Willicht om jou in de discussie het vuur wat nader aan de schenen te leggen?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:
Waarom trek je die informatie wel in twijfel, maar de feitelijke brand zelf niet?
De direkteur van Ferrari noemt dit benzine-misbruik.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:09 schreef Meki het volgende:
de direkteur van Bedir school noemt dit een aanslag
De feiten die ik je gaf waren juist het werk van rechercewerk, en de conclusie dat het om een aangestoken brand gaat is dus ook al op basis van de feiten. Stoelen vliegen niet zomaar in brand.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Typisch dat mensen gelijk de conclusies trekken in plaats van eerst alle feiten te sorteren.
Scheelt wel recherchewerk en de zondebok moet toch gewoon hangen, nietwaar?
Met het laatste ben ik het zeer eens, je eerste opmerking gaat voorbij aan de opmerkingen die ik je gaf. Een stoel gaat niet alleen branden als het voorwerp dat voor verbranding zorgt al brandend door het kapotte raam wordt gegooid. Dat zijn "feiten" van de schrijver.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De feiten die ik je gaf waren juist het werk van rechercewerk, en de conclusie dat het om een aangestoken brand gaat is dus ook al op basis van de feiten. Stoelen vliegen niet zomaar in brand.
De zondebok zoals die hier in het topic wordt aangewezen is idd nog te vroeg. De meest voor de hand liggende optie is dat het gaat om wat vandaaltjes die zich vervelen en via dit soort stoerdoenerij wat media-aandacht willen creeeren. Daarnaast kan het om jongeren zijn met een racistisch motief, of kinderen die niet meer naar school willen, of moslims die zo een slachtofferrol willen versterken. We wachten af.
Nee in amsterdam wonen lekkere mensen....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef speedfreakssj het volgende:
uden.....
als je daar gaat wonen moet je volgens mij alle hersencellen afstaan.
mijn oude buuf woont daar,,,,,,, dat mens is rijp voor de psych... net die kut bove n mij nu. die hebben woninruil geaan. uitkeringtrekkertje hier en dat ding daar.
NorthernStar, hoezo dubbel? Deze topic gaat over een brand door een brandbom in een moslimschool in Uden, die andere topic gaat over iemand die met z'n fiets in een groepje leerlingen van de moslimschool in Uden reed wat vervolgens door NOS Teletekst direct en zonder enige aanleiding wordt gerelateerd aan het incident met de brandbom.quote:
Je hebt gelijk, ik was iets te snel. Dat topic heeft een andere insteek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:37 schreef Hallulama het volgende:
Betreffende Weer incident bij moslimschool Uden:
[..]
NorthernStar, hoezo dubbel? Deze topic gaat over een brand door een brandbom in een moslimschool in Uden, die andere topic gaat over iemand die met z'n fiets in een groepje leerlingen van de moslimschool in Uden reed wat vervolgens door NOS Teletekst direct en zonder enige aanleiding wordt gerelateerd aan het incident met de brandbom.
Je kunt niet zomaar vanzelfsprekend en van te voren alles wat op elkaar lijkt in hetzelfde potje stoppen, ook al zouden we dat wel willen omdat we denken dat dat het leven overzichtelijker maakt.
Ja dat heb ik gezien ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Iemand de Lonsdale-jongeren in het journaal gezien ? Bier drinkend, boerend in de camera. Er was er één bij die twee zinnen achter elkaar kon uitspreken.
Ik ben trots dat ze hier in de buurt wonen.
Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.quote:
Nou had bovenstaande zin ook beter gekund.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef NorthernStar het volgende:
Die met het biertje had erg veel moeite iets van een coherente zin te vormen viel me op.
Je bedoelt Ertan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben is dat de vlam straks echt in de pan slaat en de Turkse jongeren een tegenoffensief beginnen. Neem het ze eens kwalijk. Die hebben zich tot nu toe kalm en waardig gedragen maar het houdt een keer op, ben ik bang.
En hoe kom je zo bij die groep en waarom zouden ze niet waardig blijven?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel de Turkse jongeren in Uden. Zoals ik schreef.
Omdat ik enkele van hun vertegenwoordigers en een Turks gemeenteraadslid uit Uden er over heb horen praten. Het is niet zo moeilijk te voorspellen dat die jongeren een keer (na een zoveelste incident) het heft in eigen hand nemen, hoe verkeerd dat is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En hoe kom je zo bij die groep en waarom zouden ze niet waardig blijven?
Moeten ze vooral doen. Go ahead, make my day, punk!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik enkele van hun vertegenwoordigers en een Turks gemeenteraadslid uit Uden er over heb horen praten. Het is niet zo moeilijk te voorspellen dat die jongeren een keer (na een zoveelste incident) het heft in eigen hand nemen, hoe verkeerd dat is.
Er waren eerder regelmatig knokpartijen in Uden tussen Turken en blanke jongeren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik enkele van hun vertegenwoordigers en een Turks gemeenteraadslid uit Uden er over heb horen praten. Het is niet zo moeilijk te voorspellen dat die jongeren een keer (na een zoveelste incident) het heft in eigen hand nemen, hoe verkeerd dat is.
Hoe reageer jij als je huis in brand wordt gestoken en je weet wie het gedaan heeft?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het feit dat ze menen dat soort "bedreigingen" te moeten uiten, geeft al aan waar we mee van doen hebben. Geen haar beter dan die zogenaamde Lonsdale-jeugd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |