Tsja, jezelf vergiftigen kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Een stuk wandelen?!?!?!?![]()
In zulks situaties is het beste wat je kan doen meteen naar de kroeg gaan en je zo intiegelijk een stuk in je kloten zuipen dat je daags erna tegen die meid kan zeggen: "Ja....eehehmzz........ik weet het eik niet meer wat er gebeurd is; ik was dronken".
Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:
En heb je nog een beetje wat aan alle tips zomerbol? Of zit je nog steeds in groot dilemma
?
Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef milagro het volgende:
[..]
het komt net vóór een beetje zwanger..
Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Er zitten echt goede reacties bij, wel opvallend dat de reacties van de vrouwen wat meer doordacht zijn. De mannelijke fokkers geven meestal een recht toe recht aan advies.
Zaken liggen toch gecompliceerder.....de mix van feiten, gevoel, emotie en liefde is een gecompliceerde.
Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.
Edit: nog ter informatie, we hadden al 1 jaar voordat ze wegging. Ze wou altijd al naar het buitenland, maar ze wou alleen gaan als ik het goed vond, ik wou haar toen niet belemmeren.
Nee-hee.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Een rechtoe rechtaan advies kan beter doordacht en vooral beter werken dan een 'gecompliceerd' advies. Veel woorden != beter...
uuh..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh ja en net nog vóór jong willen zijn, maar toch heel oud zijn.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef zomerbol het volgende:
Ik heb nog geen besluiten genomen omdat ik nog geen reactie heb gehad op mijn emails.
Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vind ik onbegrijpelijk. Als jij zo veel voor haar betekent zou ze zich nu een slag in de rondte moeten mailen om de stukken aan elkaar proberen te lijmen
wees een vent en dump d'rquote:Op maandag 28 maart 2005 01:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zou het d'r niet vergeven.
Dronkenheid is geen excuus.
Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:42 schreef tommytheman het volgende:
Wat een bekrompen relatie heb je toch.."niets mag, met anderen" en haar toch naar het buitenland laten gaan//ongelovelijk naief..je zou zelf eens een beetje rond moeten neuken en niet zo gaan janken!
Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naiefquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin. Ze hebben beiden ingestemd met die afspraak dus zij had zich er gewoon aan moeten houden
Ze heeft gezoend, droog liggen neuken en de rest is zogenaamd een zwart gat. Als ze haar hormonen niet onder controle kan houden, had ze of andere afspraken moeten maken, of niet naar het buitenland moeten gaan, of het van tevoren uit moeten makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:50 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje gezoend..shit happens..ze is in het buitenland wat verwacht je dan? Naief zo naief
poeh met jou zou ik ook geen relatie willenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:00 schreef tommytheman het volgende:
Je vriendin naar het buitenland laten gaan en daar mee instemmen zegt al genoeg..wat daar gebeurd moet je niet willen weten...wtf neuk dan zelf ook een ander, de egoistische trut is toch in het buitenland??
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef zomerbol het volgende:
Ze heeft mij vannacht nog gebeld, eigenlijk had ik er geen zin in omdat ik al een goede email had gestuurd om uitleg te vragen.
Denk niet dat dat het geval isquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Of de telefoon pakken, nog beter.
Maar ja, uit ervaring weet ik ook dat er mensen zijn die de confrontatie liever niet aangaan en wachten tot de gemoederen weer gekalmeerd zijn en het 'overgewaaid' is. Misschien behoort ze tot die categorie?
Zelf kan ik daar trouwens slecht tegen. Vooral omdat dingen op die manier niet uitgepraat worden en er altijd wat van blijft hangen. En zeker al er (eventueel) - een vermoeden van - vreemdgaan in het spel is, is dat uiteindelijk funest voor de relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |