Loshalen en spuiten?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ziet er goed uit! Volgens mij heb ik laatst in Rotterdam nog een geheel wit gespoten BiX zien staan, dus ook alle beschermingsstrips, handvaten enz enz. Zag er supergoed uit!
Daarover gesproken, de zwarte coating op de sierstrip van de voorbumper van mijn BiX is ernstig aan het afbladderen. Heb je daar toevallig nog tips voor?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan er nog meer fokkers naar Citromobile volgende week trouwens?
Ja, die heb ik. De auto is geleverd door Auto Poiesz in Sneekquote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je die ook Hi-res? kun je zien wel bedrijf op het nummerbord staat?
Van jou had ik nisk anders verwacht, ik denk dat ik je daar nog wel spreek, aangezien ik in goed gezelschap verkeer, en dat gezelschap kent jouquote:Op donderdag 27 april 2006 13:32 schreef patje74 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik hoop daar nog een band voor mijn HY te kunnen scoren. Ze worden namelijk momenteel niet meer gemaakt door Michelin. Ze zetten de productielijn pas weer in werking als er grote wachtlijsten zijn ontstaan...
Er is echter een alternatief, firestone maakt ze ook, ,maar die zijn duurder (¤200,-/stuk) dan micheling (¤180,-/stuk) en van een bagger kwaliteit. Dat wil ik er dus niet onder hebben.
Ik heb trouwens al 3 Michelins geregeld!
*proest* ik maak je wel wakker als we op het goede station zijn dusquote:Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef 2cv het volgende:
Ik ken die dag niemend vrees ik, ik moet de nacht ervoor tot 07:00 uur werken. Ik zal blij zijn als ik m'n ogen open kan houden. Gelukkig heb ik een goede reisbegeleider, he Alex ?
Ik ben op de citromobile aanwezig jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag eindelijk een C6 gespot
Wat een prachtbak
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, inhalen is passeren. En met 15 Cits bij een tankstation staan is samen- danwel bijeenkomen
Maar niet tegenkomen.
Ik heb er al mee gereden.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag eindelijk een C6 gespot
Wat een prachtbak
Ah, dan kan ik mn waterpistool thuis laten dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef 2cv het volgende:
Collega wou ruilen van werktijden, dus ik kan Citromobiel wakker bezoeken![]()
Daffodil: wat is er mis met de XM ? Edit: heb ik reeds op het Citroën-forum gelezen.
Citroën heeft het imago niet degelijk te zijn. Dat dit imago niet gebaseerd is op het aantal nog rijdende oude Citroëns moge duidelijk zijn. Ze hebben het dus ergens anders aan te danken... Wat de reden daarvan wel is, kan je het beste vragen aan een Golf-rijder ofzo, die weten het vaak beter.quote:Op zondag 30 april 2006 19:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Hey fokkers en citroën fans. Zelf rijden mijn ouders ook al heel lang citroën, maar ik hoor van vrienden dat een citroën vaker dan een ander merk naar de garage moet. In hoeverre klopt dit eigenlijk ? En hoe kan je eigenlijk bepalen welke auto het beste bij je past ? BVD !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |