Mwaoh. Ws voelde ze zich schuldig.quote:Op maandag 28 maart 2005 04:24 schreef jadelovespat het volgende:
Ze heeft het je verteld dat staat ook voor iets, als ze een ongevoelig slet zou zijn zoals de rest beweerd zou ze dat natuurlijk niet doen.
Dat is natuurlijk prima als je samen afspreekt dat je een open relatie hebt. In dit geval hebben beide partijen regels opgesteld en die zijn overtredenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:16 schreef curry684 het volgende:
[..]
True
* curry684 ziet het punt ook niet zoEeuwige trouw blahblah yadayada, doe dat lekker als je achter de geraniums zit.... de mens is een kuddedier van nature en zo polygaam als de tering, geniet daar toch lekker van, vergeef die meid wat ze ook gedaan heeft en geef d'r een lekkere beurt als ze weer thuis is
Dat deed ze niet omdat ze eerlijk is, dat deed ze omdat ze zich schuldig voelde en zo niet met zichzelf kon leven. Je moet zelf weten hoe je verder gaat, maar begrijp dat het niet zo maar over gaat. Ze zit daar nog 3 maanden, kan je haar nog vertrouwen 3 maanden en daarna? Ik hoop voor je dat je eruit komt, good luck!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:54 schreef zomerbol het volgende:
Aan de andere kant is mijn vriendin erg eerlijk, ze heeft dit namelijk wel de volgende morgen verteld
of als je sex hebt met iemand uit een ander postcodegebied dan die van je partner.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou seks hebt zonder dat een van de twee klaarkomt dan telt dat toch niet mee?
http://www.priceless.com/(...)ewhenshefucksdry.wmvquote:Op zondag 3 april 2005 02:10 schreef Xebrozius het volgende:
Waar kon ik nou dat filmpje downloaden waar je zatte vriendin in d'r aars werd geneukt en lag te kreunen alsof ze aangereden was door een auto?
Heeft iemand de link al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |