abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2005 @ 22:22:44 #51
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25792171
Voor iedereen die het doodrijden van de vrouw niet onvoorwaardelijk goedkeurt een vraag: wat had de man in de rode Honda dan moeten doen? Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst. In dicussie gaan nadat er al een paar deuken in zijn auto zijn getrapt? Hypocriet gezeik allemaal. Die man kon niet anders handelen, ik zou hetzelfde hebben gedaan en daarna zijn omgekeerd om ook die gozer dood te rijden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 27 maart 2005 @ 22:22:57 #52
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25792174
tja als een pooierachtig figuur je klemrijd en vervolgens een anita je verrot scheld en dan tegen je auto trapt...

in de achteruitkijkspiegel zie je die pooier al wachten totdat je wat terug zegt zodat hij je smoel ff kan bewerken... tja dan is het misschien wel een instinct om weg te rijden aangezien zinloos geweld in nederland ook normaal is ...

maar ja dat blijft een mogelijk scenario.. zal morgen of zo wel meer over komen denk ik zo
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25792327
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2005 @ 22:29:37 #54
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25792378
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor iedereen die het doodrijden van de vrouw niet onvoorwaardelijk goedkeurt een vraag: wat had de man in de rode Honda dan moeten doen? Politie bellen? Die hebben op paaszondag geen dienst. In dicussie gaan nadat er al een paar deuken in zijn auto zijn getrapt? Hypocriet gezeik allemaal. Die man kon niet anders handelen, ik zou hetzelfde hebben gedaan en daarna zijn omgekeerd om ook die gozer dood te rijden.
Nee, ik keur het doodrijden niet goed. Of was die man in de honda een rechter?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 27 maart 2005 @ 22:34:25 #55
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_25792533
De eerste de beste die mij meent klem te rijden en vervolgens verhaal bij mij komt halen kan ook een niet al te zachtzinnige behandeling verwachten, al dan niet met gebruik van de auto.

Kom op he, hoe simpel kun je zijn omdat het rijgedrag van een ander jou niet aanstaat om die maar even klem te zetten en vervolgens probeer je verhaal te halen. Weer een lekkere domme actie van die muts en betrokken vriendje. Ik heb voorlopig niet al teveel medelijden.
pi_25792627
quote:
Ach, tegenwoordig is een kleine ergernis al genoeg om iemand af te snijden of klem te rijden
ja... helaas wel... waar gaat het toch heen met de samenleving
quote:
Ok... dus... Omdat de politie geen dienst heeft (lijkt me sterk overigens) en die mensen wellicht agressief waren.. rij je ze maar gelijk dood...?
Ben ik nou de enige die 't hier niet mee eens is...? Beter schrijf je hun kenteken op of onthoud je het... en rij je gewoon door... wie niet sterk is moet slim zijn.. toch...
  zondag 27 maart 2005 @ 22:39:58 #57
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25792712
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja... helaas wel... waar gaat het toch heen met de samenleving
[..]

Ok... dus... Omdat de politie geen dienst heeft (lijkt me sterk overigens) en die mensen wellicht agressief waren.. rij je ze maar gelijk dood...?
Ben ik nou de enige die 't hier niet mee eens is...? Beter schrijf je hun kenteken op of onthoud je het... en rij je gewoon door... wie niet sterk is moet slim zijn.. toch...
Dat je het kenteken opschrijft is geen bewijs dat hun die deuk in je auto hebben getrapt
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2005 @ 22:41:29 #58
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25792760
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat je het kenteken opschrijft is geen bewijs dat hun die deuk in je auto hebben getrapt
Hun?

Maar omdat jij dat niet kunt bewijzen rij je die wellicht agressieve dame maar voor de zekerheid dood?
Lekkere gast ben jij.
  zondag 27 maart 2005 @ 22:48:09 #59
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25792962
Het gaat druk worden op 29 april. Eerst krijgt Germaine C. een lintje en daarna een nu nog onbekende man in een rode Honda.
pi_25792971
Kenteken kan je opschrijven, maar die vrouw en man willen wel ff met je "praten" en zijn intussen je auto aan het molesteren. Dan kan je wel het kenteken opschrijven, maar op korte termijn voorkom je daarmee niet dat jij wellicht degene bent die dood wordt geslagen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25793019
quote:
hehe.. daar heb je gelijk in...
maar toch... om er nou gelijk op in te rijden...

zondag 27 maart 2005 @ 22:55:02 #62
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25793161
Kom op zeg! We weten allemaal dat flitspalen de staat geld opleveren en dat rijdende controles geld kosten. Justitie heeft helemaal geen belang er bij om Sjonnie zijn rijbewijs af te pakken wegens gevaarlijk, asociaal rijgedrag. Ze gaan stiekum vanuit de berm flitsen, maar Sjonnie heeft een radarverklikker waardoor hij ter hoogte van de flitser toevallig net even keurig rijdt. Rijdende controles zijn wel nodig om Sjonnie te pakken en zo te voorkomen dat Sjonnie ook zijn volgende vriendin kwijtraakt aan iemand die het niet meer pikt.
pi_25793174
quote:
Kenteken kan je opschrijven, maar die vrouw en man willen wel ff met je "praten" en zijn intussen je auto aan het molesteren. Dan kan je wel het kenteken opschrijven, maar op korte termijn voorkom je daarmee niet dat jij wellicht degene bent die dood wordt geslagen.
okok, je hebt gelijk.. maar toch... gelijk er op in rijden vind ik persooonlijk ook niet echt consturctief enzo..

ik ga slapen.. tot morgen..
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2005 @ 22:56:47 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25793208
Wat een redenering.

Ik stel voor om mensen die Sjonnie of Anita heten te steriliseren, dan voorkom je deuken in je auto.
  zondag 27 maart 2005 @ 22:57:11 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25793218
Lastig oordelen. Het kan zijn dat de twee die verhaal haalden zo dreigend en agressief waren dat wegrijden logisch is. Maar wat er echt gebeurd is zal wrs lastig zijn om na te gaan.

Het is iig triest dat bij deze ruzie een dode heeft opgeleverd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 27 maart 2005 @ 23:16:21 #66
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_25793806
ze kunnen die gozer toch niet vinden; de helft van het politiekorps was opweg naar parijs.

goeie zaak trouwens. datie weg is
  maandag 28 maart 2005 @ 00:01:02 #67
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25795281
Goed, dat meisje had dus de doodstraf verdiend, daar lijkt iedereen wel uit in dit topic.

Verder nog belangwekkende discussiepunten, of was dit het hoogst haalbare?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25795310
Lezen is ook een kunst, Verbal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:02:37 #69
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_25795321
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Verbal het volgende:
Goed, dat meisje had dus de doodstraf verdiend, daar lijkt iedereen wel uit in dit topic.
quote:
lezen lamlul.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:05:50 #70
3767 Herald
Come get some
pi_25795421
quote:
ik denk dat iedereen vindt dat ze bewust het risico nam door iemand klem te rijden, daarmee te ruzieën en schade toe te brengen aan andermans eigendom. Als ze niet overreden had willen worden had ze misschien niet zo bruut moeten reageren.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25795460
Och .. als het bij een keer blijft.. En als hij klem gereden was, kon hij neem ik aan alleen naar voor rijden (Waar die vrouw stond) .. en trok zijn auto iets harder op dan hij had gedacht? Denk dat hij zich kut genoeg voelt als hij weet dat die vrouw overleden is.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 00:07:18 #72
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25795464
quote:

V.
We zouden een link naar flora en fauna kunnen leggen. De honda-rijder moest afremmen voor een konijn dat uitgleed op het natte gras van de berm. Hierdoor zat de dame in de auto achter de honda bijna op de honda. Zij hield dus zelf geen afstand, maar raakte zo agressief dat ze de honda inhaalde en tijdens die inhaalrit alsnog het konijn doodde, dat verschrikt naar de weg was uitgeweken in plaats van het bos aan de rand van de weg. Nu ja, de rest ken je.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:08:08 #73
136 V.
pi_25795483
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef Het_Biertje het volgende:

lezen lamlul.
Ik neig ernaar te concluderen 'het hoogst haalbare'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:09:47 #74
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_25795525
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik neig ernaar te concluderen 'het hoogst haalbare'.

V.
ow sorry, dat was de grap al

allow me; whahahaahhaha

pi_25795620
Wat een humor heeft Verbal toch.

Niet dus.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:15:33 #76
136 V.
pi_25795729
Ik wou het nog een kans geven.

Niet gegrepen.

Doegie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: