abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25833451
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef MrAli het volgende:

[..]

Wh00t, een havo'er die iets uitlegt aan een vwo'ster over wiskunde.
Je bent ook onverbeterlijk he Ali?

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25833499
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

ik kan wel iets
he, suuz, hoe ging je frans literatuur eigenlijk?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:43:34 #103
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25833502
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je bent ook onverbeterlijk he Ali?

.
Het is er (o.a.) door jou ook wel in geramd he..
(Zo heb ik iemand uit 6vwo ook al eens iets uitgelegt. )
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_25833508
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vind wiskunde stom. Vooral S3, met die stomme 1 - P(bladiebla) - P(blabladie) = 1 - bladiebla - blabladie = stom antwoord.

Ik snap het niet, vorige keren ook al niet, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het nooit zal snappen ook.
Troost je met het feit dat kansberekening niet als echte wiskunde wordt beschouwd.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25833519
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:

[..]

Het is er (o.a.) door jou ook wel in geramd he..
(Zo heb ik iemand uit 6vwo ook al eens iets uitgelegt. )
Blijf vooral doorgaan, maak je jezelf populair mee.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25833571
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

he, suuz, hoe ging je frans literatuur eigenlijk?
tja, je weet nooit wat je kunt verwachten bij Caroline. Maar ging aardig hoor. Sommige vragen wat je moest vertalen wist ik niet. Daarna nog een tijd met Caroline gepraat, was wel erg leuk. Maar ach, we zien wel. Het is geen 10, maar ik denk dat het ook geen dramatische onvoldoende is. Althans, dat hoop ik
Op naar wiskunde
Names are so cliché
pi_25833603
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Troost je met het feit dat kansberekening niet als echte wiskunde wordt beschouwd.
Sorry, wat nu even belangrijker is is dat ik er wel een cijfer voor krijg.
pi_25833626
quote:
Ik vind wiskunde stom. Vooral S3, met die stomme 1 - P(bladiebla) - P(blabladie) = 1 - bladiebla - blabladie = stom antwoord.

Ik snap het niet, vorige keren ook al niet, en ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het nooit zal snappen ook.
hé! daar was ik ook mee bezig. S1 en S2 gaan nog.
Ik deel geheel dezelfde mening Vorige keer ging dat ook dramatisch...
Wiskunde..
Names are so cliché
pi_25833631
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef SuUz2ko het volgende:
ik kan wel iets

Wie ziet de inkopper?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:48:56 #110
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25833651
quote:

Dat ligt niet aan jou, maar aan een combinatie van Pieter en het boek, want dat is waardeloos. Pieter is waardeloos en dat boek is ook bar slecht.
pi_25833652
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:46 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

tja, je weet nooit wat je kunt verwachten bij Caroline. Maar ging aardig hoor. Sommige vragen wat je moest vertalen wist ik niet. Daarna nog een tijd met Caroline gepraat, was wel erg leuk. Maar ach, we zien wel. Het is geen 10, maar ik denk dat het ook geen dramatische onvoldoende is. Althans, dat hoop ik
Op naar wiskunde
Yay, wiskunde!

Ik vond het ook wel meevallen, heb wel alles ingevuld, weet alleen niet 100% zeker of het echt goed is.
pi_25833657
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:47 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

het lukt je heus wel hoor Esmé, zal je zien dat ie er óf niks over vraagt óf weer de helft Ik ga voor het eerste
Names are so cliché
pi_25833660
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:47 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Beklaag je bij Pieter, hij zal het roerend met je eens zijn en zo gecharmeerd zijn dat je gedoemd zult zijn een goed cijfer te halen.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:49:59 #114
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25833677
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Blijf vooral doorgaan, maak je jezelf populair mee.

(Maar volgend jaar hoop ik ook vwo'er te zijn, dus dan zal alles voorbij zijn.)
pi_25833690
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Wie ziet de inkopper?
jij alleen denk ik

ooh, ja, ik heb ook alles ingevuld, behalve die ene vraag wat er in regel 6 t/m 8 stond. Echt een soort Russisch stond er ofzo
Names are so cliché
pi_25833694
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:49 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

het lukt je heus wel hoor Esmé, zal je zien dat ie er óf niks over vraagt óf weer de helft Ik ga voor het eerste
Hope so, maar ik sta eigenlijk wel goed voor wiskunde maar dat hoeft Ruben niet te weten
pi_25833712
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:48 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan jou, maar aan een combinatie van Pieter en het boek, want dat is waardeloos. Pieter is waardeloos en dat boek is ook bar slecht.
Naar mijn idee is het boek prima, al is af en toe wat extra oefening mbv wat stencils ook niet weg.

Hoe waardeloos Pieter is weet ik niet, maar ik heb zo'n idee dat jullie klas er nogal een handje van heeft het hem ook knap moeilijk te maken.

Maarja, ik heb zelf geen ervaring met Pieter, dus ik mag eigenlijk niets zeggen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25833755
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:50 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Hope so, maar ik sta eigenlijk wel goed voor wiskunde maar dat hoeft Ruben niet te weten
Ik sta verdorie net weer een beetje goed. Maar ik heb nu niet het idee dat ik er helemaal niks van snap. Alle andere keren was ik erger aan toe. *stom boek, stomme Pieter, stomme school, stomme wiskunde *%)#^((^%)^*
Names are so cliché
pi_25833800
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Naar mijn idee is het boek prima, al is af en toe wat extra oefening mbv wat stencils ook niet weg.

Hoe waardeloos Pieter is weet ik niet, maar ik heb zo'n idee dat jullie klas er nogal een handje van heeft het hem ook knap moeilijk te maken.

Maarja, ik heb zelf geen ervaring met Pieter, dus ik mag eigenlijk niets zeggen.
De klas is misschien wat minder gedisciplineerd als die van jullie, maar dat ligt vaak aan de leraar.
En als je Pieter persoonlijk een vraag stelt is er een 50% kans dat je er wel of niet wat aan hebt.
So, don't you say a word.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:56:24 #120
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25833862
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nou kijk, ik zal echt niet zeggen dat we het hem makkelijk maken ofzo, maar dat zou niets helpen, want hij kan het gewoon niet. (Het lesgeven dan, wiskundig zal ie het misschien best snappen.)

En het boek vind ik niet best, het legt niet goed uit, nogal kinderlijk vooral, en niet volledig. En als er in het opgavenboekje staat, leg uit o.i.d. en er staat bij het antwoord in het antwoordenboekje geen berekening, maar alleen maar het kale eindantwoord, dan vind ik dat niet goed. Want als je het niet snapt heb je nog wat aan een berekening die daar zou staan.

Het scheikundeboek doet dat bijv. wel goed. (Dat van ons dan, maar volgens mij hebben jullie dezelfde methode.)
pi_25833892
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

De klas is misschien wat minder gedisciplineerd als die van jullie, maar dat ligt vaak aan de leraar.
En als je Pieter persoonlijk een vraag stelt is er een 50% kans dat je er wel of niet wat aan hebt.
Don't say a word you.
Goed, maar het feit dat je nu eenmaal een minder goede leraar hebt geeft je nog geen vrijbrief bij de pakken neer te gaan zitten (De mate waarin verschilt natuurlijk per leerling). Ik heb dit Henk gister ook al gezegd, als jullie iets niet helemaal snappen, en Pieter kan het niet uitleggen, kun je het best aan mij vragen. Misschien kan ik het dan proberen, hangt natuurlijk wel af van het onderwerp, zo is kansberekening voor mij toch al een goed jaar terug dat we dat voor het laatste gehad hebben, maar voor de rest zou het in principe geen probleem moeten zijn. Dit geldt voor jullie allemaal.

Want wat ik Henk gister in 2 uurtjes heb moeten uitleggen had ik veel beter halverwege het blok kunnen doen, dan had het huiswerk maken hem veel tijd bespaard en had hij misschien de geringe uitleg van Pieter ook beter kunnen volgen.

Just my 2 cents. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:57:53 #122
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_25833901
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:49 schreef MrAli het volgende:

[..]

(Maar volgend jaar hoop ik ook vwo'er te zijn, dus dan zal alles voorbij zijn.)
heb ik ook wat last van
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_25833973
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:56 schreef MrAli het volgende:

[..]

Nou kijk, ik zal echt niet zeggen dat we het hem makkelijk maken ofzo, maar dat zou niets helpen, want hij kan het gewoon niet. (Het lesgeven dan, wiskundig zal ie het misschien best snappen.)
Goed, dat is hoe jij het ziet, en je weet het waarschijnlijk wel beter dan ik.
quote:
En het boek vind ik niet best, het legt niet goed uit, nogal kinderlijk vooral, en niet volledig. En als er in het opgavenboekje staat, leg uit o.i.d. en er staat bij het antwoord in het antwoordenboekje geen berekening, maar alleen maar het kale eindantwoord, dan vind ik dat niet goed. Want als je het niet snapt heb je nog wat aan een berekening die daar zou staan.
Hm, wij hebben dezelfde methode als jullie en bij ons staat de berekening, wanneer nodig, er wel altijd bij. Alleen wanneer het antwoord erg triviaal is dan willen ze nog wel eens alleen het eindantwoord geven.
Het lijkt me dus sterk dat dat bij jullie niet zo is. Punt van kritiek is wel dat het antwoordenboekje vaak vol met fouten staat, maar dat kun je ook weer als een uitdaging opvatten.
quote:
Het scheikundeboek doet dat bijv. wel goed. (Dat van ons dan, maar volgens mij hebben jullie dezelfde methode.)
Ik ben ook wel tevreden over de uitleg die in het scheikundeboek staat, alleen wat minder over het feit dat ze er (bij ons iig) soms van uitgaat dat je altijd met de gids erbij werkt. Dat er bijvoorbeeld bepaalde formules (zoals laatst de Algemene Gaswet nog nooit van gehoord) alleen in de gids staan die je dus wel mooi nodig hebt bij het maken van de opdrachten en het proefwerk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:02:07 #124
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834010
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

So, don't you say a word.
De discipline van een klas ligt niet aan 1 enkele leraar denk ik, maar Pieter kan geen orde houden zodat het een zootje is. (Bij ons dan iig, en daar doe ik (ook) volop aan mee, geef ik ook grif toe. Dus mocht ik zakken op wiskunde zal je mij niet horen. Behalve wat gevloek dan.)
pi_25834089
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Goed, maar het feit dat je nu eenmaal een minder goede leraar hebt geeft je nog geen vrijbrief bij de pakken neer te gaan zitten (De mate waarin verschilt natuurlijk per leerling). Ik heb dit Henk gister ook al gezegd, als jullie iets niet helemaal snappen, en Pieter kan het niet uitleggen, kun je het best aan mij vragen. Misschien kan ik het dan proberen, hangt natuurlijk wel af van het onderwerp, zo is kansberekening voor mij toch al een goed jaar terug dat we dat voor het laatste gehad hebben, maar voor de rest zou het in principe geen probleem moeten zijn. Dit geldt voor jullie allemaal.

Want wat ik Henk gister in 2 uurtjes heb moeten uitleggen had ik veel beter halverwege het blok kunnen doen, dan had het huiswerk maken hem veel tijd bespaard en had hij misschien de geringe uitleg van Pieter ook beter kunnen volgen.

Just my 2 cents. .
Ben ik het ook wel mee eens, vandaar dat ik ook wel 2 wiskunde studievakuren heb.
Dus het verschilt idd in mate per leerling.
pi_25834127
Je moet ook wel onthouden dat onze klas toch een stuk groter is dan die van jullie, en dat dat absoluut wel scheelt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:06:17 #127
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834137
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:00 schreef -Mzraki- het volgende:
-knip-
Punt van kritiek is wel dat het antwoordenboekje vaak vol met fouten staat, maar dat kun je ook weer als een uitdaging opvatten.
-knip-
Mee eens, er staan veel fouten in. Maar het is pas een uitdaging als je het snapt, want dan kan je het verbeteren. Laatst wist ik zeker dat het antwoord fout was, maar wat nou precies het goede antwoord was wist ik ook niet, nouja, ik doe dan niet moeilijk, gewoon volgende som. En eventueel met het antwoord uit het antwoordenboekje doorwerken.
pi_25834145
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:

[..]

De discipline van een klas ligt niet aan 1 enkele leraar denk ik
Zeg ik ook niet.
pi_25834176
Maar mijn wiskunde roept. Ciao.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:07:52 #130
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834182
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ben ik het ook wel mee eens, vandaar dat ik ook wel 2 wiskunde studievakuren heb.
Dus het verschilt idd in mate per leerling.
Van wie heb je die? Vorig jaar had ik er eentje per week, elk blok een. Van Steenbruggen, maar daar heb ik nog minder dan niets aan gehad.
pi_25834217
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef DearPrudence het volgende:
Je moet ook wel onthouden dat onze klas toch een stuk groter is dan die van jullie, en dat dat absoluut wel scheelt.
Dat is zeker waar, ik denk ook niet dat er enige twijfel bestaat dat de uitleg die jullie krijgen, klassikaal, dan wel persoonlijk, veel slechter is dan die van ons. Maar zoals ik al zei, dat wil nog niet zeggen dat je er niet zelf achterna kunt gaan. Dat kost wel moeite, maar uiteindelijk ben je toch op jezelf aangewezen.

Naar mijn idee doe jij het dan ook goed, met twee vakuren wiskunde. Hoewel ik nooit les van hem heb gehad heb ik gehoord dat Steenbrugge een erg goede wiskundeleraar was.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:09:26 #132
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834229
quote:

[..]

Zeg ik ook niet.
Sorry, zo vatte ik het op. Mijn fout.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
Maar mijn wiskunde roept. Ciao.
Suc6.
pi_25834311
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:06 schreef MrAli het volgende:

[..]

Mee eens, er staan veel fouten in. Maar het is pas een uitdaging als je het snapt, want dan kan je het verbeteren. Laatst wist ik zeker dat het antwoord fout was, maar wat nou precies het goede antwoord was wist ik ook niet, nouja, ik doe dan niet moeilijk, gewoon volgende som. En eventueel met het antwoord uit het antwoordenboekje doorwerken.
Misschien is het slim om de volgende keer dan wel moeilijk te doen en uit te zoeken wat het dan wel moet zijn. Ik bedoel, het is en blijft middelbare school wiskunde, speciaal ingericht om begrepen te kunnen worden door leerlingen. Dus aan de moeilijkheid zal het wel niet liggen. Vraag rond in je klas of iemand het wel snapt, er van uitgaande dat je Pieter sowieso al afschrijft. Als het een onderwerp is waar wij het ook al over hebben gehad (matrices, getal van euler en natuurlijke logartimes (dat moet dacht ik wel iets met elkaar te maken hebben) hebben we nog niets over gehad, om maar wat te noemen) kun je er ons ook best mee lastigvallen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25834427
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:49 schreef il_mostro het volgende:

[..]

5,5 ofzo

Zo hopelijk krijg ik morgen mijn DVD brandertje binnen, de NEC 3520A... heb em ondertusse hard nodig met al die DVD iso's op mijn pc... volgende stap word een nieuwe hardeschijf.... 300+ GB sata schijf je ofzo

Maar daar wacht ik nog even mee of ben ik verplicht nog even mee te wachten vanwege financiele redenen
Inderdaad, wacht maar tot na de zomervakantie...
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25834443
quote:
Inderdaad. Er zitten behoorlijk wat leerlingen in onze klas. En ik wil niet de schuld alleen op hun schuiven, maar er zitten ook wel een paar rebelse 'mensen in onze klas. Daar gaat heel veel energie van Pieter in zitten.
Daarentegen ontbreekt de motivatie ook bij een groot deel, want dat ben je na een aantal weken Pieter ook alweer kwijt. Het nieuwe jaar begin je met de instelling: oké, nu ga ik écht eens wat maken. Maar daar heb je al geen zin in, want de uitleg ontbreekt meestal of er wordt één som uitgelegd, maar je snap het principe ervan niet. En om steeds naar Patrick te gaan voel je je ook bezwaard. Maar het andere blok gaat ook beter vind ik. Ik heb dan twee studie-uren bij Steenbruggen en dat is veel beter.
Alleen als ik voor me zelf spreek, komt het ook mede doordat ik me al niet erg in wiskunde interesseer, en als je dan nog zo'n boeiende (!!) leraar hebt, wordt het alleen maar minder.
Ik ga het nu zeker niet goedpraten, want het ligt ook voor een deel aan mezelf
Names are so cliché
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:20:34 #136
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834539
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Misschien is het slim om de volgende keer dan wel moeilijk te doen en uit te zoeken wat het dan wel moet zijn. Ik bedoel, het is en blijft middelbare school wiskunde, speciaal ingericht om begrepen te kunnen worden door leerlingen. Dus aan de moeilijkheid zal het wel niet liggen. Vraag rond in je klas of iemand het wel snapt, er van uitgaande dat je Pieter sowieso al afschrijft. Als het een onderwerp is waar wij het ook al over hebben gehad (matrices, getal van euler en natuurlijke logartimes (dat moet dacht ik wel iets met elkaar te maken hebben) hebben we nog niets over gehad, om maar wat te noemen) kun je er ons ook best mee lastigvallen.

Maargoed, bedankt voor je aanbod allereerst. Misschien zal ik het tegen mijn examen nog wel doen (Met wiskunde of scheikunde, de rest maak ik met mijn ogen dicht en zonder te leren. ) Maar vaak snap ik het nog als een van de beste (krijg ik het idee), zeker met dit onderwerp waar we nu mee bezig zijn. Dat is hetzelfde als Suuz, namelijk wiskunde A, kansberekening. En ik denk niet dat je alles gehad heb wat wij daarvan krijgen simpelweg omdat het wiskunde A is en jij B12 heb. En het geval van euler enz. krijgt alleen wiskunde B12, en dat heb ik niet.

Maar wat betreft dat moeilijk doen, kijk, dat kan ik wel doen, maar dat kost ook weer tijd. En ik besteed mijn tijd vaak liever anders. En meestal snap ik wel genoeg voor een voldoende. En dan komen we weer terug bij het verhaal dat ik met een 6 genoeg neem, waarbij jullie dat niet doen. Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gevoerd.
pi_25834650
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:20 schreef MrAli het volgende:
Maar wat betreft dat moeilijk doen, kijk, dat kan ik wel doen, maar dat kost ook weer tijd. En ik besteed mijn tijd vaak liever anders. En meestal snap ik wel genoeg voor een voldoende. En dan komen we weer terug bij het verhaal dat ik met een 6 genoeg neem, waarbij jullie dat niet doen. Maar die discussie hebben we al vaak genoeg gevoerd.
Daar gaat het hier dus absoluut niet om. Het gaat hier om je eigen verantwoordelijkheid nemen in plaats van de schuld maar op een wat zwakkere leraar af te schuiven. Wat natuurlijk wel enórm eenvoudig is, en ook wel logisch, aangezien het nu eenmaal in de mens zit. Maar het is erg, erg onverantwoordelijk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:26:27 #138
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834720
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef SuUz2ko het volgende:

[..]

Inderdaad. Er zitten behoorlijk wat leerlingen in onze klas. En ik wil niet de schuld alleen op hun schuiven, maar er zitten ook wel een paar rebelse 'mensen in onze klas. Daar gaat heel veel energie van Pieter in zitten.
Like who?
quote:
Daarentegen ontbreekt de motivatie ook bij een groot deel, want dat ben je na een aantal weken Pieter ook alweer kwijt. Het nieuwe jaar begin je met de instelling: oké, nu ga ik écht eens wat maken. Maar daar heb je al geen zin in, want de uitleg ontbreekt meestal of er wordt één som uitgelegd, maar je snap het principe ervan niet.
Exactly my feelings.
quote:
En om steeds naar Patrick te gaan voel je je ook bezwaard.
Zolang hij er niets van zegt is er niets aan de hand denk ik, maar vraag anders eens (tijdens een studieuur ofzo) eens met een groepje wat, dan hoeft ie niet 10 keer hetzelfde verhaal te houden.
quote:
Maar het andere blok gaat ook beter vind ik. Ik heb dan twee studie-uren bij Steenbruggen en dat is veel beter.
Hm, ik vind dat ook niet.
quote:
Alleen als ik voor me zelf spreek, komt het ook mede doordat ik me al niet erg in wiskunde interesseer, en als je dan nog zo'n boeiende (!!) leraar hebt, wordt het alleen maar minder.
Ik ga het nu zeker niet goedpraten, want het ligt ook voor een deel aan mezelf
Tsja, je zal het (net als ik) met Pieter moeten stellen, valt weinig aan te doen. Goede wiskundeleraren zijn nu eenmaal schaars. (Maar Pieter is dan ook wel het toppunt.) En het zal altijd iig gedeeltelijk bij de persoon in kwestie zelf liggen.
pi_25834733
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Daar gaat het hier dus absoluut niet om. Het gaat hier om je eigen verantwoordelijkheid nemen in plaats van de schuld maar op een wat zwakkere leraar af te schuiven. Wat natuurlijk wel enórm eenvoudig is, en ook wel logisch, aangezien het nu eenmaal in de mens zit. Maar het is erg, erg onverantwoordelijk.
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat Pieter goed kan uitleggen... Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik ga even uit van niet. Daar concludeer ik uit dat Pieter dus waarschijnlijk niet goed lesgeeft en dat de klas zijn uitleg niet begrijpt.
Dan heeft Pieter toch ook schuld?
pi_25834781
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:20 schreef MrAli het volgende:
de discussie toch aan gaat
Die groep wordt bij ons in de klas ook steeds groter en eigenlijk vind ik hem wel aantrekkelijk
Maarja, ik herkans nu mn 6,6 voor scheikunde ook nog, dus zal er nog niet in zitten
pi_25834824
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:26 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat Pieter goed kan uitleggen... Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, maar ik ga even uit van niet. Daar concludeer ik uit dat Pieter dus waarschijnlijk niet goed lesgeeft en dat de klas zijn uitleg niet begrijpt.
Dan heeft Pieter toch ook schuld?
Ja, natuurlijk, maar als jij dat dan accepteert en dan niet tevreden bent met je lage kutcijfer omdat je nergens geen bout van begrijpt heb je wat mij betreft totaal geen recht van spreken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25834916
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, natuurlijk, maar als jij dat dan accepteert en dan niet tevreden bent met je lage kutcijfer omdat je nergens geen bout van begrijpt heb je wat mij betreft totaal geen recht van spreken.
Je moet inderdaad voor het proefwerk al kenbaar maken dat je bepaalde dingen niet snapt en uitleg / hulp zoeken zodat je het voor het proefwerk wel onder de knie hebt...

En dus niet: oh, ik snap het wel, nou goed, komt volgende week wel.........
Weekje later: oh, komt in de toetsweek wel
Weekje later: oeps, proefwerk, uhm, ikke niet snappen doen!!!!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:33:33 #143
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834943
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik neem die eigen verantwoordelijkheid ook, alleen op een andere manier als jij. Met een lager cijfer.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:35:29 #144
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25834996
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Je draaft ook wel weer behoorlijk hard door jij he?
pi_25835310
Je gaat even een boek lezen en ondertussen posten ze hier al drie pagina's vol met verhitte discussies..
- Beverly Sills
pi_25835493
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je gaat even een boek lezen en ondertussen posten ze hier al drie pagina's vol met verhitte discussies..
da's fok

en ik kom er net achter dat ze bij fok is moeten gaan trimmen voordat ze dingen in de database zetten
pi_25835540
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ik neem die eigen verantwoordelijkheid ook, alleen op een andere manier als jij. Met een lager cijfer.
Dat noem ik geen verantwoordelijkheid nemen, dat is een lapmiddel.

Het is belachelijk dat men genoegen zou moeten nemen met 'een lager cijfer', zoals een 5.5 of een 6 puur omdat het voldoende is. Daar houd je jezelf mee voor de gek en is het ook nog eens disrespectfull tegenover mensen die niet beter kunnen.

Mijns inziens is het je godbetert plicht zo goed mogelijk je best te doen, je steentje bijdragen. Zoals JFK het zo mooi zij: "It's not about what your country can do for you, it's about what you can do for your country", he said it, word.

En ben je het daar niet mee eens? Fack ya, mijn mening. Ik ben dit zat.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25835557
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dat valt meer te wijten aan het feit dat jij 3 reacties per pagina ingesteld hebt ofzo. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25835613
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat valt meer te wijten aan het feit dat jij 3 reacties per pagina ingesteld hebt ofzo. .
25, en das een prima aantal.
- Beverly Sills
pi_25835668
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

25, en das een prima aantal.
50
minimale aantal, gaat alleen fout bij topic's met 301 posts
moet het eens omgooien naar 51
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo