abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 19:44:53 #101
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25813044
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Een stuk wandelen?!?!?!?
In zulks situaties is het beste wat je kan doen meteen naar de kroeg gaan en je zo intiegelijk een stuk in je kloten zuipen dat je daags erna tegen die meid kan zeggen: "Ja....eehehmzz........ik weet het eik niet meer wat er gebeurd is; ik was dronken".
Tsja, jezelf vergiftigen kan natuurlijk ook.
Goeie raad hoor, jezelf een slag in de rondte zuipen, je voelt je de volgende dag vast beter dan.
Altijd lekker zo'n kater

[ Bericht 32% gewijzigd door tonja op 28-03-2005 20:50:38 (quote toegevoegd voor duidelijkheid) ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_25814101
En heb je nog een beetje wat aan alle tips zomerbol ? Of zit je nog steeds in groot dilemma ?
pi_25815425
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
En heb je nog een beetje wat aan alle tips zomerbol ? Of zit je nog steeds in groot dilemma ?
Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.

Zaken liggen toch gecompliceerder.....de mix van feiten, gevoel, emotie en liefde is een gecompliceerde.

Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.

Edit: nog ter informatie, we hadden al 1 jaar voordat ze wegging. Ze wou altijd al naar het buitenland, maar ze wou alleen gaan als ik het goed vond, ik wou haar toen niet belemmeren.
pi_25815630
Maar wat doet ze daar? Behalve vreemdgaan dan?
http://forum.fok.nl/topic/710677/ -> Klik hier als je de gulden terug wilt!
  maandag 28 maart 2005 @ 21:26:01 #105
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_25815661
Natuurlijk moet je iemand niet belemmeren in zijn/haar dromen. Iemand beperken is uiteindelijk dodelijk voor je relatie.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_25816855
Het geen waar ik benieuwd naar ben is of de reis naar het buitenland al gepland was voor dat jullie een relatie kregen. Maar ja dit terzijde.

Een jaar naar het buitenland terwijl een relatie hebbende lijkt me sowieso een soort van time out. Zoals jij je behoeftes hebt heeft zei die ook. Ik kan me voorstellen dat na negen maand met een enigszins `beneveld´ hoofd de intimiteit, ondanks met een ander zijnde wel prettig aan zal voelen. Dit niet zo zeer om jou een hak te zetten of met de intentie om vreemd te gaan maar puur en alleen het gevoel en dat gevoel geef je niet via email of telefoon.

Het is een kwalijke zaak, maar ik zou als ik me in een goedlopende relatie zou bevinden een jaar naar het buitenland gaan. Emotioneel veranderd dit je ook ontzettend. Als de relatie pas na de afspraak voor jaar buitenland kwam.... was dan niet te hard van stapel gelopen maarja das makkelijk praten op zich. En zat het voor die tijd goed... dan komt het na die tijd ook waarschijnlijk wel weer goed, misschien zelfs beter omdat ze in zal zien hoe belangrijk jij bent voor haar.
< met zo´n afstand werkt ´t gewoon niet.
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 22:51:50 #107
47213 ArmaniMania
pi_25818008
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef milagro het volgende:

[..]

het komt net vóór een beetje zwanger..
Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:13:58 #108
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_25818628
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.

Zaken liggen toch gecompliceerder.....de mix van feiten, gevoel, emotie en liefde is een gecompliceerde.

Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.

Edit: nog ter informatie, we hadden al 1 jaar voordat ze wegging. Ze wou altijd al naar het buitenland, maar ze wou alleen gaan als ik het goed vond, ik wou haar toen niet belemmeren.
Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:35:13 #109
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25819299
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef kingmob het volgende:

[..]

Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...
Nee-hee.

Alle mannen lopen hier om het hardst te schreeuwen dat hij d'r moet dumpen omdat ze hem ongetwijfeld geneukt heeft. De vrouwen in dit topic redeneren vanuit hun eigen perspectief en komen met suggesties waarom ze het misschien niet zou hebben gedaan en/of waarom het toch allemaal wel meevalt.

Needless to say, de laatste categorie valt bij TS meer in de smaak.
Snap dat dan
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25819892
Ik zou haar ook verlaten. Heb ooit in een soortgelijke situatie gezeten en ik was destijds nog zo naief dat ik dacht dat we de relatie wel ff gewoon verder zouden kunnen voortzetten. Niet dus want het vertrouwen is gewoon weg, wat de ander ook zegt.
pi_25820224
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.
uuh..

maar over zwanger gesproken, ik moet jou/jullie trouwens geloof ik feliciteren, bedenk ik me nu ineens!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25820246
Half vreemd gaan? Die sjit kan niet! Je gaat vreemd of je gaat niet vreemd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_25820619
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:
Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmen
  dinsdag 29 maart 2005 @ 00:40:54 #114
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_25821092
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmen
Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.

Maar ja, uit ervaring weet ik ook dat er mensen zijn die de confrontatie liever niet aangaan en wachten tot de gemoederen weer gekalmeerd zijn en het 'overgewaaid' is. Misschien behoort ze tot die categorie?
Zelf kan ik daar trouwens slecht tegen. Vooral omdat dingen op die manier niet uitgepraat worden en er altijd wat van blijft hangen. En zeker al er (eventueel) - een vermoeden van - vreemdgaan in het spel is, is dat uiteindelijk funest voor de relatie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 29 maart 2005 @ 00:42:57 #115
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25821139
Wat een bekrompen relatie heb je toch.."niets mag, met anderen" en haar toch naar het buitenland laten gaan//ongelovelijk naief..je zou zelf eens een beetje rond moeten neuken en niet zo gaan janken!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 00:55:03 #116
80697 trith
"Powah!"
pi_25821375
Dronken....

Afserveren die hap....
  dinsdag 29 maart 2005 @ 01:22:09 #117
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_25821850
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou het d'r niet vergeven.

Dronkenheid is geen excuus.
wees een vent en dump d'r
ze heeft lopen rotzooien en ze liegt er over = geen vertrouwen = opzouten
Niet door bushokjes tiefen aub
pi_25822240
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef tommytheman het volgende:
Wat een bekrompen relatie heb je toch.."niets mag, met anderen" en haar toch naar het buitenland laten gaan//ongelovelijk naief..je zou zelf eens een beetje rond moeten neuken en niet zo gaan janken!
Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houden
  dinsdag 29 maart 2005 @ 01:50:58 #119
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25822293
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houden
Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naief
pi_25822386
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:50 schreef tommytheman het volgende:

[..]

Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naief
Ze heeft gezoend, droog liggen neuken en de rest is zogenaamd een zwart gat. Als ze haar hormonen niet onder controle kan houden, had ze of andere afspraken moeten maken, of niet naar het buitenland moeten gaan, of het van tevoren uit moeten maken
  dinsdag 29 maart 2005 @ 02:00:05 #121
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25822423
Je vriendin naar het buitenland laten gaan en daar mee instemmen zegt al genoeg..wat daar gebeurd moet je niet willen weten...wtf neuk dan zelf ook een ander, de egoistische trut is toch in het buitenland??
pi_25823465
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 02:00 schreef tommytheman het volgende:
Je vriendin naar het buitenland laten gaan en daar mee instemmen zegt al genoeg..wat daar gebeurd moet je niet willen weten...wtf neuk dan zelf ook een ander, de egoistische trut is toch in het buitenland??
poeh met jou zou ik ook geen relatie willen !!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 09:47:28 #123
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25824447
Weet je zomerbol,

Ik hou ook zielsveel van mijn vriendin, maar ik denk dat ik in dezelfde situatie, hoeveel pijn het mij ook zou doen.. het toch zou uitmaken.

Je vriendin zit nog wel even in het buitenland.. en hoeveel je ook om haar geeft en voor haar voelt.. kun je haar nog wel vertrouwen?
Moet je je dan de komende jaren elk moment dat ze niet bij je is afvragen wat ze aan het doen is....? En als ze niet eens kan blijven denken, maar zichzelf in zulke situaties plaatst.. zul je je het nog vaak afvragen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 29 maart 2005 @ 09:50:48 #124
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_25824487
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Ze heeft mij vannacht nog gebeld, eigenlijk had ik er geen zin in omdat ik al een goede email had gestuurd om uitleg te vragen.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef Jane het volgende:

[..]

Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.

Maar ja, uit ervaring weet ik ook dat er mensen zijn die de confrontatie liever niet aangaan en wachten tot de gemoederen weer gekalmeerd zijn en het 'overgewaaid' is. Misschien behoort ze tot die categorie?
Zelf kan ik daar trouwens slecht tegen. Vooral omdat dingen op die manier niet uitgepraat worden en er altijd wat van blijft hangen. En zeker al er (eventueel) - een vermoeden van - vreemdgaan in het spel is, is dat uiteindelijk funest voor de relatie.
Denk niet dat dat het geval is
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  dinsdag 29 maart 2005 @ 09:56:54 #125
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_25824578
Dum-pen.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')