Als je al een paar deuken hebt valt die ene deuk extra niemand op.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is achteraf toch wel waarneembaar als je met je auto iemand hebt aangereden?
Niks omslachtig.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Je probeert zo omslachtig iemand vrij te pleiten die iemand heeft doodgereden.
Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen datquote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Da's wel een hele omslachtige manier om van een lastige vriendin af te komen.
Waar is Columbo als je hem nodig hebt.
ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .quote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dacht die man ook die zijn auto stil had gezet op de spoorrails en deed voorkomen alsof het een ongeluk was, of die man uit Nuenen die wilde doen geloven dat zijn vriendin in leven was op de Filipijnen.
Ik neem aan dat ze zijn auto zeker wel aan een onderzoek onderwerpen. Dat lijkt me routine in dit soort zaken zelfs.
Van mij mogen ze zijn auto meteen onderzoeken, al is het maar om bepaalde dingen uit te sluiten.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel, ms niet, als zijn verhaal heel aannemelijk klinkt, is zo'n onderzoek ms niet het 1e dat ze doen, of met een andere intentie en kijken daardoor over dat kleine stukje stof heen .
morgen ontdekken ze tegenstrijdigheden in zijn verklaring, en dan gaan ze de auto nog eens onderzoeken
"Zeg Schat, wil je even kijken of de koplampen het allemaal wel doen?"quote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ms daarom wel zo listig, iedereen gelooft je meteen , de reacties overal bewijzen dat
Je rijdt over je vriendin heen, belt 112, flink overstuur natuurlijk, en doet later, nog steeds flink overstuur verslag van een rode honda
En aangezien zijn verhaal zo aannemelijk klinkt verzuimen ze zijn auto aan een gedegen onderzoek te onderwerpen.
Maar over drie dagen begint hij zichzelf tegen te spreken, en tegelijkertijd elders in de stad vinden de forensich onderzoekers sporen van haar kleding en bloed op de bumper van zijn auto.
Als dat wijf met spoed is afgevoerd naar het ziekenhuis, haar broek kapot is gesneden om bij d'r benen te kunnen komen... dan zal er wat dat betreft niet veel aan sporen meer over zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij doen ze standaard ter plekke een sporenonderzoek. De politie weet ook wel dat ooggetuigen niet altijd betrouwbaar zijn.
Dan had inderdaad die vriend al uitgebreider verteld over wat eraan vooraf ging, om te rechtvaardigen waarom hij die man klemreed.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ze elkaar uitgebreid hebben lopen zieken op de weg dan zijn er vast getuigen die het hebben waargenomen. Dat komt dan dus echt wel aan het licht.
De auto een paar weken uit het zicht houden, en dan ineens 'een hert aanrijden'.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Als ik die kerel was zou ik die Honda ergens parkeren in een prive garage en hem over een paar jaar ergens in het buitenland in de hens zetten
Precies. Het klemrijden van een weggebruiker wordt vast niet gewaardeerd, dus als er wat is voorgevallen wat het klemrijden zou rechtvaardigen in zijn ogen, dan had hij daar vast wel uitgebreid verslag van gedaan tijdens het afleggen van de getuigenis.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan had inderdaad die vriend al uitgebreider verteld over wat eraan vooraf ging, om te rechtvaardigen waarom hij die man klemreed.
Aan de andere kant, als hij alles uit z'n duim zou zuigen, dan had ie wel een beter verhaal verzonnen, en niet gezegd dat hij die man had klemgereden. Of hij zou hebben gezegd dat z'n vriendin reed.
Kan ook, maar ik ga voor mijn versiequote:Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Zeg Schat, wil je even kijken of de koplampen het allemaal wel doen?"![]()
Het blijft een vreemd verhaal. Het zal mij niets verbazen dat als ze 'rode honda' vinden dat het ook een associale beer is en dat ze elkaar gewoon uitgebreid hebben zitten zieken op de weg. Elkaar wat laten schrikken met de remlichten en afsnijden enzo.
Ŕls ze hem vinden that is, de Fiat Uno van Diana's dodelijke ongeluk hebben ze ook nooit gevonden.
bij de man, na een tijdje stil naast elkaar in de auto gezeten te hebben, verlaten dijk in het Westland en dan
Dat lijkt me een slechte smoes. Dan zul je toch een dood hert moeten kunnen overleggen. Je auto moet ook zowat total loss zijn als je een hert hebt aangereden.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De auto een paar weken uit het zicht houden, en dan ineens 'een hert aanrijden'.
Ik denk dat de politie wel erg goed zal letten op auto's die men total-loss gaat melden bij de RDW die hier aan voldoen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
De auto een paar weken uit het zicht houden, en dan ineens 'een hert aanrijden'.
Ach, de auto zal niet total-loss zijn, denk ik. Ik verwacht weinig schade.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik denk dat de politie wel erg goed zal letten op auto's die men total-loss gaat melden bij de RDW die hier aan voldoen.
En als er een beloning komt te staan op aanwijzingen gaat iemand die bij de garage een rode Civic met de sporen van een aanrijding gefixed heeft ook maar eens ff bellen![]()
Nee, gewoon goed verstoppen dus.![]()
Dan zou zijn eigen rijgedrag mede oorzaak zijn voor de gebeurtenissen (en de gevolgen). Om zichzelf zo weinig mogelijk verantwoordelijk voor de situatie te maken zou hij zoiets met opzet weg kunnen laten. Je weet nooit hoe mensen in elkaar zitten en denken.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan had inderdaad die vriend al uitgebreider verteld over wat eraan vooraf ging, om te rechtvaardigen waarom hij die man klemreed.
Er zijn gekkere verhalen verzonnen om iets te verdoezellen.quote:Aan de andere kant, als hij alles uit z'n duim zou zuigen, dan had ie wel een beter verhaal verzonnen, en niet gezegd dat hij die man had klemgereden. Of hij zou hebben gezegd dat z'n vriendin reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |