quote:Op zondag 27 maart 2005 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst
Nee, ik keur het doodrijden niet goed. Of was die man in de honda een rechter?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor iedereen die het doodrijden van de vrouw niet onvoorwaardelijk goedkeurt een vraag: wat had de man in de rode Honda dan moeten doen? Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst. In dicussie gaan nadat er al een paar deuken in zijn auto zijn getrapt? Hypocriet gezeik allemaal. Die man kon niet anders handelen, ik zou hetzelfde hebben gedaan en daarna zijn omgekeerd om ook die gozer dood te rijden.
ja... helaas wel... waar gaat het toch heen met de samenlevingquote:Ach, tegenwoordig is een kleine ergernis al genoeg om iemand af te snijden of klem te rijden
Ok... dus... Omdat de politie geen dienst heeft (lijkt me sterk overigens) en die mensen wellicht agressief waren.. rij je ze maar gelijk dood...?quote:Voor iedereen die het doodrijden van de vrouw niet onvoorwaardelijk goedkeurt een vraag: wat had de man in de rode Honda dan moeten doen? Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst. In dicussie gaan nadat er al een paar deuken in zijn auto zijn getrapt? Hypocriet gezeik allemaal. Die man kon niet anders handelen, ik zou hetzelfde hebben gedaan en daarna zijn omgekeerd om ook die gozer dood te rijden.
Dat je het kenteken opschrijft is geen bewijs dat hun die deuk in je auto hebben getraptquote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja... helaas wel... waar gaat het toch heen met de samenleving
[..]
Ok... dus... Omdat de politie geen dienst heeft (lijkt me sterk overigens) en die mensen wellicht agressief waren.. rij je ze maar gelijk dood...?![]()
Ben ik nou de enige die 't hier niet mee eens is...? Beter schrijf je hun kenteken op of onthoud je het... en rij je gewoon door... wie niet sterk is moet slim zijn.. toch...
Hun?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat je het kenteken opschrijft is geen bewijs dat hun die deuk in je auto hebben getrapt
hehe.. daar heb je gelijk in...quote:Dat je het kenteken opschrijft is geen bewijs dat hun die deuk in je auto hebben getrapt
okok, je hebt gelijk.. maar toch... gelijk er op in rijden vind ik persooonlijk ook niet echt consturctief enzo..quote:Kenteken kan je opschrijven, maar die vrouw en man willen wel ff met je "praten" en zijn intussen je auto aan het molesteren. Dan kan je wel het kenteken opschrijven, maar op korte termijn voorkom je daarmee niet dat jij wellicht degene bent die dood wordt geslagen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Goed, dat meisje had dus de doodstraf verdiend, daar lijkt iedereen wel uit in dit topic.
lezen lamlul.quote:Verder nog belangwekkende discussiepunten, of was dit het hoogst haalbare?
ik denk dat iedereen vindt dat ze bewust het risico nam door iemand klem te rijden, daarmee te ruzieën en schade toe te brengen aan andermans eigendom. Als ze niet overreden had willen worden had ze misschien niet zo bruut moeten reageren.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Goed, dat meisje had dus de doodstraf verdiend, daar lijkt iedereen wel uit in dit topic.
We zouden een link naar flora en fauna kunnen leggen. De honda-rijder moest afremmen voor een konijn dat uitgleed op het natte gras van de berm. Hierdoor zat de dame in de auto achter de honda bijna op de honda. Zij hield dus zelf geen afstand, maar raakte zo agressief dat ze de honda inhaalde en tijdens die inhaalrit alsnog het konijn doodde, dat verschrikt naar de weg was uitgeweken in plaats van het bos aan de rand van de weg. Nu ja, de rest ken je.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Verder nog belangwekkende discussiepunten, of was dit het hoogst haalbare?
V.
ow sorry, dat was de grap alquote:Op maandag 28 maart 2005 00:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik neig ernaar te concluderen 'het hoogst haalbare'.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |