nog 40 blz. te gaan..
- Beverly Sills
pi_25840844
zo, net met vaders ons 2e rondje (mijn 3e rondje) joggen gedaan zelfde rondje als gisteravond:
Stoompoort uitlopen, langs Van Sambeek, haarspinbocht naar links zodat we het dorp niet uitlopen, langs het Mieland (Puzelweg)... Via Rab naar de dijk, daar linkaf de dijk op naar beneden, de weg volgen en via vliegwiel weer naar huis lopen

Ging een stuk rapper dan gisteren

Silve en ik liepen:

Het kan zijn dat de plaatjes niet werken, dat komt omdat ik niet kan slapen met m'n bak aan
Note: De plaatjes zijn op dezelfde schaal

[ Bericht 15% gewijzigd door NerdoNielso op 29-03-2005 22:33:55 ]
  dinsdag 29 maart 2005 @ 21:58:22 #165
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25841718
Ok, met mijn prachtige VWO-beta-instelling ben ik het met Ruben eens
Maar het is net wat je ligt, ik (en Ruben ook ) zet me absoluut niet in voor Frans. Ik vind dat ik er niks aan heb, waarom zou ik er dan wat aan doen? Zolang ik maar een voldoende heb (en dan moet ik volgend blok misschien toch maar wat gaan leren ).
En we zeiken wel op Caroline, omdat ze bergen met woordjes opgeeft, en niet inziet dat wij niks willen leren, maar zij is aangesteld om ons wat te leren; ze kan moeilijk niks doen! Eigenlijk zou ik dus een grotere keuzevrijheid willen, wat moeten wij ooit nog met Frans of Duits? Engels is de wereldtaal (misschien naast Chinees en Spaans), maar Frans en Duits? En vakken als maatschappijleer vind ik ook vrij nutteloos, maar daar gaat het even niet over .
Het verschil met wiskunde is dat wiskunde een algemene vaardigheid is. Je hebt er veel aan als je een beetje wiskunde snapt. Voor andere vakken (economie bijv) kan het erg handig zijn goed wiskunde te snappen. Maar ook ik snap dat als je bijvoorbeeld actrice (acteur) wilt worden, je niks aan wiskunde hebt.
Kortom: waarom krijgen we geen keuze wat we nou wel en niet willen? In ieder geval wat specifieker dan nu!

Ok, ik heb ook weer m'n woordje gedaan
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:11:14 #166
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25842074
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:58 schreef errrrr het volgende:
-knip-
Heel lief Hans, maar...
Het was juist de bedoeling dat je dat niet zou doen, anders krijgen we weer zo'n discussie die al 100 keer gevoerd is, en daar heb ik geen zin in.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:13:43 #167
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_25842143
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:11 schreef MrAli het volgende:

[..]

Heel lief Hans, maar...
Het was juist de bedoeling dat je dat niet zou doen, anders krijgen we weer zo'n discussie die al 100 keer gevoerd is, en daar heb ik geen zin in.
Sorry, moeten jullie maar niet discussieren als ik er niet ben hoor
Maar laat mij het laatste woord maar houden, ben ik ook tevreden
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:14:45 #168
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25842163
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef NerdoNielso het volgende:
zo, net met vaders ons 2e rondje (mijn 3e rondje) joggen gedaan zelfde rondje als gisteravond:
Stoompoort uitlopen, langs Van Sambeek, haarspinbocht naar links zodat we het dorp niet uitlopen, langs het Mieland (Puzelweg)... Via Rab naar de dijk, daar linkaf de dijk op naar beneden, de weg volgen en via vliegwiel weer naar huis lopen

Ging een stuk rapper dan gisteren
[afbeelding]

Silve en ik liepen:
[afbeelding]

Het kan zijn dat de plaatjes niet werken, dat komt omdat ik niet kan slapen met m'n bak aan
Haha, met de auto zeker!

Nee Niels, ff zonder dollen, misschien wordt het nog wel eens wat met je, gaat iig de goede kant op.
En ik wil wel een keertje meelopen, lopen haat ik namelijk, en ik kan er ook niet zoveel van (niet genoeg vind ik zelf) maar het is wel een goede training, en daar gaat het om.
Dan beginnen we met van mijn huis naar jou huis en weer terug ofzo.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:16:26 #169
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25842219
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:13 schreef errrrr het volgende:

[..]

Sorry, moeten jullie maar niet discussieren als ik er niet ben hoor
Maar laat mij het laatste woord maar houden, ben ik ook tevreden
Het laatste word heb ik bij deze, lekker puh!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:17:48 #170
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25842257
En nu ff een Gentoo 2005.0 installatie er doorheen stampen, latur!
pi_25842502
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:14 schreef MrAli het volgende:

[..]

Haha, met de auto zeker!

Nee Niels, ff zonder dollen, misschien wordt het nog wel eens wat met je, gaat iig de goede kant op.
En ik wil wel een keertje meelopen, lopen haat ik namelijk, en ik kan er ook niet zoveel van (niet genoeg vind ik zelf) maar het is wel een goede training, en daar gaat het om.
Dan beginnen we met van mijn huis naar jou huis en weer terug ofzo.
Uhm, tja prima Alwin, maar dan wil ik nog wel even 2 weken trainen en dan gaan we van jouw huis naar mijn huis, daar even uitrusten en dan weer terug ofzo

Dan hou ik het misschien vol om 8 km af te leggen op 1 dag

-edit:

Again: zelfde schaal als de andere afbeeldingen

Zeg alwin, kan ik er nog 3 weken trainen van maken

[ Bericht 12% gewijzigd door NerdoNielso op 29-03-2005 22:39:04 ]
pi_25842756
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor. The Remains of the Day, nog 40 blz. te gaan..
Uit. Heel aardig boek.
- Beverly Sills
pi_25842783
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Een nijpend te kort aan immigranten... Het is in ieder geval wel een verfrissende kijk op hedendaags multicultureel Nederland.
Lees je de NRC wel eens? Moet je doen, ik heb het betreffende artikel hier nog liggen. Mensen als Jeremy Rifkin moeten we koesteren.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25842914
Wat ruben zegt klopt wel, Nederland heeft de komende jaren imigranten nodig om de groei van het land aan te kunnen, we moeten alleen oppassen dat we niet weer dezelfde fouten gaan maken als in het verleden.
Met andere woorden: maak meteen Nederlanders van die mensen, geef ze een goede taal cursus en dwing ze hun gezin mee te nemen om in te burgeren...
Dan heb je er wat aan

-edit: heel simpel verwoord dan, geen idee of dit systeem waterdicht is
pi_25842940
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:29 schreef MrAli het volgende:

[..]

Laat Ruben toch even in de waan dat ie er wel eentje is, kan ie tenminste nog eens ergens van genieten.
Stoer, op de man spelen. Wordt over het algemeen gezien als een uitermate zwakke vluchtweg wanneer men zich niet meer op z'n gemak voelt tijdens een discussie.

Maar ik zeg niet dat iedereen wereldverbeteraars moeten worden, ik bedoel, dat is irreëel. Wat ik echter wel wil zeggen is dat het streven naar een betere wereld voor jezelf, en belangrijker, voor de mens, iets is wat enorm belangrijk is om ons te hoeden voor een facked toekomst; We staan hier op de drempel van een burgeroorlog, grote verdeeltheid alom, in stedelijke gebieden is de situatie nu zover uit de hand gelopen dat de politie niet eens meer durft in te grijpen.

En ook alle recepten voor een fijne grootschalige (wereld) oorlog zijn weer aanwezig, alleen dan natuurlijk niet zoals vroeger, maar zoals nu al overal gebeurd, met kleine, terroristische fack aanslagen. Met een stinkend rijk Midden Oosten dat alleen nog maar rijker gaat worden naarmate de prijs van de olie stijgt als portomonee.

Dan vergeet je nog dat midden Azië nu ook steeds meer een economische wereldmacht begint te worden, en die zullen straks ook allemaal olie, energie en wat dan wel niet nodig hebben. En dan ontstaat er dus een nijpend tekort.

Problemen genoeg, niet bepaald het goede moment om niet te doen wat je kunt doen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25842982
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:40 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat ruben zegt klopt wel, Nederland heeft de komende jaren imigranten nodig om de groei van het land aan te kunnen, we moeten alleen oppassen dat we niet weer dezelfde fouten gaan maken als in het verleden.
Met andere woorden: maak meteen Nederlanders van die mensen, geef ze een goede taal cursus en dwing ze hun gezin mee te nemen om in te burgeren...
Dan heb je er wat aan

-edit: heel simpel verwoord dan, geen idee of dit systeem waterdicht is
Precies, als we niet actief immigranten gaan werven wordt heel Europa een bejaardentehuis en kunnen we never nooit concurreren met het Oosten.

- of dat systeem helemaal zo rechtvaardig is weet ik niet hoor Niels .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843002
*zich aansluit bij "Rubens vision to a better world"-partij*
pi_25843066
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:43 schreef NerdoNielso het volgende:
*zich aansluit bij "Rubens vision to a better world"-partij*
We gaan even een stevig babbeltje molotov met Den Haag houden, dan geven we de stem weer aan het volk. We ontdoen ons van managers, ambtenaren, efficiency of simplicity, we zitten nu verwikkeld in een systeem vol met mensen die alleen maar handelen uit eigenbelang. Wat dragen die nu bij? Ze maken het werk van mensen die nog echt werk doen alleen nog maar lastiger.

Men moet beter luisteren naar de problemen van de bevolking en daar adequaat op reageren.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843075
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Precies, als we niet actief immigranten gaan werven wordt heel Europa een bejaardentehuis en kunnen we never nooit concurreren met het Oosten.

Ik denk dat je het op zekere hoogte wel kan gebruiken, het is een beetje crue om ze meteen Nederlander te maken en te zorgen dat ze niet zomaar terug kunnen, maar anders krijg je toch weer dezelfde problemen als die we al hebben..
"Ja, over 10 jaar mogen ze weer terug"
DAT WILLEN DIE MENSEN TOCH NIET

We moeten er alleen wel rekening mee houden dat ze een stukje van hun cultuur mee zullen nemen. Is dat slecht, nee denk ik niet... Moeten we oppassen, ja dat moeten we wel. Nederland is een christelijk land en dat hoeft wat mij betreft helemaal niet te veranderen. Alhoewel bigamie mag best legaal worden
pi_25843118
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

We gaan even een stevig babbeltje molotov met Den Haag houden, dan geven we de stem weer aan het volk. We ontdoen ons van managers, ambtenaren, efficiency of simplicity, we zitten nu verwikkeld in een systeem vol met mensen die alleen maar handelen uit eigenbelang. Wat dragen die nu bij? Ze maken het werk van mensen die nog echt werk doen alleen nog maar lastiger.

Men moet beter luisteren naar de problemen van de bevolking en daar adequaat op reageren.
Communism rulez

Tenminste, dat is mijn mening, probleem is dat ik niet weet hoe je een communistisch land kan zijn / worden / blijven zonder totalitaire staat oid (tijd geen geschiedenis meer gehad) te worden...
Onderdrukking lijkt haast wel mogelijk verplicht, en anders moet je een landje stichten met alleen maar wereld-verbeteraars die ook nog eens half communistisch zijn
pi_25843123
Trouwens, vanavond 4 wedstrijden gespeeld, alle 4 gewonnen .

1e met Tevoko 2 tegen Ecotiem, tja, niet echt een wedstrijd te noemen, Ecotiem is een team vol met mensen die eigenlijk niet kunnen volleyen, sorry, ga maar naar de gemengde klasse. 3-0

2e met Lindeboom, team waar Henk de Vries, Edwin en Steven vV ook in spelen, wel gezellig. Gewonnen met 3-0 of 2-1, niet zeker.

3e met NIOZ 1 tegen Kobeko, wel leuke wedstrijd, maar was toen erg moe/low energy, gewonnen met 2-1.

4e met Maarco Bouw tegen Sportshop, 2-1 gewonnen Super wedstrijd, na het eten van een Nuts en wat rust kon ik er weer tegen aan. Ging lekker, sterk team, maar Sportshop was ook super sterk, spannend. Voor Marco was dit de eerste keer in 8 wedstrijden dat hij van Sportshop won .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843165
Goedzo Ruben, goed gedaan jochie

Maar ik ga slapen, het is morgen zo weer 8 uur (waarom ik zo vroeg uit bed wil weet ik ook niet maargoed...)

Welterusten
pi_25843179
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:46 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik denk dat je het op zekere hoogte wel kan gebruiken, het is een beetje crue om ze meteen Nederlander te maken en te zorgen dat ze niet zomaar terug kunnen, maar anders krijg je toch weer dezelfde problemen als die we al hebben..
"Ja, over 10 jaar mogen ze weer terug"
DAT WILLEN DIE MENSEN TOCH NIET

We moeten er alleen wel rekening mee houden dat ze een stukje van hun cultuur mee zullen nemen. Is dat slecht, nee denk ik niet... Moeten we oppassen, ja dat moeten we wel. Nederland is een christelijk land en dat hoeft wat mij betreft helemaal niet te veranderen. Alhoewel bigamie mag best legaal worden
Wil je verbeteren moet je het conservatisme loslaten. Het christendom is allemaal leuk en aardig maar religie MOET en ZAL gescheiden blijven van school, werk, alles. Wil je religie beunhazen dan doe je dat maar in je vrije tijd.

Waar nu het probleem ligt is dat we de immigranten niet goed laten integreren, ghettovorming met alle gevolgen van dien. Problemen met redelijk harde hand aanpakken en voorkomen dat het nog langer zal gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Mzraki- op 29-03-2005 22:59:38 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843278
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:48 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Communism rulez

Tenminste, dat is mijn mening, probleem is dat ik niet weet hoe je een communistisch land kan zijn / worden / blijven zonder totalitaire staat oid (tijd geen geschiedenis meer gehad) te worden...
Onderdrukking lijkt haast wel mogelijk verplicht, en anders moet je een landje stichten met alleen maar wereld-verbeteraars die ook nog eens half communistisch zijn
Het communistisch stelsel is debiel. Waarom zou iemand werken om te ontvangen wat iedereen sowieso krijgt? Alleen een sterk nationalistisch gevoel zou dan een drijfveer kunnen zijn en daar zitten we niet op te wachten. SU laat wel zien dat het communisme niet werkt. Toch neemt dat niet weg dat we veel meer taken aan de overheid moeten overlaten, en die overheid, en ambtenaren (denk aan politie) meer macht moeten geven.

Natuurlijk moet dit wel onder controle, maar zoals het nu gaat is het compleet belachelijk. Neem Spanje als een voorbeeld, Polica met kisten aan, wapenstok, pepperspray en pistool. Grote hond en paarden. Politie is er om de burger te helpen en beschermen, en het uitschot aan te pakken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843330
Oh trouwens, net nog een ongeluk gezien, waar de weg langs de Fontein de Bernhardlaan kruist, politie, ambulance en brandweer-jeep. Vlakbij een zebrapad. Grote roep duitsers, stilstaande (nederlandse) auto en een kermend iemand die verzorgt werd.

Mensen die niet stoppen voor een zebrapad moeten gestraft worden en zwaar ook.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25843355
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wil je verbeteren moet je het conservatisme loslaten. Het christendom is allemaal leuk en aardig maar religie MOET en ZAL gescheiden blijven van school, werk, alles. Wil je religie beunhazen dan doe je dat maar in je vrije tijd.

Waar nu het probleem ligt is dat we de immigranten niet goed laten immigreren, ghettovorming met alle gevolgen van dien. Problemen met redelijk harde hand aanpakken en voorkomen dat het nog langer zal gebeuren.
Ik doel ook meer op de basic normen en waarden van ons land en dat omschreef ik dan als de christelijke achtergrond, misschien niet de beste keus
pi_25843402
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Het communistisch stelsel is debiel.
*knip*
Ik ben persoonlijk voorstander van - een deel - van de communistische gedachte...

Alleen ben ik ook van mening dat een communistische staat nooit kan blijven bestaan...
  woensdag 30 maart 2005 @ 01:44:26 #188
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25847384
Zo, Gentoo staat erop, alleen werkt Grubje nog niet helemaal naar wens, waarschijnlijk ergens een typfoutje gemaakt o.i.d.
  woensdag 30 maart 2005 @ 02:08:28 #189
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25847629
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Stoer, op de man spelen. Wordt over het algemeen gezien als een uitermate zwakke vluchtweg wanneer men zich niet meer op z'n gemak voelt tijdens een discussie.
-knip-
1. Jij begint met op de man spelen
2. Ik had gezegt, ik heb geen zin meer in deze discussie, die is al vaak genoeg gevoerd, wat doet meneer, hij geeft er een draai aan zodat het opeens over wereldverbeteraars gaat. Want nee, die discussie is idd nog nooit gevoerd. Dat is wel heel slap.
3. Waar de discussie over ging, namelijk school, cijfers, antwoordenboekjes en je best doen, daarover nog even dit:
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat noem ik geen verantwoordelijkheid nemen, dat is een lapmiddel.

Het is belachelijk dat men genoegen zou moeten nemen met 'een lager cijfer', zoals een 5.5 of een 6 puur omdat het voldoende is. Daar houd je jezelf mee voor de gek en is het ook nog eens disrespectfull tegenover mensen die niet beter kunnen.
3.1 Dat jij vind dat het 'disrespecfull' is tegenover anderen die niet beter kunnen om genoegen te nemen met een 6'je, prima. Maar het is de complete bullshit, slaat helemaal nergens op.
quote:
Mijns inziens is het je godbetert plicht zo goed mogelijk je best te doen, je steentje bijdragen. Zoals JFK het zo mooi zij: "It's not about what your country can do for you, it's about what you can do for your country", he said it, word.
3.2 Dat ik volgens jou verplicht ben zo goed mogelijk mijn best te doen slaat eveneens helemaal nergens op. Als ik niet goeg genoeg mijn best doe is dat mijn zaak, en neem ik die verantwoordelijkheid. Een woord waarvan jij de betekenis volgens mij niet helemaal snapt.
quote:
En ben je het daar niet mee eens? Fack ya, mijn mening. Ik ben dit zat.
Waar begin je er dan in jezusnaam over man. Langdurige vlaag van verstandsverbijstering zeker.

De punten 3.1 en 3.2 hebben alleen iets met de persoon in kwestie te maken, helemaal niets met iemand anders. Ik snap niet waar je deze onzin vandaan weet te halen.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

4. Wij planten ons hier ook voort, en kunnen prima concurreren met het Oosten.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:48 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Communism rulez

Communisme is helaas niet mogelijk op deze aardkloot.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Het communistisch stelsel is debiel. Waarom zou iemand werken om te ontvangen wat iedereen sowieso krijgt? Alleen een sterk nationalistisch gevoel zou dan een drijfveer kunnen zijn en daar zitten we niet op te wachten. SU laat wel zien dat het communisme niet werkt. Toch neemt dat niet weg dat we veel meer taken aan de overheid moeten overlaten, en die overheid, en ambtenaren (denk aan politie) meer macht moeten geven.

Natuurlijk moet dit wel onder controle, maar zoals het nu gaat is het compleet belachelijk. Neem Spanje als een voorbeeld, Polica met kisten aan, wapenstok, pepperspray en pistool. Grote hond en paarden. Politie is er om de burger te helpen en beschermen, en het uitschot aan te pakken.
Het communisme is een prima, nagenoeg geweldig stelsel. Het enige probleem is dat het in deze maatschappij never nooit zal werken. Het idee erachter is prima.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk voorstander van - een deel - van de communistische gedachte...

Alleen ben ik ook van mening dat een communistische staat nooit kan blijven bestaan...
Klopt, gedeeltelijk met je eens. Al gaat mijn voorkeur uit naar een anarchie, maar jammer genoeg is dat op normale manier ook totaal niet mogelijk in het jaar 2005.

Dit waren de laatste woorden die ik vuil zal maken aan dit soort onderwerpen, en ik hoop dat Ruben de volgende keer mijn raad op volgt er niet weer zo'n discussie aan gaat.
En als jullie toch verder willen discussieren, prima, maar ik zal er niet meer op reageren. Tijdverspilling noemt men dat in correct Nederlands.
pi_25848631
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 02:08 schreef MrAli het volgende:
1. Jij begint met op de man spelen
Cool, waar, ik heb nergens toch gezegd dat jíj debiel, stom of stupide bent?
quote:
2. Ik had gezegt, ik heb geen zin meer in deze discussie, die is al vaak genoeg gevoerd, wat doet meneer, hij geeft er een draai aan zodat het opeens over wereldverbeteraars gaat. Want nee, die discussie is idd nog nooit gevoerd. Dat is wel heel slap.
3. Waar de discussie over ging, namelijk school, cijfers, antwoordenboekjes en je best doen, daarover nog even dit:
Ik zal niet ontkennen dat ik wat van het oorspronkelijke onderwerp ben afgedwaald maar wat is daar mis mee? Hoezo is dat nu opeens slap? Het is me onderhand al duidelijk dat wat betreft school, cijfers en je best doen je zo koppig bent als een ezel, dus dan heeft discussiëren ook weinig zin meer, of wel soms?
quote:
3.1 Dat jij vind dat het 'disrespecfull' is tegenover anderen die niet beter kunnen om genoegen te nemen met een 6'je, prima. Maar het is de complete bullshit, slaat helemaal nergens op.
Zo vat ik dat op, dat is mijn mening. Je kunt het daar niet mee eens zijn, maar je kunt niet zeggen dat het complete bullshit is. Draag eens wat meer argumenten aan.
quote:
3.2 Dat ik volgens jou verplicht ben zo goed mogelijk mijn best te doen slaat eveneens helemaal nergens op. Als ik niet goeg genoeg mijn best doe is dat mijn zaak, en neem ik die verantwoordelijkheid. Een woord waarvan jij de betekenis volgens mij niet helemaal snapt.
Ik begrijp de betekenis van verantwoordelijkheid prima, verschil is dat wij er beide nogal anders tegenaan kijken.
quote:
Waar begin je er dan in jezusnaam over man. Langdurige vlaag van verstandsverbijstering zeker.
Nee, dat was even om aan te geven dat ik dit zat ben, ik heb ook niet zoveel zin meer in dit hersenloos geblaat.
quote:
4. Wij planten ons hier ook voort, en kunnen prima concurreren met het Oosten.
Wij zijn hier inderdaad een beetje gesubsideerd aan het fokken, mooie observatie, helaas op een veel lager tempo (dacht 1,2 kinderen per gezin) dan in AziË. Waar hebben we het trouwens over, in Azië wonen nú toch al 200 keer zoveel mensen als hier.

Zomaar brabbelen dat we wél prima kunnen concurreren is onzin, staaf je uitspraken eens met wat feiten.
quote:
Communisme is helaas niet mogelijk op deze aardkloot.

Het communisme is een prima, nagenoeg geweldig stelsel. Het enige probleem is dat het in deze maatschappij never nooit zal werken. Het idee erachter is prima.
Thumbs up for wijsgeer Ali .
quote:
Klopt, gedeeltelijk met je eens. Al gaat mijn voorkeur uit naar een anarchie, maar jammer genoeg is dat op normale manier ook totaal niet mogelijk in het jaar 2005.
Anarchie! Als je het nu toch over debiele systemen hebt! .

Please, doe niet eens de moeite die mening te ondersteunen met argumenten .
quote:
Dit waren de laatste woorden die ik vuil zal maken aan dit soort onderwerpen, en ik hoop dat Ruben de volgende keer mijn raad op volgt er niet weer zo'n discussie aan gaat.
En als jullie toch verder willen discussieren, prima, maar ik zal er niet meer op reageren. Tijdverspilling noemt men dat in correct Nederlands.
Ik denk toch echt meer aan 'de kop in het zand steken'.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:17:33 #191
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25852558
zo net wiskunde pw gehad... was goed te doen

morgen nog een wiskunde proefwerk en ff de scheikunde PO laten zien...
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:26:30 #192
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25852732
Prachtig weer voor een potje tennis vandaag..
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:55:50 #193
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25853219
Ey Ruben, ik heb nog een film voor je binnen, Good Fellas, de kwalie is niet heel best, nogal veel ruis in beeld enz. Je moet maar ff kijken of ik hem wel voor je moet branden, voor zover ik net die 5 minuten gezien heb leek ie me wel leuk, dus zal ik nog wel ff betere kwaliteit zoeken, maar de vaag is of dat lukt.
pi_25854346
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 12:55 schreef MrAli het volgende:
Ey Ruben, ik heb nog een film voor je binnen, Good Fellas, de kwalie is niet heel best, nogal veel ruis in beeld enz. Je moet maar ff kijken of ik hem wel voor je moet branden, voor zover ik net die 5 minuten gezien heb leek ie me wel leuk, dus zal ik nog wel ff betere kwaliteit zoeken, maar de vaag is of dat lukt.
Ok, als je nog even door zou willen zoeken graag, als je niets vind dan kun je Good Fellas wat mij betreft ook best fikken. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:46:35 #195
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25854390
Heb net ff m'n nieuwe NEC 3520a geinstalleerd... ging allemaal zoals het hoorde alleen het molexstekkertje van mijn Samsung CD brander (die eruit is gegaan en waar de DVD brander voor in de plaats zit) wou er niet erg uit... maar op een gegeven moment moest hij toch zijn meerdere erkenne

Dus net ff DVD'tje gefikt en zoals ik verwachte ging het allemaal lekker soepel
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25854422
Trouwens, dat ongeluk wat ik gister zag was denk ik vrij ernstig, toen ik er vanochtend langsreed stond er nog een brandweerwagen die druk de stoep aan het dweiler/schuren/schoonmaken was.

Lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk dat er dus een flinke plas bloed lag, lekker .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25854530
Anyway, het is mooi weer, ga even in de tuin wat eten + PU lezen. Daarna... weer leren .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:58:41 #198
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25854699
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ok, als je nog even door zou willen zoeken graag, als je niets vind dan kun je Good Fellas wat mij betreft ook best fikken. .
Ik zal sowieso nog ff doorzoeken, want er moet wel betere kwalie te vinden zijn. Dit is namelijk niet heel veel, het is nou ook weer niet zo dat je niet kan zien wie er nou door beeld loopt, maar ik heb veel beter gezien. En er is ook alleen Engelse ondertitel (bij Scarface een heel aantal talen, o.a. Engels en Nederlands) maar dat zal geen probleem zijn neem ik aan.
pi_25854770
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 13:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, dat ongeluk wat ik gister zag was denk ik vrij ernstig, toen ik er vanochtend langsreed stond er nog een brandweerwagen die druk de stoep aan het dweiler/schuren/schoonmaken was.

Lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk dat er dus een flinke plas bloed lag, lekker .
Of olie/benzine, moet ook snel van de weg af
pi_25855789
Wiskunde 1 t/m 3 makkelijk, 4 voor de helft wel goed denk ik, en 5 en 6 geen flauw idee. dusja.
ben benieuwd.

Engels. Need I say more? Ging wel goed.

Morgen Duits 1 und Geschiedenis. Hooray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')