Weet je, dat zal ons een rotzorg wezen. Een leuk gesprek is wat anders dan jou schijtervaringen.quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef da_rippah het volgende:
Ach je kan alles aan trance relateren.
Weet je, ik zat laatst te schijten, moest ik echt ineens denken aan dat trêns nummer, echt raar!
Psstquote:Op maandag 11 april 2005 20:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet je, dat zal ons een rotzorg wezen. Een leuk gesprek is wat anders dan jou schijtervaringen.
Kan wezen maar als mensen raar doen doe ik wel een raar terug.quote:Op maandag 11 april 2005 20:33 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Psst [afbeelding]
Das da_rippah Jackson, die hoort inmiddels ook tot de vaste CTT-clan! Doe 's lief!
quote:Op maandag 11 april 2005 20:13 schreef da_rippah het volgende:
Ach je kan alles aan trance relateren.
Weet je, ik zat laatst te schijten, moest ik echt ineens denken aan dat trêns nummer, echt raar!
Wie?quote:Op maandag 11 april 2005 20:55 schreef m-kay het volgende:
OMG, begin niet over Elize. Straks leest marciemarcs het nog!!!.
Owja, Now playing » Solar Stone - Solarcoaster « [08.40m | 192Kbps | 11,93MB], blijft een geile plaat. ZOMERGEVOELLLLLLLLL
en die is nog niet eens zo fout...quote:Op maandag 11 april 2005 20:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wie?
np: elize - elize-automatic radical noiz original remix "automatic radical noiz remixes Vinyl"
Uit op Spinnin' Records
Net toevallig True Romance weer eens gekeken! You're so cool, you're so cool, you're so cool...quote:Op maandag 11 april 2005 20:55 schreef m-kay het volgende:
Owja, Now playing » Solar Stone - Solarcoaster « [08.40m | 192Kbps | 11,93MB], blijft een geile plaat. ZOMERGEVOELLLLLLLLL
quote:01. Solarstone - Solarcoaster
02. Veracocha - Carte Blanche
03. White Room - White Room
04. Oceanlab - Satellite
05. Thrillseekers - Synaestesia 2004 (Ferry Corsten remix)
06. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers remix)
07. Midway - Monkey Forest
08. Armin - Communication
09. Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2004 (Alphazone Remix)
10. Murphy Brown & Nu NRG - Aloa-P (Mr. Pink Mischung Remix)
quote:Op maandag 11 april 2005 20:55 schreef m-kay het volgende:
True Romance geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Net toevallig True Romance weer eens gekeken! You're so cool, you're so cool, you're so cool...
Net als bij PTA.... daar lult ook iedereen maar wat en soms gaat het over auto'squote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef da_rippah het volgende:
We kunnen het altijd nog omdopen tot het Centraal Trance Slowchat Topic... Boeiend!
Roger thatquote:
HA !quote:Op maandag 11 april 2005 21:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
True Romance geweldig![]()
namen als:
Christian Slater, Chris Penn, Dennis Hopper, Christopher Walken, Brad Pitt, Gary Oldman, Val Kilmer, Samuel L. Jackson, James Gandolfini, Tom Sizemore en het leuke vrouwtje Patricia Arquette
geschreven door Quentin Tarantino
vooral die scene tussen Christopher Walken en Dennis Hopper:
your great great great great grandma...fucked...a nigger!![]()
erg cool
![]()
Kom op...quote:Op maandag 11 april 2005 21:48 schreef Xantra het volgende:
nu al volspammen...
Geniale film idd!!quote:Op maandag 11 april 2005 21:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
True Romance geweldig![]()
namen als:
Christian Slater, Chris Penn, Dennis Hopper, Christopher Walken, Brad Pitt, Gary Oldman, Val Kilmer, Samuel L. Jackson, James Gandolfini, Tom Sizemore en het leuke vrouwtje Patricia Arquette
geschreven door Quentin Tarantino
vooral die scene tussen Christopher Walken en Dennis Hopper:
your great great great great grandma...fucked...a nigger!![]()
erg cool
![]()
Ik wou dat topic nog bijna noemen ja, die gasten posten echt iets voor élke boterham die ze etenquote:Op maandag 11 april 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Net als bij PTA.... daar lult ook iedereen maar wat en soms gaat het over auto's
Die plaat zegt me weinig van die olijke mevrouw, althans de remix.. ik zal eens gaan checken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |