5,5 ofzoquote:
Ik een 7,2 dacht ik, maargoed.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:49 schreef il_mostro het volgende:
[..]
5,5 ofzo![]()
Zo hopelijk krijg ik morgen mijn DVD brandertje binnen, de NEC 3520A... heb em ondertusse hard nodig met al die DVD iso's op mijn pc... volgende stap word een nieuwe hardeschijf.... 300+ GB sata schijf je ofzo![]()
Maar daar wacht ik nog even meeof ben ik verplicht nog even mee te wachten vanwege financiele redenen
![]()
Haha best goan, en dan wil ik uiteraard best mijn bakkie ook meenemen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef il_mostro het volgende:
tuurlijk alwin
dan schoppe we mijn broertje wel het huis uit en tja leechen maar he
btw voor de geinteresseerdeGentoo 2005.0 is uit maar ja dat zien jullie vanzelf wel als je tweakers bezocht hebt ofzo
heb je je ftp toevallig als root draaienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali ook altijd met z'n kut-klote 'rechtenfouten' in Gentoo..![]()
Nee slimmerd, ik bedoel bijv. dat ik apache geen rechten geef op de /home/user/www/ dir te lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
heb je je ftp toevallig als root draaien![]()
![]()
Dat is mij nog nooit overkomen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef MrAli het volgende:
Nee slimmerd, ik bedoel bijv. dat ik apache geen rechten geef op de /home/user/www/ dir te lezen.
Ik ben niet zo som als jij..
dat hangt van je configuratie af...quote:En btw, ookal had ik ftp als root draaien, zou je alsnog mijn password moeten kennen, en die ken je niet..
Debain is niet voor niets voor watjes..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen hoorstandaard configuratie van .deb doet dat gewoon goed
Als ie om een password vraagt en je weet die niet kom je er niet in, basta! Niets configuratie ofzo.quote:[..]
dat hangt van je configuratie af...
ze gaan uit van 8 kids in totaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef SuUz2ko het volgende:
Questione
bruin = 0.75 andere kleur 0.25
bereken dat 2 kinderen bruine ogen hebben.
antwoord 6 x (0.25)^2 x (0.75)^2
waarom komt er 6 te staan, of is het een fout in het antwoordenboek en blijkt maar weer dat diegene voor mij het ook nooit gemaakt heeft
Wh00t, een havo'er die iets uitlegt aan een vwo'ster over wiskunde.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef SuUz2ko het volgende:
Questione
bruin = 0.75 andere kleur 0.25
bereken dat 2 kinderen bruine ogen hebben.
antwoord 6 x (0.25)^2 x (0.75)^2
waarom komt er 6 te staan, of is het een fout in het antwoordenboek en blijkt maar weer dat diegene voor mij het ook nooit gemaakt heeft
respectquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef MrAli het volgende:
Wh00t, een havo'er die iets uitlegt aan een vwo'ster over wiskunde.
ben trots op je hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wh00t, een havo'er die iets uitlegt aan een vwo'ster over wiskunde.
wtf? ben jij daar goed in?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:39 schreef SuUz2ko het volgende:
ben trots op je hoor.
als je nou eens iets moeten over duits of frans GRAMMATICA, klop aan. maarja, dat zul je vast wel niet meer hebben...
Heb ik volgend jaar weer, en als ik het niet snap zal ik je wel eens contacten..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:39 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
ben trots op je hoor.
als je nou eens iets moeten over duits of frans GRAMMATICA, klop aan. maarja, dat zul je vast wel niet meer hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |