De enige die gehoord is is tot nu toe de vriend van de vrouw. De man in de Honda is klemgereden, de vriend en vriendin wilden met hem praten en de vriendin van deze jongen schopte tegen de rode Honda. Da's dan wellicht nog maar de milde versie van de vriend van de overleden vrouw....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ging het hier om agressieve criminelen dan? Jij was erbij?
Blijkbaar hecht je geen waarde aan ons rechtssysteem, merkwaardig.
We weten niet wat er exact is gebeurd en wat er van het hele verhaal naar buiten is gebracht. Wie weet reden ze elkaar al 20 kilometer op te hitsen en liet de meneer in de Honda zijn middelvinger nogal eens aan gymnastiek doen? Ik lul ook maar wat. Punt is dat we dit soort zaken gewoon niet kunnen beoordelen, dat kan alleen maar na onderzoek en daarom moet die persoon zich gewoon melden.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De enige die gehoord is is tot nu toe de vriend van de vrouw. De man in de Honda is klemgereden, de vriend en vriendin wilden met hem praten en de vriendin van deze jongen schopte tegen de rode Honda. Da's dan wellicht nog maar de milde versie van de vriend van de overleden vrouw....
Dan zou de vriend van het slachtoffer dat vast wel vermeld hebben, dat verklaart immers waarom de roda Honda is klemgereden door hem. Of het een goed argument is is een tweede, maar het geeft wel een verklaring van het handelen van de man en de inmiddels overleden vrouw.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
We weten niet wat er exact is gebeurd en wat er van het hele verhaal naar buiten is gebracht. Wie weet reden ze elkaar al 20 kilometer op te hitsen en liet de meneer in de Honda zijn middelvinger nogal eens aan gymnastiek doen? Ik lul ook maar wat. Punt is dat we dit soort zaken gewoon niet kunnen beoordelen, dat kan alleen maar na onderzoek en daarom moet die persoon zich gewoon melden.
Het is altijd subjectief ja... het is geen wiskunde. Er zijn geen regels wat betreft dit soort incidenten. Het is altijd subjectief en elke zaak is weer anders. Ik neem aan dat jij ook een mening hebt over de zaak. Ga bij jezelf na hoe jij tot jouw standpunt kwam en je weet in elk geval hoe 1 der Fokkers zijn mening bepaalt.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:11 schreef Vow het volgende:
[..]
Voor hun voldoende rechtvaardiging om vervolgens op te mogen treden.
En daar zit precies het probleem met eigenrichting. Het is altijd subjectief.
Waarom ik kwam met mijn eerste vraag: Wanneer vinden fokkers dat het mag (iemand verdient een lintje) en wanneer mag het niet (iemand is een associale tokkie)?
Dat oordeel is net zo subjectief als de rechtvaardiging van deze mensen om iemand klem te mogen rijden vanwege "ergerlijk rijgedrag". En net zo irrationeel, er is geen lijn in te ontdekken.
Dat recht heeft ieder persoon ja, iedereen mag voor zichzelf uitmaken of hij zich schuldig bevindt of niet. Niemand hoeft mee te werken aan zijn eigen veroordeling. Lijkt me evident.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:13 schreef SCH het volgende:Dus jij vindt dat misdadigers en daders zelf maar uit moeten maken of ze schuldig zijn of niet??? Veel mensen zullen hun daad voor zichzelf goed praten.
De rechter was er ook niet bij. Getuigen kunnen dingen verkeerd zien. Die klemrijdende vriend van dat wijf kan liegen. Prima als die man voor het gerecht komt, en de waarheid eruit komt, maar als ik die man was, zou ik eerst voor- en nadelen afwegen.quote:Nee, dus zal de rechter maar moeten beoordelen in hoeverre diegene straf verdient. Wij waren er niet bij en kunnen niet beoordelen wat er precies is gebeurt. Als ik het zo lees, lijkt het me goed mogelijk dat er nogal wat verzachtende omstandigheden waren maar aan de andere kant heeft iemand wel het leven gelaten.
Da's wel een hele omslachtige manier om van een lastige vriendin af te komen.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:16 schreef milagro het volgende:
zeg, ms is er helemaal geen rode honda
de man is de enige getuige toch?
Ik begin daar ook steeds meer in te geloven. Alleen Sjonnie heeft een rode Honda gezien, hij "vergat" op het kenteken te letten.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:16 schreef milagro het volgende:
zeg, ms is er helemaal geen rode honda
de man is de enige getuige toch?
Ai, ik heb een zwarte Hyundai........................ Nee, ik was het niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als het al waar is dan zou het net zo goed een Hyundai kunnen zijn, dan vinden ze hem nooit.
Als je al een paar deuken hebt valt die ene deuk extra niemand op.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is achteraf toch wel waarneembaar als je met je auto iemand hebt aangereden?
Niks omslachtig.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Je probeert zo omslachtig iemand vrij te pleiten die iemand heeft doodgereden.
Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen datquote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Da's wel een hele omslachtige manier om van een lastige vriendin af te komen.
Waar is Columbo als je hem nodig hebt.
ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .quote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht die man ook die zijn auto stil had gezet op de spoorrails en deed voorkomen alsof het een ongeluk was, of die man uit Nuenen die wilde doen geloven dat zijn vriendin in leven was op de Filipijnen.
Ik neem aan dat ze zijn auto zeker wel aan een onderzoek onderwerpen. Dat lijkt me routine in dit soort zaken zelfs.
Van mij mogen ze zijn auto meteen onderzoeken, al is het maar om bepaalde dingen uit te sluiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .
morgen ontdekken ze tegenstrijdigheden in zijn verklaring, en dan gaan ze de auto nog eens onderzoeken
"Zeg Schat, wil je even kijken of de koplampen het allemaal wel doen?"quote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen dat
Je rijdt over je vriendin heen, belt 112, flink overstuur natuurlijk, en doet later, nog steeds flink overstuur verslag van een rode honda
En aangezien zijn verhaal zo aannemelijk klinkt verzuimen ze zijn auto aan een gedegen onderzoek te onderwerpen.
Maar over drie dagen begint hij zichzelf tegen te spreken, en tegelijkertijd elders in de stad vinden de forensich onderzoekers sporen van haar kleding en bloed op de bumper van zijn auto.
Als dat wijf met spoed is afgevoerd naar het ziekenhuis, haar broek kapot is gesneden om bij d'r benen te kunnen komen... dan zal er wat dat betreft niet veel aan sporen meer over zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij doen ze standaard ter plekke een sporenonderzoek. De politie weet ook wel dat ooggetuigen niet altijd betrouwbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |