Nee maar we zijn allemaal wel heel jaloers op je!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef cultheld het volgende:
Heb ik dat nog nooit verteld?

quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee maar we zijn allemaal wel heel jaloers op je!

Ja waarom kent hij wel de receptionistequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]

Wist je al dat Bruggink.........quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:
[..]

Ik vraag me af welke namen er daadwerkelijk gestrikt gaan wordenquote:Dagoberto, Jo, Eddie Johnson, Emre, Messi (eventueel verhuur) Fred, Cangele, Aliadiere. Robinho, Milevskyy (zit Ajax ook achteraan), Van der Vaart, Yakubu, Gera, Parker (eventueel verhuur), Jarosik (eventueel verhuur), Zenden (gaat moeilijk worden, want hij zal naar Werder gaan, mits Werder zich plaatst voor CL-voetbal), vanden Borre, Koné, Fred, Barreto, Cziommer, Radomski, één of andere Zweed van ik meen Malmö waarvan ik de naam ff niet weet en nog een aantal spelers die op het WK onder de 20 bekeken zullen worden in juni.

Hij wilde Van Bommel naar de Spurs halen. Hij vertelde dat de zaakwaarnemer heeft verteld dat mits Rijkaard volgend seizoen nog bij Barca zit, Van Bommel naar Barca gaatquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:31 schreef pascalheister het volgende:
Wat weet Martin Jol daar nu van dan

quote:

De wedstrijd dat Lee niet meedeed dit jaar speelden we volgens mij zo:quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
kzat me net te bedenken, stel dat Lee uitvalt met een blessure (over onmogelijkheden gesproken), hoe gaat de defensie er bij PSV dan uitzien?
Zoiets wellicht: Bouma----Alex-----Ooijer-----Bogelund ??

Ja, dat is zo. Ze hebben zeker een speler nodig die linksachter kan spelen. Misschien dat ze een speler vanuit de jeugd in de laatste wedstrijd van het seizoen laten ruiken aan het grote werk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef rubbereend het volgende:maar feit is dat we eens aan reserve lniksback zouden moeten denken, ook al valt Lee zelden uit, dan maar iemand die ook op t middenveld on centraal achter uit de voeten kan (als reserve dan)

We hebben toch die Jacobsen die is linksback dacht ikquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ze hebben zeker een speler nodig die linksachter kan spelen. Misschien dat ze een speler vanuit de jeugd in de laatste wedstrijd van het seizoen laten ruiken aan het grote werk.

Die is tijdens de winterstop teruggegaan naar een club in Denemarken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
We hebben toch die Jacobsen die is linksback dacht ik

Ja idd lees ik nu ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is tijdens de winterstop teruggegaan naar een club in Denemarken.

quote:Gesprek met Jordi Hoogstrate
1 april 2005 20:00
Het gaat de goede kant op met Jordi Hoogstrate. De 21-jarige middenvelder van PSV was vandaag even terug op De Herdgang, waar PSV Media een gesprek met hem had. Hij vertelt over zijn voortvarende herstel.
Hij ziet er goed uit, glimlacht en praat openhartig. Vooral dat laatste: Hoogstrate voelt zich steeds beter. De jonge speler, lang uit de omloop vanwege psychische problemen gevolgd door een aandoening, woont in het noorden, maar is ook vaak in Eindhoven. "Elke thuiswedstrijd ben ik erbij. Ik zit op de tribune en ga dan ook eens kijken in het spelershome. Ik blijf in de buurt overnachten, dit weekeinde bijvoorbeeld in Geldrop. Natuurlijk heb ik veel minder contact met de spelers, maar ik volg PSV uiteraard wel. Ik vind het hartstikke mooi hoe het gaat dit seizoen, de resultaten zijn prachtig."
Lekker bezig
Stilzitten doet Hoogstrate zeker niet. Hij traint twee keer in de week mee bij zijn oude club in zijn woonplaats, VV Annen. Een amateur-derdeklasser uit de kleine gemeente. "Ik speel daar samen met vrienden die ik ken van vroeger, ben er lekker bezig. Verder ga ik vier keer per week naar de fysio. Ik doe er volop aan krachttraining en cardiologie. Ook heb ik nog drie keer per week therapie, in Assen. Dat zijn soms gesprekken, of andere activiteiten met meer jonge mensen als ik." Hoogstrate snijdt zo zelf het onderwerp aan dat hem lange tijd aan de kant houdt. Sinds de zomer heeft hij voor onbepaalde tijd rust.
Hoogstrate, geboren in Groningen, maakte op 18 maart 2001 met de plaatselijke FC tegen N.E.C. zijn debuut in het betaald voetbal. In december van datzelfde jaar maakte hij zijn eerste doelpunt, als invaller tegen FC Utrecht. Op 17 april 2002 werd hij door het publiek van FC Groningen gekozen als speler van het jaar, niet veel later tekende hij bij PSV. Door psychische problemen werd zijn loopbaan geremd. Daarover zijn later nogal wat misverstanden en speculaties ontstaan.
Blij weerzien
"Aanvankelijk was het probleem inderdaad mentaal. Maar toen ik daar vanaf was, kreeg ik een ziekte. Dat bleek dus iets fysieks, waar ik medicijnen voor kreeg. Vergelijk het maar met suikerziekte, waarbij er ‘iets’ ontbreekt. Dat werd in mijn hersenen ook geconstateerd. Het is dus niet zo, zoals in het noorden werd geschreven in de pers, dat ik ben 'bezweken onder de druk', of 'het topvoetbal niet aankon'. Allemaal niet waar. Het gaat nu weer de goede kant op." De PSV'ers die na afloop van de training binnendruppelen komen allemaal op hem af. Voor een hand en een praatje, blij om hem weer te zien op De Herdgang.
Hoogstrate leeft in het noorden zijn 'normale' leven. "Zeker, ik ga wel eens stappen met vrienden of kijken bij FC Groningen. Ik moet weer ritme opdoen, de balans vinden in mijn leven. Dat is allemaal onderdeel van het proces. Per week bekijk ik wat ik kan. De doktoren zijn heel tevreden, nu ik nog. Ik geef hen tegengas ja, kijkend vanaf welk punt ik vandaan kom. Ik heb die balans nodig, want de fysieke ziekte kan terugkomen. Ik heb testen ondergaan en daaruit is gebleken dat niks beschadigd is."
De middenvelder bleef vrijdagmiddag eten met de selectie en is morgenavond op de tribunes weer van de partij in het Philips Stadion voor de wedstrijd tegen FC Utrecht. Wanneer hij weer zijn schoenen aantrekt voor PSV is nog onduidelijk. Maar dat de jonge middenvelder op de weg terug is, straalt van hem af.

Inderdaad helemaal gezond worden is het belangrijkste. Natuurlijk is dit niet goed geweest voor zijn ontwikkeling, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Eerst dus helemaal gezond worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:hopelijk wordt hij volledig gezond, daarna gewoon kijken of het nog wat wordt, maar het belangrijkste is dat hij helemaal gezond wordt!

Ik vreest het ook. Als hij jaren amper heeft gevoetbald vraag ik me überhaupt of hij ooit nog op z'n oude niveau terug komtquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
waarschijnlijk zal het wel bij een andere club worden.

ja dat vroeg ik me ook al af.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
Wat zou dat fysieke 'iets' dan zijn, dat op suikerziekte lijkt?

Als het op suikerziekte lijkt zal ie wel een bepaald enzym missen dat ie bij z'n stofwisseling nodig heeft. Maar ik snap niet waarom het niet gewoon bij naam wordt genoemd, dat zal dan tenminste alle onduidelijkheid uit de wereld helpenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
Wat zou dat fysieke 'iets' dan zijn, dat op suikerziekte lijkt?

quote:16 april
Op de 100ste geboortedag van Frits Philips - 16 april 2005 - wordt de naam van het Philips Stadion gewijzigd in Frits Philips Stadion. Aan de oostzijde van het stadion wordt de naam 'FRITS' geplaatst voor de 'Philips Stadion' lichtbak. In het stadion worden vanaf 12.00 tot 16.00 uur korte rondleidingen georganiseerd, die eindigen bij de bekende stoel waarvandaan Frits Philips geen thuiswedstrijd mist. Daarnaast vindt op de Markt de overhandiging plaats van een ingelijst PSV-shirt met reclameopdruk 'FRITS' door een PSV-official.
23 april
Op 23 april 2005 tijdens de thuiswedstrijd PSV-Vitesse vervolgt PSV haar programma. De aftrap van deze wedstrijd wordt gedaan door Tim Nelsson, een kleinkind van Frits Philips. Met een compilatie Frits Philips 100 op de Alfresco beeldschermen en een speciaal programmaboekje dat voor één keer de naam PSV Frits in plaats van PSV Flits zal dragen.
Een uniek bewaarexemplaar, met hierin veel aandacht voor Frits' betrokkenheid bij PSV. Op de boarding volgen vele felicitaties en verzorgt de Philips Harmonie tijdens de rust een optreden.

Laat me raden: Sierd de Neus heeft Heerenveen - Ajax geregeld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Schandalig trouwens dat Canal+ PSV - FC Utrecht vanavond niet live brengt

Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Schandalig trouwens dat Canal+ PSV - FC Utrecht vanavond niet live brengt

had ik ook al in het kort verteld van de weekquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef WooZ het volgende:
http://www.fritsphilips100.nl/
[..]
[afbeelding]

Ik haat sarcasme.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.

jezus ik blijf bezigquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ik ook al in het kort verteld van de week

Waarom dat in godsnaam.. hij gaat niet zomaar iets verzinnen, en anders houdt de medische staf van PSV dat wel tegen..quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hoogstrate dat "fysieke" maar heeft verzonnen...

geef ik je volledig gelijk in. Maar ik geloof de meeste hier...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ook omdat er nooit over iets anders is gesproken... Opeens is er iets fysieks.

Ik meen me te herinneren dat er ergens eind vorig seizoen begin dit seizoen een interview met hem was waarin hij zelf te kennen gaf dat hij last had van mentale problemen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ook omdat er nooit over iets anders is gesproken... Opeens is er iets fysieks.

30 april al?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede

Dat zou wel grappig zijn, want dan ga ik met vrienden naar Amsterdamquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:14 schreef Djekko het volgende:
[..]
30 april al?Maar laten we voorlopig niet op de zaken vooruitlopen
Dat kampioenschap komt toch wel

Ik heb het kampioenschap toch liever thuisquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede

Cult, maak ik nu uit je sig uit dat ze in het oude Rome ook al een Senseo hadden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV geen wedstrijd meer gaat verliezen in competitie-verband

Één jaar Latijn was duidelijk te kort om dat eruit op te makenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Cetero censeo birrum bibendum esse betekent ongeveer hetzelfde als: En toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden

PSV wint zonder franje van FC Utrecht: 2-0quote:Op zondag 3 april 2005 01:04 schreef Suijk het volgende:
Het was weer degelijk zeker?

true daar ben ik het mee eens de 3 zijn weer binnen...quote:Op zondag 3 april 2005 01:08 schreef Suijk het volgende:
Winst is winst.

en tja je kan het goed vinden of niet... maar dat is ook duidelijk een kwaliteit van PSV...... gewoon uitspelen die wedstrijd..quote:Op zondag 3 april 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
PSV had zich een slechtere generale kunnen voorstellen voor het duel met Lyon in de Champions League.
De Eindhovense club hoefde zich niet bovenmatig in te spannen tegen een onmachtig Utrecht.
PSV besliste het duel al voor rust,onder meer door een fraaietreffer van Park,
en kon het duel daarna 'op reserve' uitspelen.
dat zegt genoeg suijk

Ik vind het knap.quote:Op zondag 3 april 2005 01:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en tja je kan het goed vinden of niet... maar dat is ook duidelijk een kwaliteit van PSV...... gewoon uitspelen die wedstrijd..

we zijn het eensquote:

Beide doelpunten staan nu op psv.nl's PsvTVquote:Op zondag 3 april 2005 01:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heb er niks van gezien had een vrijgezellenfeest.. .maar goed het de wedstrijd voor voor CL wedstrijd... ik verwacht dan nooit veel...

Inderdaad, de rust die de ploeg nu uitstraalt is gewoon geweldig. Best wel prettig dat ze dus een rustige tweede helft hebben kunnen spelen, met het oog op dinsdag.quote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef limbabwaan het volgende:
vroeger was dat uitspelen altijd bibberen en nagels bijten geblazen, maar tegenwoordig zit er ook al geen eretreffer meer in in de meeste gevallen.... dat uitspelen is echt een kwaliteit van dit PSV geworden![]()

quote:Pierluigi Collina is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor het UEFA Champions League-duel tussen Olympique Lyon en PSV op dinsdag. De Italiaanse arbiter leidde vijf keer eerder een Champions League-wedstrijd van de Eindhovenaren, waaronder het duel met Rode Ster Belgrado (3-2) in de derde voorronde voor dit seizoen.
Collina leidde PSV in 1999 voor het eerst tegen Glasgow Rangers (4-1 verlies). Daarna volgden PSV - Anderlecht (2000, 2-3 verlies), PSV - Borussia Dortmund 2002, 1-3 verlies) en PSV - Deportivo La Coruña (2003, 3-2 winst).
In 2002 floot hij bovendien de UEFA Cup-ontmoeting tussen PSV en Feyenoord (1-1).

Ik denk nog 2.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV geen wedstrijd meer gaat verliezen in competitie-verband

Twente uit en Feyenoord thuis zeker. Daar zou je trouwens wel eens gelijk in kunnen krijgen, want PSV is dan waarschijnlijk al kampioenquote:

We kunnen niet alles hebben hequote:Op zondag 3 april 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig heeft psv in ieder geval al 1 wedstrijd verloren. Blijft het record van ongeslagen blijven in een heel seizoen nog in Ajax handen. Jeeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |