abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25825043
hm, ze weet toch nog wel of ze uit haar roes kwm met kleren aan, of uit? ze hebben drooggeneukt met kleren aan, gezoend met kleren aan, dan had ze daarna haar kleren nog aan moeten hebben. (als iemand dronken is en geheugenverlies heeft, kan ze ook -echt- de kleren niet meer uitkrijgen)

persoonlijk snap ik het echt wel, 9 maanden droog, geen intiemiteit -at all- is erg zwaar (zou het persoonlijk niet kunnen maar dat is een heel ander verhaal). Als je afgesproken hebt geen intiemiteit at all met anderen, is het vreemdgaan, aan jou de keus of je haar vergeven wilt of niet.

als ze hem "gedroogneukt" heeft, en daarna nog is gestopt (en je belt iedere dag een uur, en ze is een onzeker typje dat zich als een teek aan je vastzuigt) houdt ze echt wel van je, en dat ze eerst de helft vertelde kan schaamte en angst voor reactie zijn. (nog een teken dat ze om je geeft)

dat ze daarna alsnog het hele verhaal verteld is wel een beetje afkopen van schuldgevoel, ja...

(ervaring)
And the druids turn to stone...
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:16:15 #127
81253 curry684
Windowshippie
pi_25825967
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh, het gebruikelijke dramatische moraalgeblaat van de puistenkoppenbrigade. Ze leren het nog wel, later.
True

* curry684 ziet het punt ook niet zo Eeuwige trouw blahblah yadayada, doe dat lekker als je achter de geraniums zit.... de mens is een kuddedier van nature en zo polygaam als de tering, geniet daar toch lekker van, vergeef die meid wat ze ook gedaan heeft en geef d'r een lekkere beurt als ze weer thuis is
pi_25826099
De stad in gaan. Eerste de beste wijf pakken. Sex hebben. En mond dicht houden. Heb je altijd in je achterhoofd dat jij verder bent gegaan dan zij. Werkt voor mij altijd prima.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:27:46 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25826232
Als zij een jaar in het buitenland zit en nog steeds van je houd, moet je haar dit maar vergeven als je van haar houd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:28:15 #130
74075 qizl
--just live --
pi_25826245
bezopen zijn is geen excuus. Maar de grote vraag is wat wil je. Als je echt van haar houd zul je deze fout door de vingers zien. En er samen voor zorgen dat zoiets nooit meer gebeurd, en de relatie sterker maken. Bij de eerste fout de handoek in de ring gooien is ook maar zwakte en geen houden van.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:32:42 #131
74075 qizl
--just live --
pi_25826342
Al die mensen die hier uitmaken roepen maken zelf nooit fouten en zijn 100% betrouwbaar ?
Ooit van vechten voor iets waar je in gelooft gehoord ? Problemen overwinnen maakt je sterker en je relatie ook. Weglopen maakt alleen maar zwak.

voorwaarde is dat je er wel in moet geloven, maar ja je zegt dat je van haar houd dat zou genoeg basis moeten zijn.
boredom makes one do crazy things, and boy am i ..... !
irony is wasted on the brainless.... let alone sarcasm.
violence aint the answer.... it's the solution !!!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 12:14:26 #132
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25827199
Zelf geloof ik geen ruk van het 'vergeten' verhaal simpelweg omdat ik dat zelf nog nooit heb gehad. Dingen als zoenen weet je echt wel. Maar stel dat ze het echt niet meer weet? Hoe onverantwoordelijk ben je dan wel niet dat je jezelf in zo'n toestand laat brengen? Kan niet iedereen van tevoren bedenken dat die jongens daar op uit zijn? Maakt dit het niet sowieso fout? Ik zou echt tegen haar zeggen dat zij de verantwoordelijkheid heeft geaccepteerd om in een toestand te komen waardoor blijkbaar een jongen theoretisch 2 uur met haar heeft kunnen zoenen en misschien nog wel meer. Dan blijf je en bij haar verhaal en hiervan weet je sowieso dat het haar fout is. In Nederland zou ik het een paar weken aankijken en dan maar zien of je het haar kunt vergeven. Ooit te ver gaan is geen reden dat het nooit meer goed komt maar ze zal wel moeten inzien dat ze je vertrouwen (en das een extreem groot deel van een relatie) in haar gedrag enorm heeft geschaad en dus veel energie zal moeten steken in de relatie wil het weer goed komen. Als ze dat niet doet zou ik het uitmaken. Hard maar volgens mij uiteindelijk een goede oplossing.

Verder kun je toch niet bepalen of ze liegt want je hebt haar niet voor je dus het is sowieso wachten totdat ze weer in Nederland is. Nu wil ik wel gokken heur en vertellen wat ik ervan zou maken in mijn hoofd als me vriendin dit zo allemaal had verteld:
Eenzaam -> Gezellige avond met jongens -> Drank met als voornemen niet teveel te nemen -> Gebeurd natuurlijk toch -> Meisje haar grenzen worden lager en mist al maanden een goede 'knuffel' ( ) ->
Ze gaat te ver (ja ik denk ook dat ze hem heeft lopen zoenen) -> Krijgt spijt en gaat naar huis -> Drank is uitgewerkt + nog meer spijt -> Probeert het goed te praten.

Zie ze die gozer eigenlijk nog? Zo ja: Ik zou het direct uitmaken tenzij ze niet om hem heen kan. Ik zou haar wel credit geven dat ze tenminste iets opbiecht alhoewel ik dat pas in Nederland had gedaan.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 12:28:19 #133
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25827478
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Zelf geloof ik geen ruk van het 'vergeten' verhaal simpelweg omdat ik dat zelf nog nooit heb gehad. Dingen als zoenen weet je echt wel. Maar stel dat ze het echt niet meer weet? Hoe onverantwoordelijk ben je dan wel niet dat je jezelf in zo'n toestand laat brengen? Kan niet iedereen van tevoren bedenken dat die jongens daar op uit zijn? Maakt dit het niet sowieso fout? Ik zou echt tegen haar zeggen dat zij de verantwoordelijkheid heeft geaccepteerd om in een toestand te komen waardoor blijkbaar een jongen theoretisch 2 uur met haar heeft kunnen zoenen en misschien nog wel meer. Dan blijf je en bij haar verhaal en hiervan weet je sowieso dat het haar fout is. In Nederland zou ik het een paar weken aankijken en dan maar zien of je het haar kunt vergeven. Ooit te ver gaan is geen reden dat het nooit meer goed komt maar ze zal wel moeten inzien dat ze je vertrouwen (en das een extreem groot deel van een relatie) in haar gedrag enorm heeft geschaad en dus veel energie zal moeten steken in de relatie wil het weer goed komen. Als ze dat niet doet zou ik het uitmaken. Hard maar volgens mij uiteindelijk een goede oplossing.

Verder kun je toch niet bepalen of ze liegt want je hebt haar niet voor je dus het is sowieso wachten totdat ze weer in Nederland is. Nu wil ik wel gokken heur en vertellen wat ik ervan zou maken in mijn hoofd als me vriendin dit zo allemaal had verteld:
Eenzaam -> Gezellige avond met jongens -> Drank met als voornemen niet teveel te nemen -> Gebeurd natuurlijk toch -> Meisje haar grenzen worden lager en mist al maanden een goede 'knuffel' ( ) ->
Ze gaat te ver (ja ik denk ook dat ze hem heeft lopen zoenen) -> Krijgt spijt en gaat naar huis -> Drank is uitgewerkt + nog meer spijt -> Probeert het goed te praten.

Zie ze die gozer eigenlijk nog? Zo ja: Ik zou het direct uitmaken tenzij ze niet om hem heen kan. Ik zou haar wel credit geven dat ze tenminste iets opbiecht alhoewel ik dat pas in Nederland had gedaan.
Helemaal mee eens
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 13:41:49 #134
47213 ArmaniMania
pi_25829115
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:06 schreef milagro het volgende:

[..]

uuh..

maar over zwanger gesproken, ik moet jou/jullie trouwens geloof ik feliciteren, bedenk ik me nu ineens!
Dank je
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:05:56 #135
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_25829702
Beste TS, ik heb het hele topic even doorgelezen. Persoonlijk zou ik het even laten bezinken.
Veel mensen praten hier over het vertrouwen bla bla dat dat over is. Daar geloof ik niet zo in, vertrouwen kan een grote deuk oplopen en heel pijnlijk kan dat zijn, maar als je veel om elkaar geeft kun je dat vertrouwen ook weer opbouwen (been there, done that).
Je vriendin zit daar ook maar en wellicht dat ze onbewust behoefte had aan wat aandacht die jij haar op dat moment niet kon geven, ik praat het niet goed voor haar, want vreemdgaan is iets wat je niet moet en hoort te doen, maar soms kun je het wel begrijpen. Als je van haar houdt zou ik het even laten rusten, want als ze van jou houdt komt ze vanzelf wel weer bij je terug gevlogen.
Ik wens jullie beide dan ook nog veel sterkte, maar onthoudt dat geen 1 relatie makkelijk is en dat mensen altijd fouten zullen maken en dat ze daar ook vaak spijt van hebben.
Niet mieten! Door gieten!
pi_25830010
Het is een zeer lastige kwestie, heb iets soortgelijks meegemaakt, maar toen kwam ze de volgende dag direct langs. Ze had in een dronken bui gezoend met een ander, wist verder ook niet meer zoveel en had er zooo'n spijt van etc. Het kostte me echt een tijd, maar toch heb ik dr weer leren vertrouwen. Want je moet niet continue denken: stel je voor dat wél meer hebben gedaan etc.

Je vriendin is nu nog 3 maanden in het buitenland...maar kan je dr niet een keer zien? Stelt ze dat zelf niet al voor of is het echt te ver weg?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:43:03 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_25830470
Ik teken voor het "als ze echt van je hield was ze niet een jaar weggegaan" verhaal. Zeker omdat het hier om een heel jaar gaat. Ik weet niet hoe lang jullie voor haar vertrek bij elkaar waren, maar als dat minder was dan haar "periode van afwezigheid" dan zou ik er bij voorbaat mee gekapt zijn: "we zien wel weer als je terug bent".

Kut voor je, maar aan de andere kant: ze had ook na drie maanden al genomen kunnen zijn door een roommate of goede vriend. Shit happens.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:43:17 #138
51260 theDax
Breek los en leef
pi_25830477
Weet je. Hoe serieus het ook wel niet is... bedenk wel dat liefde heel relatief is en dat het om de paar jaar voorbij gaat. Je bent nog jong.. dus neem het niet te serieus, luister naar Hans Teeuwen en ga weer met je vrienden hangen.

Dat kussen en vreemdgaan zou pas mogen na een relatie van 10 jaar.... of ik bedoel.. dan zou het logischer zijn. maar als ze nu al in een dronken bui vreemdgaat... dan zou ik het meteen uitmaken.. zonder gekheid.. met wild geraas.
Daxydelict
pi_25830953
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik teken voor het "als ze echt van je hield was ze niet een jaar weggegaan" verhaal. Zeker omdat het hier om een heel jaar gaat. Ik weet niet hoe lang jullie voor haar vertrek bij elkaar waren, maar als dat minder was dan haar "periode van afwezigheid" dan zou ik er bij voorbaat mee gekapt zijn: "we zien wel weer als je terug bent".

Kut voor je, maar aan de andere kant: ze had ook na drie maanden al genomen kunnen zijn door een roommate of goede vriend. Shit happens.
Er zijn toch genoeg studies waar je een jaar in het buitenland bent? M'n broertje doet zo'n studie en moet pas in zn 3e jaar naar het buitenland. In die tijd kan die natuurlijk een vriendin krijgen. Dan heeft het niet te maken met 'geen liefde', maar meer met een kans die je vastbesloten hebt gemaakt voordat je een vriend(in) had.

Als het ergens in dit topic staat dat ze gewoon een jaar wegging en niet eens studie gewijs, dan trek ik mn verhaal terug.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:01:43 #140
110046 Kessie
carpe diem
pi_25830977
Ik vind dat je er absoluut bij stil moet staan dat ze al 9 maanden in het buitenland is. Zoals al eerder gezegd is, in die tijd kan iemand erg veranderen. Dat wil echter niet zeggen dat ze minder van je houdt! Jullie bellen toch bijna elke dag, zei je?

Op een moment zoals je hebt beschreven, (drank, leuke gozer, 9 maanden van huis, vriendin die het met die andere gast doet ofzo) is het absoluut verleidelijk om er in mee te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat je je (jouw vriendin dus) te laat realiseerd waarmee je bezig bent. Schuldgevoel of whatever (liefde, niet vreemd willen gaan) speelt op en je kapt ermee. Het is echt niet naief om dit te geloven. Neemt trouwens niet weg dat zij nog altijd helemaal fout zit met wat ze gedaan heeft, drank is daar geen excuus voor. Hoogstens kon ze hierdoor de verleiding niet meer weerstaan.

Verder heeft ze je dit meteen verteld. Ik neem aan dat ze dat doet omdat ze echt van je houdt en er niet mee kan leven om dit achter te houden.

Waar ik eigenlijk naartoe wil is, dat, of ze nou wel of niet met die jongen geneukt heeft, het uit je verhaal wel klinkt dat ze je absoluut niet kwijt wil. Deze gebeurtenis heeft op haar ook echt wel een impact! De enige manier om er echt achter te komen of het nog goed zit is het haar face to face te kunnen vragen. Uit haar reactie kun je wel aflezen hoe het zit.

Mijn advies: ga je niet op zitten vreten hierover (of niet al te veel....) en ga haar al helemaal niet meteen dumpen als je thuiskomt (wat sommigen je hiervoor adviseerden). Praat met haar, kijk naar haar reactie.
pi_25830998
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:43 schreef theDax het volgende:
Dat kussen en vreemdgaan zou pas mogen na een relatie van 10 jaar.... of ik bedoel.. dan zou het logischer zijn. maar als ze nu al in een dronken bui vreemdgaat... dan zou ik het meteen uitmaken.. zonder gekheid.. met wild geraas.
Mensen maken fouten, moet je ze daar meteen met de grootste straf mee pakken of ze nog een kans geven? Ik hield veel van mijn vriendin toendertijds en ik ben achteraf blij dat ik nog wel heb doorgezet.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:10:09 #142
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25831177
Zomerbol, korte vraag:

Denk je haar ooit nog volledig te kunnen vertrouwen na dit?
Zo te lezen zit ze nog een poosje in het buitenland. Ben je daar gerust op? Vertrouw je haar daar alleen en mogelijk in gezelschap van andere mannen? Of word je al gek bij de gedachte daaraan?
(Un)masking for the greater good.
pi_25831460
tja ik geloof dr niet; ze herrinnerde zich "opeens" weer dat ze aan het droogneuken waren? wtf man, das onzin van de bovenste plank. Vooral als ze daarvoor zei dat ze zich niets herinnerde van het zoenen....beetje jammer!

Maar ja tis kut als je zelf in zo`n situatie zit, been there, done that. En ik ben stellig overtuigd van het feit dat er een druppel moet zijn om de emmer te doen overlopen; het "en nu is het echt afgelopen" gevoel is bij jou nog niet aanwezig, dus het enige wat ik daarop kan zeggen is; ga er gewoon voor! Mocht je nou over 3 maanden echt gigantisch gedumpt/genaaid/verraden voelen omdat zij terugkomt met die gozer aan dr zij, dan heb je vanzelf dat gevoel wel, en mis je haar totaal niet meer

Wat ook een paar kanttekeningen mijnerzijds zijn, ondanks het feit dat ik het verhaal niet helemaal ken; Het jaartje-ertussenuit gedoe, was dat idd voordat jullie elkaar leerde kennen of niet? Zo niet; dan ben je inderdaad totaal niet belangrijk voor haar; immers, ze kiest zon, zee,strand,drank,lekkere jongens boven jou....en dat moet jou tot nadenken zetten.

Nog een kanttekening; iedere keer komt er meer naar buiten......verbaasd me niets als ze morgen zegt dat ze die gozer ff lekker gepijpt heeft, om 3 dagen erna te zeggen dat hij haar clitje ff heeft mogen bevochtigen met zn tong, om over een week het hoge woord eruit te gooien dat hij haar toch heeft mogen palen....erg raar verhaal dit. Maar kan je er zelf mee leven, moet het geen probleem zijn toch?

Volgend puntje; het drank verhaal, dat gelijk als excuus word aangevoerd, samen met de 2-uur durende blackout (funny; 2 uur is zat tijd om te ketsen) wat ze claimt. DRONKENSCHAP IS NOOIT EEN EXCUUS VOOR JE DADEN! Dat is al meermalen gezegd, en ik ben het er compleet mee eens; Wil je bezopen worden? Wil je andere mannen opgeilen? Wil je zoenen? Prima, maar dan mag je dat lekker als vrijgezel doen, dan ben je niet meer mijn vriendin. Maar ja, wederom; als jij het haar kan vergeven, moet je dat doen.

Ter conclusie; niemand hier kan je helpen met jouw gevoelens, jouw grens & jouw relatie. Zoals je merkt zijn de meningen verdeeld; meeste mannen zeggen dat je haar moet dumpen, en eerlijk gezegd ben ik het daar mee eens; zat vissen in de vijver e.d, ook al is dit je eerste liefde. Tis hard, maar tis waar.

De andere kant relativeerd, en zegt dat het "allemaal wel meeviel". Maar ja, hier heb ik zo mijn bedenkingen over, immers; ze komt iedere keer met meerdere dingen op de proppen die op zn minst "verdacht" zijn. Ook deze groep heeft een punt, alhoewel ik het er persoonlijk niet mee eens ben, ook omdat ik (net zoals jij) gewoon duidelijke afspraken heb staan over vreemdgaan (alhoewel mijn vriendin wel eens heeft gezoend met een andere jongen, waar toen heel erg veel ruzie voor nodig was om onze afspraken duidelijk te maken)

Kortom; succes ermee, niemand hier kan je een mening geven, je zal er zelf voor moeten kiezen, maar zoals ik je posts nu lees, ben je nog lang niet bij de druppel&emmer grens die ik aangaf

EDIT:

Owja, voordat ik het vergeet; maak niet de fout dat je in plaats van haar te vergeven, het voorval vergeet, snap je? Zodra je het haar vergeeft, mag je het niet meer tegen dr gebruiken, dan word het gewoon afgesloten en is het klaar. En geloof me; dat is het moeilijkste wat mensen kunnen; vergeven ipv vergeten.

EDIT2:

En half vreemdgaan bestaat niet, ze is OF vreemdgegaan in jouw opinie of niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2005 15:47:44 ]
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:23:37 #144
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25831500
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou het d'r niet vergeven.

Dronkenheid is geen excuus.
IDD
Het helpt geen nut!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:54:18 #145
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25832259
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:21 schreef Scorpie het volgende:
En half vreemdgaan bestaat niet, ze is OF vreemdgegaan in jouw opinie of niet.
Onzin want opinies kunnen veranderen. Ik geloof zeker dat er een grijs gebied is waarin beide partijen anders zijn in de omgang en dus naar elkaar toe moeten groeien (of aan bepaalde ideeen moeten wennen)
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:10:03 #146
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_25832638
Droogneuken? Das een goeie zeg...

Zomerbol, je bent gewoon ontzettend bedrogen! Ik snap niet dat ze het lef heeft om er met zo'n kutsmoes omheen te draaien...

Wil je bij haar blijven? Tja, vetrouw je haar nu nog? Als het vertrouwen weg is kun je er net zo goed mee stoppen.

Mijn advies: Dumpen die handel!!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_25832736
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:54 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Onzin want opinies kunnen veranderen. Ik geloof zeker dat er een grijs gebied is waarin beide partijen anders zijn in de omgang en dus naar elkaar toe moeten groeien (of aan bepaalde ideeen moeten wennen)
Als mijn opinie is dat ze vreemdgaat als ze zoent, dan weet ze dat ik haar er ontzettend hard uitschop als ze een ander zoent, daar verandert niets aan. Dat ik dat op een schreeuwende, stampvoetende, ruzieende manier heb moeten duidelijk maken, veranderd niets aan mijn opinie, en heeft niets te maken met "naar elkaar toe groeien" en "grijze gebieden", tis nu heel duidelijk; flikflooi met een andere vent en je bent weg.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:37:20 #148
96937 Myriam7
En amor..
pi_25833317
Ik heb óók grote moeite met de zin "half vreemdgaan". Mijns inziens in dit niet mogelijk. Je gaat vreemd of niet!. Heb je en vriend/ vriendin dan is bij mij zoenen met een ander al not done! Ik wil het nog helemaal niet hebben over naast iemand in bed gaan liggen. Kleren aan of uit is voor mij niet relevant.
Als je een relatie hebt moet die gedachte helemaal niet in je opkomen. Als het je wél overkomt.(en dat kan gebeuren) .tja dan ga je dus vreemd!

En om alcohol als smoes te gebruiken vind ik erg laag. Zeg dan gewoon "het was niet de bedoeling, ik heb er niet speciaal op aan gestuurd, maar het is toch gebeurd"

Trouwens ik ben van mening dat iedereen ondanks alcohol een eigen wil heeft,
er bestaat nog zoiets als het woord "nee".

En over het tweede gedeelte van je relaas (dat over waar ze boven op hem zit) daar kan ik alleen maar mijn hoofd bij schudden. Ongelofelijk...Onbegrijpelijk... niet goed te praten!!
Ik kan me werkelijk voorstellen dat iemand na wat alcohol iets vrijer van moraal wordt. En dat je zoent met iemand omdat je ..ver van huis bent...of eenzaam bent...of weet ik veel wat. Maar dit vindt ik werkelijk ongepast gedrag..

Ik vind ook niet, dat een tijd van huis zijn, een excuus is..jullie hadden afspraken! Jullie hadden een relatie!
Als jij het haar kunt vergeven..dan moet je dat zeker doen! Maar bedenk of er genoeg vertrouwen overblijft voor een voortzetting van jullie relatie..
Zonder onderling vertrouwen is dat heel moeilijk..

Misschien zie ik het te zwart / wit ... mogelijk.. maar ik ben niet het type voor vreemdgaan. Ik doe het zelf niet en ik tolereer het ook van een ander niet.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:01:59 #149
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25834006
Zoenen is zeker not done. Naast elkaar op bed liggen (mits je elkaar niet echt hoeft aan te raken omdat het bed enorm klein is) kan me dan weer niet bijster veel boeien. Zo kun je op wel meer gebieden verschillen. Neem een ander voorbeeld. De ene in een stel gaat normaal elke week naar de sauna (hetgeen al zo was voor de relatie) en de ander vind dit te ver gaan. Tja lijkt me toch dat je dan een middenweg ergens moet zien te vinden als dat mogelijk is. Stug je eigen mening houden is dus dat je eist dat de ander veranderd en als je dat beide niet wil is het dan einde relatie? Lijkt me wat extreem.

Zo heb je ook mensen die de illusie hebben dat hun partner nooit naar anderen kijkt? Ja tuuwk. Die biologische prikkels zijn spontaan weg toen je een relatie kreeg? Afspraken maken is makkelijk op papier maar gevoel is gevoel en dat krijg je niet zomaar aan banden heur.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:06:11 #150
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25838565
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef qizl het volgende:
...Als je echt van haar houd...
Stop - big ass red flag
Als zij echt van hem had gehouden had zij hem in de eerste plaats niet in deze positie gemanouvreerd. En met 'echt houden van' bedoel ik hier hetzelfde idealistische beeld als wat jij in jouw post voor ogen had.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef qizl het volgende:
Weglopen maakt alleen maar zwak.
Aan de andere kant: niet weglopen van een verloren zaak is puur koppigheid. Er is in dit geval geen 'beste' keuze: zij heeft haar keuze (al dan niet onder invloed van alcohol) gemaakt, en TS mag nu kiezen uit twee kwaden: of zijn geliefde dumpen, of haar terugnemen en hopen dat het vertrouwen ooit nog terugkomt.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:01 schreef Kessie het volgende:
Ik vind dat je er absoluut bij stil moet staan dat ze al 9 maanden in het buitenland is. (...)
Waar ik eigenlijk naartoe wil is, dat, of ze nou wel of niet met die jongen geneukt heeft, het uit je verhaal wel klinkt dat ze je absoluut niet kwijt wil.
Klinkt allemaal heel begrijpelijk, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens. Ik kan ook met een ander zoenen en sex hebben zonder dat ik mijn vriendin kwijt zou willen. Feit dat het eerste vaak wel resulteert in het tweede (omdat mijn vriendin dat - terecht - niet zou pikken, en omdat ik haar daarmee zou kwetsen) maakt dat ik het niet zou doen.
Maar als ik in een open relatie zou zitten, en ik zou zeker weten dat mijn vriendin er geen enkele moeite mee zou hebben, dan zou ik best met een ander sex kunnen hebben zonder mijn vriendin kwijt te willen.

Punt is dus dat bij een trip naar het buitenland zowel verlangen als het wegvallen van evt. consequenties een rol spelen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')