abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 22:30:24 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25817401
Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik ben wel heel benieuwd naar wat er nog boven tafel zal komen in deze zaak.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:31:03 #277
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25817413
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is achteraf toch wel waarneembaar als je met je auto iemand hebt aangereden?
Als je al een paar deuken hebt valt die ene deuk extra niemand op.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25817415
Ik ook, maar het is verdacht stil inmiddels. Wie weet komt het maandag aan bod bij Opsporing Verzocht?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25817483
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef SCH het volgende:

Je probeert zo omslachtig iemand vrij te pleiten die iemand heeft doodgereden.
Niks omslachtig.

Ik noem concreet voor- en nadelen van het zich aangeven.
Ik noem concreet waarom het noodweerexces zou zijn.

Jij komt niet verder dan: "Ja maar, ja maar, er is toch iemand dood..?"

Als ik rechter zou zijn, dan zou ik op basis van deze info de persoon inderdaad wegens noodweer exces vrijspreken, begripvol op de schouders kloppen, en veel sterkte wensen.

Dat laatste uiteraard ook voor de familie van het wicht.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:36:07 #280
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_25817543
Guttegut zeg, het lijkt wel alsof bij veel mensen zodra ze achter het stuur van hun heilige koetje plaatsnemen er een innerlijke transformatie plaats vindt tot een soort ego-maniakale sociopaat en tevens een volledige identificatie met hun autootje alsof ze een 2e huid/artificiële baarmoeder zijn binnengestapt waarbij ze spontaan alle redelijkheid en volwassenheid uit het raam hebben gegooid samen met de inhoud van hun asbakjes...

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_25817695
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Da's wel een hele omslachtige manier om van een lastige vriendin af te komen.

Waar is Columbo als je hem nodig hebt.
Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen dat
Je rijdt over je vriendin heen, belt 112, flink overstuur natuurlijk, en doet later, nog steeds flink overstuur verslag van een rode honda
En aangezien zijn verhaal zo aannemelijk klinkt verzuimen ze zijn auto aan een gedegen onderzoek te onderwerpen.

Maar over drie dagen begint hij zichzelf tegen te spreken, en tegelijkertijd elders in de stad vinden de forensich onderzoekers sporen van haar kleding en bloed op de bumper van zijn auto.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25817750
Dat dacht die man ook die zijn auto stil had gezet op de spoorrails en deed voorkomen alsof het een ongeluk was, of die man uit Nuenen die wilde doen geloven dat zijn vriendin in leven was op de Filipijnen.

Ik neem aan dat ze zijn auto zeker wel aan een onderzoek onderwerpen. Dat lijkt me routine in dit soort zaken zelfs.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25817913
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht die man ook die zijn auto stil had gezet op de spoorrails en deed voorkomen alsof het een ongeluk was, of die man uit Nuenen die wilde doen geloven dat zijn vriendin in leven was op de Filipijnen.

Ik neem aan dat ze zijn auto zeker wel aan een onderzoek onderwerpen. Dat lijkt me routine in dit soort zaken zelfs.
ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .

morgen ontdekken ze tegenstrijdigheden in zijn verklaring, en dan gaan ze de auto nog eens onderzoeken
pi_25818040
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef milagro het volgende:

[..]

ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .

morgen ontdekken ze tegenstrijdigheden in zijn verklaring, en dan gaan ze de auto nog eens onderzoeken
Van mij mogen ze zijn auto meteen onderzoeken, al is het maar om bepaalde dingen uit te sluiten.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:54:14 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25818082
Volgens mij doen ze standaard ter plekke een sporenonderzoek. De politie weet ook wel dat ooggetuigen niet altijd betrouwbaar zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 22:55:38 #286
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25818127
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen dat
Je rijdt over je vriendin heen, belt 112, flink overstuur natuurlijk, en doet later, nog steeds flink overstuur verslag van een rode honda
En aangezien zijn verhaal zo aannemelijk klinkt verzuimen ze zijn auto aan een gedegen onderzoek te onderwerpen.

Maar over drie dagen begint hij zichzelf tegen te spreken, en tegelijkertijd elders in de stad vinden de forensich onderzoekers sporen van haar kleding en bloed op de bumper van zijn auto.
"Zeg Schat, wil je even kijken of de koplampen het allemaal wel doen?"

Het blijft een vreemd verhaal. Het zal mij niets verbazen dat als ze 'rode honda' vinden dat het ook een associale beer is en dat ze elkaar gewoon uitgebreid hebben zitten zieken op de weg. Elkaar wat laten schrikken met de remlichten en afsnijden enzo.

Ŕls ze hem vinden that is, de Fiat Uno van Diana's dodelijke ongeluk hebben ze ook nooit gevonden.
pi_25818174
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Lienekien het volgende:

Volgens mij doen ze standaard ter plekke een sporenonderzoek. De politie weet ook wel dat ooggetuigen niet altijd betrouwbaar zijn.
Als dat wijf met spoed is afgevoerd naar het ziekenhuis, haar broek kapot is gesneden om bij d'r benen te kunnen komen... dan zal er wat dat betreft niet veel aan sporen meer over zijn.
pi_25818182
Als ze elkaar uitgebreid hebben lopen zieken op de weg dan zijn er vast getuigen die het hebben waargenomen. Dat komt dan dus echt wel aan het licht.
  maandag 28 maart 2005 @ 22:58:53 #289
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25818222
Als ik die kerel was zou ik die Honda ergens parkeren in een prive garage en hem over een paar jaar ergens in het buitenland in de hens zetten
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25818252
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Als ze elkaar uitgebreid hebben lopen zieken op de weg dan zijn er vast getuigen die het hebben waargenomen. Dat komt dan dus echt wel aan het licht.
Dan had inderdaad die vriend al uitgebreider verteld over wat eraan vooraf ging, om te rechtvaardigen waarom hij die man klemreed.

Aan de andere kant, als hij alles uit z'n duim zou zuigen, dan had ie wel een beter verhaal verzonnen, en niet gezegd dat hij die man had klemgereden. Of hij zou hebben gezegd dat z'n vriendin reed.
pi_25818271
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:58 schreef HarigeKerel het volgende:

Als ik die kerel was zou ik die Honda ergens parkeren in een prive garage en hem over een paar jaar ergens in het buitenland in de hens zetten
De auto een paar weken uit het zicht houden, en dan ineens 'een hert aanrijden'.
pi_25818285
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan had inderdaad die vriend al uitgebreider verteld over wat eraan vooraf ging, om te rechtvaardigen waarom hij die man klemreed.

Aan de andere kant, als hij alles uit z'n duim zou zuigen, dan had ie wel een beter verhaal verzonnen, en niet gezegd dat hij die man had klemgereden. Of hij zou hebben gezegd dat z'n vriendin reed.
Precies. Het klemrijden van een weggebruiker wordt vast niet gewaardeerd, dus als er wat is voorgevallen wat het klemrijden zou rechtvaardigen in zijn ogen, dan had hij daar vast wel uitgebreid verslag van gedaan tijdens het afleggen van de getuigenis.

Het is dus aannemelijk dat ze elkaar niet over een afstand van 20 kilometer hebben lopen zieken, kleven en snijden.
pi_25818293
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Zeg Schat, wil je even kijken of de koplampen het allemaal wel doen?"

Het blijft een vreemd verhaal. Het zal mij niets verbazen dat als ze 'rode honda' vinden dat het ook een associale beer is en dat ze elkaar gewoon uitgebreid hebben zitten zieken op de weg. Elkaar wat laten schrikken met de remlichten en afsnijden enzo.

Ŕls ze hem vinden that is, de Fiat Uno van Diana's dodelijke ongeluk hebben ze ook nooit gevonden.
Kan ook, maar ik ga voor mijn versie
De plots opkomende bij de man, na een tijdje stil naast elkaar in de auto gezeten te hebben, verlaten dijk in het Westland en dan
"Wat ben je stil, waar denk je aan"
"Volgens mij hangt die voorbumper los"
"Zal ik even kijken?"
"Nou, als je wilt.."

Opgelost, slotje!

En ja stel dat jouw zeer onaannemelijke versie klopt , die Honda wordt alleen gevonden als iemand hem of de eigenaar zich zelf aangeeft
  maandag 28 maart 2005 @ 23:02:27 #294
3767 Herald
Come get some
pi_25818314
hehe ontzettend leuk leesvoer die complotten van jullie Appie B. kan er een puntje aanzuigen!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25818350
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

De auto een paar weken uit het zicht houden, en dan ineens 'een hert aanrijden'.
Dat lijkt me een slechte smoes. Dan zul je toch een dood hert moeten kunnen overleggen. Je auto moet ook zowat total loss zijn als je een hert hebt aangereden.
  maandag 28 maart 2005 @ 23:03:50 #296
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25818357
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:

Ik denk dat de politie wel erg goed zal letten op auto's die men total-loss gaat melden bij de RDW die hier aan voldoen.
En als er een beloning komt te staan op aanwijzingen gaat iemand die bij de garage een rode Civic met de sporen van een aanrijding gefixed heeft ook maar eens ff bellen

Nee, gewoon goed verstoppen dus.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25818376
Zou jij jezelf aangeven, Milagro?
pi_25818441
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:03 schreef HarigeKerel het volgende:

Ik denk dat de politie wel erg goed zal letten op auto's die men total-loss gaat melden bij de RDW die hier aan voldoen.
En als er een beloning komt te staan op aanwijzingen gaat iemand die bij de garage een rode Civic met de sporen van een aanrijding gefixed heeft ook maar eens ff bellen

Nee, gewoon goed verstoppen dus.
Ach, de auto zal niet total-loss zijn, denk ik. Ik verwacht weinig schade.
Als dat wijf vlak voor/naast de auto stond, en hij trekt op, dan vangt zo'n bumper de 'klap' wel op. Het is meer 't feit dat ie over haar heen gereden is, denk ik, dat haar uiteindelijk gedood heeft, niet de botsing.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 23:08:43 #299
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25818484
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dan zou zijn eigen rijgedrag mede oorzaak zijn voor de gebeurtenissen (en de gevolgen). Om zichzelf zo weinig mogelijk verantwoordelijk voor de situatie te maken zou hij zoiets met opzet weg kunnen laten. Je weet nooit hoe mensen in elkaar zitten en denken.
quote:
Er zijn gekkere verhalen verzonnen om iets te verdoezellen.

Waarom wordt er eigenlijk geen duidelijker signalement gegeven? Er moet toch wel meer bekend zijn dan alleen de kleur en het merk van de auto?
pi_25818504
Veel schade zal er ook niet zijn, vandaar dat de bestuurder een paar weken later niet kan aankomen met het argument dat hij een hert heeft aangereden, want dan is er wel veel schade. Ook staat die rode Honda gesignaleerd natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')