abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25808895
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan vergeten we voor het gemak maar even het asociale rijgedrag van de doodrijder dat de aanleiding was tot het hele incident.
Ik kan nog steeds nergens vinden wat die gast precies gedaan heeft qua rijgedrag. Weet jij iets meer?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 28 maart 2005 @ 16:46:49 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25808903
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat het per ongeluk was, daar ga ik ook vanuit. Waar het mij om gaat, is dat velen in deze thread rechtvaardigen dat zij haar domme gedrag met de dood heeft moeten bekopen.
Ja, omdat ze zelf een actie uitlokte: klemrijden en schoppen -> helaas doodgaan omdat het slachtoffer wil vluchten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25808915
quote:

[..]

En dan vergeten we voor het gemak maar even het asociale rijgedrag van de doodrijder dat de aanleiding was tot het hele incident.
Natuurlijk staat iemand klemrijden en tegen zn auto schoppen ook totaaaaal in vergelijk met asociaal rijgedrag.
Ik weet niet wat jij asociaal vind. Kijk als ie nou met zn shotgun uit het raam gaat hangen en naar achteren begint te schieten ala.
Maar een beetje langzaam rijden over 2 rijbanen, boeie
-
  maandag 28 maart 2005 @ 16:47:41 #104
28167 matthijst
pi_25808920
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds nergens vinden wat die gast precies gedaan heeft qua rijgedrag. Weet jij iets meer?
Vast vergeten richting aan te geven bij het verlaten van de rotonde. Daar rij ik zes keer per week mensen voor klem
  maandag 28 maart 2005 @ 16:47:59 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25808928
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, omdat ze zelf een actie uitlokte: klemrijden en schoppen -> helaas doodgaan omdat het slachtoffer wil vluchten.
Helaas, ja. En niet 'net goed'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_25808952
quote:

[..]

Jij bent duidelijk niet goed ingelicht. Ze ergerden zich aan het feit dat de man naar hun smaak niet hard genoeg reed. Ik snap niet hoe je dit soort tuig van de richel kunt verdedigen zeg, het is werkelijk volk van het laagst mogelijk allooi, feitelijk horen die in berenvellen door de jungle te rennen, maar zeker niet in een beschaafde samenleving thuis. Nogmaals, zij hebben het initiatief genomen, het risico genomen en neergezet, en het is verkeerd afgelopen. Eigen schuld, dikke bult heet dat op zijn nederlands.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25808962
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:47 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Natuurlijk staat iemand klemrijden en tegen zn auto schoppen ook totaaaaal in vergelijk met asociaal rijgedrag.
Ik weet niet wat jij asociaal vind. Kijk als ie nou met zn shotgun uit het raam gaat hangen en naar achteren begint te schieten ala.
Maar een beetje langzaam rijden over 2 rijbanen, boeie
marokaanse tasjesdief vs. chineese allochtoon - deja vu
-
  maandag 28 maart 2005 @ 16:48:58 #108
28167 matthijst
pi_25808963
Oh ja, "helaas", inderdaad. Maar ik kan er niet rouwig om zijn. Misschien dat de volgende aso zich nu bedenkt voordat hij een achtervolgingsactietje inzet.
pi_25808999
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat het per ongeluk was, daar ga ik ook vanuit. Waar het mij om gaat, is dat velen in deze thread rechtvaardigen dat zij haar domme gedrag met de dood heeft moeten bekopen.
Ze overtreedt de wet door iemand klem te rijden en ze vernield iemands eigendom door tegen die auto te trappen. Ik ken weinig redenen verzinnen om zulk extreem gedrag te tolereren, hoe raar iemand ook rijdt. Alleen als door dit gedrag een kind omver wordt gereden zou ik me kunnen voorstellen dat mensen zo door het lint gaan. Maar daar lees ik niets over, dus zal het wel over iets heel anders gaan.
Ondertussen blijft het een feit dat die vrouw bezig was met criminele acties, en dat is iets waar mensen dus geen berouw bij voelen.
pi_25809009
Heftig nieuws hoor, zinloos verkeersgeweld
Is er misschien een foto van het slachtoffer?
pi_25809042
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef Lienekien het volgende:
Liever een hippie dan iemand zonder geweten.
Liever iemand zonder geweten dan het onderwerp van de zoveelste zinloze stille tocht...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2005 16:57:18 ]
  maandag 28 maart 2005 @ 16:52:17 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25809045
Ik ben kennelijk de enige hier die de verhouding tussen het gedrag van de vrouw en het feit dat ze dit met haar leven heeft moeten bekopen behoorlijk uit proportie vindt.

So be it.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:52:57 #113
28167 matthijst
pi_25809058
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heftig nieuws hoor, zinloos verkeersgeweld
Is er misschien een foto van het slachtoffer?
Misschien binnenkort op rotten.com, of ogrish?
Voor foto's van voor het ongeluk gok ik op www.cu2.nl
  maandag 28 maart 2005 @ 16:54:38 #114
28167 matthijst
pi_25809100
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben kennelijk de enige hier die de verhouding tussen het gedrag van de vrouw en het feit dat ze dit met haar leven heeft moeten bekopen behoorlijk uit proportie vindt.

So be it.
Buiten proporties als je de zaken gaat omdraaien ja. En achteraf gezien: deukje schoppen vs. dood is misschien wat overdreven.
Maar ja: niet klemrijden, niet schelden, niet schoppen = geen problemen....
pi_25809108
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Misschien binnenkort op rotten.com, of ogrish?
Voor foto's van voor het ongeluk gok ik op www.cu2.nl
Ik ben gewoon nieuwsgierig, jij toch ook?
pi_25809122
quote:

So be it.
Ze heeft zelf het initiatief gekozen om de confrontatie aan te gaan.
Zij schopt tegen de auto en maakt een deuk, de automobilist maakt een deukje in haar.

En ik lees hier dat het gaat omdat iemand te langzaam reed, waar hebben we het dan in godsnaam over.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:55:43 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_25809129
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Buiten proporties als je de zaken gaat omdraaien ja. En achteraf gezien: deukje schoppen vs. dood is misschien wat overdreven.
Maar ja: niet klemrijden, niet schelden, niet schoppen = geen problemen....
Zijn we het toch eens.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:58:44 #118
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25809198
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:55 schreef Lucille het volgende:

[..]

Zij schopt tegen de auto en maakt een deuk, de automobilist maakt een deukje in haar.

En ik lees hier dat het gaat omdat iemand te langzaam reed, waar hebben we het dan in godsnaam over.
Ze hebben de sukkelaar zelfs ingehaald, maar toch moesten ze de man nog even klemrijden. Een logica van een zeekoe. Want nu was de tijdwinst helemaal weg. Mensen die voor eigen rechter gaan spelen komen op zo'n manier erachter wat daar de nadelen van zijn.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25809243
quote:

[..]

een beetje langzaam rijden over 2 banen verzon ik maar hoor
-
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 17:01:53 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25809275
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:00 schreef mechatronics het volgende:

[..]

een beetje langzaam rijden over 2 banen verzon ik maar hoor
Het stond in het politiebericht.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 28 maart 2005 @ 17:05:21 #121
33189 RM-rf
1/998001
pi_25809360
quote:

[..]

als je de reactie eens leest, zie je dat de poster waarop je reageert aangeeft dat ze de 'verouding tussen het foutieve gedrag en kennelijk het gevolg wel erg crue vind;ze vind dat asociaal gedrag in het verkeer niet met de dood bestraft zou moeten worden en dat het in dit geval wel erg kwalijk is dat dit wel gebeurt ...
Dat is dus geen goedkeuren van het gedragd van de gestorven vrouw of van haar boosheid om een te langzame automobilist (los ervan of dat de werkelijke achtergrond is, zulke bronnen zijn nogal vaag, pas op dat zulke zaken te snel worden nagepraat) ...

Misschien is zo'n genuanceerde visie echter kort na een voorval kennelijk veels te 'afgewogen'... willen mensen op een forum weer lekker ranten en vorbarige conclusies trekken ... zoals jij kennelijk, Lucille ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25809366
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het stond in het politiebericht.
dat verklaard

ja ik vind het inderdaad aso, haal em dan in en klaar.
Als ik elke asociale bestuurder die ik op de weg tegenkwam klem ging rijden en een deuk ging schoppen in zn deur dan had ik ongetwijfeld ook wel een eigen auto-schade bedrijf opgerich

*spot aso op de weg
*haalt in
*rijdt klem
*schopt deuk
* geeft kaartje auto-schade herstel

kom op man, er zijn er zat die aso rijden, inhalen, get over it
-
  maandag 28 maart 2005 @ 17:12:54 #123
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_25809530
quote:

So be it.
Dat klopt op zich wel, alleen zijn er nogal wat onduidelijkheden. Wat is er precies geroepen door de man en vrouw naar de 'dader'? Werd de vrouw opzettelijk overreden? Waarom is de vrouw overleden terwijl ze 'alleen' 2 gebroken benen had? Dat zijn allemaal vragen waarop wij het antwoord niet weten, maar die wel essentieel zijn bij de beoordeling van dit incident.
pi_25809552
quote:
Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als je de reactie eens leest, zie je dat de poster waarop je reageert aangeeft dat ze de 'verouding tussen het foutieve gedrag en kennelijk het gevolg wel erg crue vind;ze vind dat asociaal gedrag in het verkeer niet met de dood bestraft zou moeten worden en dat het in dit geval wel erg kwalijk is dat dit wel gebeurt ...
Dat is dus geen goedkeuren van het gedragd van de gestorven vrouw of van haar boosheid om een te langzame automobilist (los ervan of dat de werkelijke achtergrond is, zulke bronnen zijn nogal vaag, pas op dat zulke zaken te snel worden nagepraat) ...

Misschien is zo'n genuanceerde visie echter kort na een voorval kennelijk veels te 'afgewogen'... willen mensen op een forum weer lekker ranten en vorbarige conclusies trekken ... zoals jij kennelijk, Lucille ...
Volgens mij trek jij nu voorbarige conclusies
  maandag 28 maart 2005 @ 17:33:00 #125
28167 matthijst
pi_25810031
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ik ben gewoon nieuwsgierig, jij toch ook?
Jazeker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')