waarom ijgenlijk blote voetenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, blote voeten.
Nee zwemvliezen zijn ook toegestaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:00 schreef emergency3 het volgende:
hoi ik heb een vraag over judo bij jodu is het daar verplicht om op blotevoeten deeltenemen graag zo snel mogelijk antwoord thank![]()
Alleen als ze blind zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 20:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mogen Boksers ook met blote handen Boksen ?
Alleen in de zomervakantiequote:Op zondag 27 maart 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Is een lange broek verboden voor voetballers ?
Nee, hij mag wel op een fluit klarinerenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Mag een scheidsrechter ook op een klarinet fluiten ?
Dat is een schemergebiedquote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef milagro het volgende:
mag een schermer ook schermen met zijn vinger?
Daar weet Rintje alles vanquote:Op zondag 27 maart 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Is pootje over alleen voor homofiele schaatsers ?
Ok moet bij het Judo voor gehandicapten iemand zonder benen ook een kniebuiging maken ?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:14 schreef emergency3 het volgende:
hé gewoon doorpraten overjudo op blote voeten en niet over die anderen onzin
jaquote:Op zondag 27 maart 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Is een lange broek verboden voor voetballers ?
Kelly en gewoon.... Waar heb jij het over??quote:Op zondag 27 maart 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Mag Kelly gewoon meedoen bij het mannen voetbal ?
mag je judo-en als je helemaal geen voeten hebt, laat staan blote?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:14 schreef emergency3 het volgende:
hé gewoon doorpraten overjudo op blote voeten en niet over die anderen onzin
Precies Bruce Lee sprong zo zes meter hoog....uit stand.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:16 schreef milagro het volgende:
mag je polsstokhoogspringen zonder polsstokhoog?
omdat dit geen onzin topic is maar jullie maken dit er vanquote:Op zondag 27 maart 2005 20:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom staan de leukste onzin topics niet in onzin
Zonder benen worden de beenworpen een stuk lastiger, zoveel is zekerquote:Op zondag 27 maart 2005 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
mag je judo-en als je helemaal geen voeten hebt, laat staan blote?
Jij begon.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:17 schreef emergency3 het volgende:
[..]
omdat dit geen onzin topic is maar jullie maken dit er van
die is grappig opzich goed bedacht want als je geen voeten hebt kun je geen blotevoeten hebben en allen met blote voeten mag je er op dus slimbedacht dus eigenlijk mag hij zij er dan niet opquote:Op zondag 27 maart 2005 20:16 schreef milagro het volgende:
[..]
mag je judo-en als je helemaal geen voeten hebt, laat staan blote?
de vraag was al beantwoord, mag jij dan nog zeuren?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:17 schreef emergency3 het volgende:
[..]
omdat dit geen onzin topic is maar jullie maken dit er van
Zijn alle judoka's dislektisch ?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:19 schreef emergency3 het volgende:
[..]
die is grappig opzich goed bedacht want als je geen voeten hebt kun je geen blotevoeten hebben en allen met blote voeten mag je er op dus slimbedacht dus eigenlijk mag hij zij er dan niet op
ik vind jou maar raarquote:Op zondag 27 maart 2005 20:19 schreef emergency3 het volgende:
[..]
die is grappig opzich goed bedacht want als je geen voeten hebt kun je geen blotevoeten hebben en allen met blote voeten mag je er op dus slimbedacht dus eigenlijk mag hij zij er dan niet op
mag je dan stompen?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder benen worden de beenworpen een stuk lastiger, zoveel is zeker
ja zekerquote:Op zondag 27 maart 2005 20:19 schreef LuNaTiC het volgende:
maar vertel eens meer over die blote voeten fetish van je... ga je nu op judo-en om bevrediging te zoeken?
ook over water?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:25 schreef emergency3 het volgende:
ik loop zoveel het kan op blote voeten omdat ik nou emaal die fetich heb er zijn wel meer mensen met die blote voeten gedachten
Mits met bokshandschoenen aan zie ik daarin geen bezwaarquote:Op zondag 27 maart 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
mag je darten zonder dartboard?
dyslectischquote:
ja ik loop ook met blote voeten over straat maar weet meschien iemand een site met veel over blote voeten maar wel graag in het nederlandsquote:
Handsfree natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
Mag je bij de estafette ook een GSM doorgeven voor de tussentijden ?
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Mag Kelly gewoon meedoen bij het mannen voetbal ?
denk het welquote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Wat ik me afvraag: Mag je ook mag boksen in een trouwring?
Ask Regilio, the famous writer from Rotterdamnquote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Alleen met twee getuigen als verzorger.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Briljant.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:36 schreef AnnekeM het volgende:
mag je ook schaatsen zonder schaatsMag je ook voetballen zonder bal
![]()
Het antwoord: Judoën zonder blote voeten = geen judo, hetzelfde als schaatsen zonder schaats = geen schaatsen.
Als je gaat zoeken kom je vast op sites waar ze voeten kussenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:38 schreef emergency3 het volgende:
maar weet iemand nog links naar goede blote voeten site's
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:38 schreef emergency3 het volgende:
maar weet iemand nog links naar goede blote voeten site's
Hoeveel kost je dat per minuut?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef emergency3 het volgende:
dankjewel voor die site maar die kon ik al
wat kost wat per minuutquote:
Steun jij op kousen ?quote:
hoezo volgemsmij is die site gratisquote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt in ieder geval snel op z'n teentjes getrapt
Bij G-judo zeker?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef emergency3 het volgende:
he maar je mag ook met speciale schoenen maar daar in moeten wel blote voeten
Zijn er ook speciale sokken waar je met je blote voeten in mag? En mogen die sokken ook weer in die speciale schoenen?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef emergency3 het volgende:
he maar je mag ook met speciale schoenen maar daar in moeten wel blote voeten
nou dat denk ik niet blote voeten is namelijk geen sokken aan maar het kan wel blote voeten in schoenen dus als je op judo wilt moet je tog echt blote voeten hebben want dat is het zelfde als wijnmaken dat doe je ook met blotevoten en dan stampen want als je daar specialen sokken voor zou hebben dan is dat maar vies met de pluisen er tussen ik vindt blote voeten het schoonst jij niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale sokken waar je met je blote voeten in mag? En mogen die sokken ook weer in die speciale schoenen?
Ik heb namelijk blotevoetenfobie![]()
Door mijn blotevoetenfobie drink ik ook geen wijnquote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef emergency3 het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet blote voeten is namelijk geen sokken aan maar het kan wel blote voeten in schoenen dus als je op judo wilt moet je tog echt blote voeten hebben want dat is het zelfde als wijnmaken dat doe je ook met blotevoten en dan stampen want als je daar specialen sokken voor zou hebben dan is dat maar vies met de pluisen er tussen ik vindt blote voeten het schoonst jij niet?![]()
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sapquote:Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Door mijn blotevoetenfobie drink ik ook geen wijn![]()
als je dit tegen mij hebt bij bowlen mag je ook op blotevoeten lopen hoor en dat doe ik altijdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:23 schreef Varr het volgende:
Mag je bij bowlen ook met je schoen gooien?
he want dan wil ik je iets uitleggenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:22 schreef emergency3 het volgende:
[..]
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sap
he want dan wil ik je iets haar fijn uilteggenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:22 schreef emergency3 het volgende:
[..]
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sap
Wij hebben wel eens buitentraining gehad, daar trainden we wel met schoenen aan.quote:Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef Mixed-Martial-Arts het volgende:
nog nooit iemand op schoenen zien judo'en.
zie het nut er ook niet van in...om schoene te dragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |