ook over water?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:25 schreef emergency3 het volgende:
ik loop zoveel het kan op blote voeten omdat ik nou emaal die fetich heb er zijn wel meer mensen met die blote voeten gedachten
Mits met bokshandschoenen aan zie ik daarin geen bezwaarquote:Op zondag 27 maart 2005 20:24 schreef milagro het volgende:
mag je darten zonder dartboard?
dyslectischquote:
ja ik loop ook met blote voeten over straat maar weet meschien iemand een site met veel over blote voeten maar wel graag in het nederlandsquote:
Handsfree natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef tong80 het volgende:
Mag je bij de estafette ook een GSM doorgeven voor de tussentijden ?
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Mag Kelly gewoon meedoen bij het mannen voetbal ?
denk het welquote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Wat ik me afvraag: Mag je ook mag boksen in een trouwring?
Ask Regilio, the famous writer from Rotterdamnquote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Alleen met twee getuigen als verzorger.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed topic dit.
Briljant.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:36 schreef AnnekeM het volgende:
mag je ook schaatsen zonder schaatsMag je ook voetballen zonder bal
![]()
Het antwoord: Judoën zonder blote voeten = geen judo, hetzelfde als schaatsen zonder schaats = geen schaatsen.
Als je gaat zoeken kom je vast op sites waar ze voeten kussenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:38 schreef emergency3 het volgende:
maar weet iemand nog links naar goede blote voeten site's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |