quote:Op zondag 27 maart 2005 20:38 schreef emergency3 het volgende:
maar weet iemand nog links naar goede blote voeten site's
Hoeveel kost je dat per minuut?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef emergency3 het volgende:
dankjewel voor die site maar die kon ik al
wat kost wat per minuutquote:
Steun jij op kousen ?quote:
hoezo volgemsmij is die site gratisquote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt in ieder geval snel op z'n teentjes getrapt
Bij G-judo zeker?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef emergency3 het volgende:
he maar je mag ook met speciale schoenen maar daar in moeten wel blote voeten
Zijn er ook speciale sokken waar je met je blote voeten in mag? En mogen die sokken ook weer in die speciale schoenen?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef emergency3 het volgende:
he maar je mag ook met speciale schoenen maar daar in moeten wel blote voeten
nou dat denk ik niet blote voeten is namelijk geen sokken aan maar het kan wel blote voeten in schoenen dus als je op judo wilt moet je tog echt blote voeten hebben want dat is het zelfde als wijnmaken dat doe je ook met blotevoten en dan stampen want als je daar specialen sokken voor zou hebben dan is dat maar vies met de pluisen er tussen ik vindt blote voeten het schoonst jij niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er ook speciale sokken waar je met je blote voeten in mag? En mogen die sokken ook weer in die speciale schoenen?
Ik heb namelijk blotevoetenfobie![]()
Door mijn blotevoetenfobie drink ik ook geen wijnquote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef emergency3 het volgende:
[..]
nou dat denk ik niet blote voeten is namelijk geen sokken aan maar het kan wel blote voeten in schoenen dus als je op judo wilt moet je tog echt blote voeten hebben want dat is het zelfde als wijnmaken dat doe je ook met blotevoten en dan stampen want als je daar specialen sokken voor zou hebben dan is dat maar vies met de pluisen er tussen ik vindt blote voeten het schoonst jij niet?![]()
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sapquote:Op maandag 28 maart 2005 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Door mijn blotevoetenfobie drink ik ook geen wijn![]()
als je dit tegen mij hebt bij bowlen mag je ook op blotevoeten lopen hoor en dat doe ik altijdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:23 schreef Varr het volgende:
Mag je bij bowlen ook met je schoen gooien?
he want dan wil ik je iets uitleggenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:22 schreef emergency3 het volgende:
[..]
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sap
he want dan wil ik je iets haar fijn uilteggenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:22 schreef emergency3 het volgende:
[..]
heb jij wel eens tomaten soep op of tomaten sap
Wij hebben wel eens buitentraining gehad, daar trainden we wel met schoenen aan.quote:Op zondag 3 april 2005 19:05 schreef Mixed-Martial-Arts het volgende:
nog nooit iemand op schoenen zien judo'en.
zie het nut er ook niet van in...om schoene te dragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |