abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25888306
Nee, dat is nieuw voor ons.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:44:52 #202
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25888340
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:38 schreef cultheld het volgende:
Heb ik dat nog nooit verteld?
Nee maar we zijn allemaal wel heel jaloers op je!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:45:48 #203
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25888369
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25888455
quote:

[..]

Ja waarom kent hij wel de receptioniste
pi_25888583
quote:

[..]

Wist je al dat Bruggink.........

een hele goede voetballer is?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25888593
De receptioniste is wel de aorta van de club.
www.thuisuiteten.nl
pi_25889724
In ieder geval, PSV is met de volgende namen o.a. bezig (Niet dat deze namen nou allemaal komen, maar PSV is zich met name aan het oriënteren op deze namen):
quote:
Dagoberto, Jo, Eddie Johnson, Emre, Messi (eventueel verhuur) Fred, Cangele, Aliadiere. Robinho, Milevskyy (zit Ajax ook achteraan), Van der Vaart, Yakubu, Gera, Parker (eventueel verhuur), Jarosik (eventueel verhuur), Zenden (gaat moeilijk worden, want hij zal naar Werder gaan, mits Werder zich plaatst voor CL-voetbal), vanden Borre, Koné, Fred, Barreto, Cziommer, Radomski, één of andere Zweed van ik meen Malmö waarvan ik de naam ff niet weet en nog een aantal spelers die op het WK onder de 20 bekeken zullen worden in juni.
Ik vraag me af welke namen er daadwerkelijk gestrikt gaan worden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25889804
Van Bommel vertrekt trouwens definitie naar Barcelona, aldus Martin Jol
pi_25894402
Wat weet Martin Jol daar nu van dan
pi_25894494
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:31 schreef pascalheister het volgende:
Wat weet Martin Jol daar nu van dan
Hij wilde Van Bommel naar de Spurs halen. Hij vertelde dat de zaakwaarnemer heeft verteld dat mits Rijkaard volgend seizoen nog bij Barca zit, Van Bommel naar Barca gaat
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:21:07 #211
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25895887
--------------------------------------------------------------------------------
De 27-jarige PSV-middenvelder Mark van Bommel is door de Limburgse middelbare scholieren uitgeroepen tot ‘Sportheld van Limburg 2004’. Op het Sintermeertencollege in Heerlen kreeg de international een warm onthaal.
De scholieren waren zenuwachtig. De middenvelder van het grote Oranje, gister in actie tegen Armenië, zou hun school komen bezoeken. Een ontspannen Van Bommel kwam na de PSV-training dit tussendoortje bijwonen. In een overvolle aula van de Zuid-Limburgse school werd onder leiding van de Limburgse TV-presentator Maurice de Heus en in aanwezigheid van provincie Limburg/gedeputeerde mevrouw Odile Wolfs de PSV’er met een karikatuur schilderij officieel uitgeroepen tot ‘Sportheld van Limburg 2004’.

“Ik ben trots op Limburg en trots dat ik deze prijs mag ontvangen. In mijn jeugd had ik als jonge voetballer van Fortuna ook idolen. Veelscorende spitsen zoals mijn trainer bij het Nederlands-Elftal, Marco van Basten, konden me bekoren. Dat ik nu een idool voor veel jongeren ben, heb ik te danken aan het feit dat ik in mijn jeugdige jaren bij Fortuna Sittard alleen met voetbal en studie bezig was. Fortuna Sittard ben ik dankbaar. Het is jammer dat Fortuna financieel in de put zit. Om mijn steentje bij te dragen om de club er weer bovenop te helpen, zal er binnenkort een benefietduel met andere oud-Fortunezen georganiseerd worden."
De in Maasbracht geboren international zal zijn geboortegrond aan het eind van dit seizoen verlaten. Het Spaanse FC Barcelona en het Italiaanse AC Milan zouden de Limburger willen inlijven. “Het gaat niet om het geld. Ik kan geen uitspraken doen over een transfer. Zuid-Europa is een mooi gebied waar ik met plezier wil gaan voetballen. Aan het eind van dit seizoen zal er duidelijkheid komen over mijn toekomstige werkgever. Voorlopig wil ik met PSV prijzen pakken. We doen nog mee om de landstitel, de Amstel-Cup en de Champions League. Op de langere termijn wil ik graag terugkeren naar mijn roots. Afbouwen bij Fortuna is een optie."
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 00:58:39 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25896736
nouja Cultheld, als je gelijk hebt dan ben k erg blji dat PSV Barreto niet te min heeft bevonden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25896795
Ik zeg niet dat Barreto komt he, PSV houdt 'm alleen meer dan "gewoon in de gaten"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 01:08:15 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25896904
ja oke, maar Vayrinnen is al te niet goed genoeg bevonden, blijkbaar heeft men bij PSV een hogere pet op van Barreto en terecht trouwens. Barreto zou trouwens prima bij NEC te halen zijn zeker in combinatie met spelers en geld bijvoorbeeld Zoetebier, Addo en wat miljoenen

Gentenaar wordt trouwens genoemd als 2e keeper bij PSV heb ik het Nijmeegse vernomen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25896935
Gentenaar? laat die maar lekker bij Nec blijven. Dan heb ik nog liever Lodewijks terug. En zolang Zoetebier z'n werk goed doet hoor je mij niet klagen.
pi_25896982
Schaaf + geld voor Barreto zou ideaal zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 01:17:59 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25897045
Gentenaar is weer aan een heel goed seizoen bezig daar zouden we een hele goede aan hebben.

en Cultheld ben je gek, van der Schaaf naar NEC die haalt het trainingsveld niet eens dan is een van zn benen al door een supporter meegenomen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25897081
Van Vitas naar NEC is inderdaad geen goed idee .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25897087
Pothuizen staat ook nog op twee benen, dus dat zal wel meevallen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 01:24:02 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25897142
Pothuizen heeft wat opgebouwd in Nijmegen maar om nou te zeggen dat hij populair is
Van der Schaaf....... ach hoe zal ik het zeggen.... mogen ze gewoon niet en ze willen hem echt en ze hoeven hem niet. Geloof me nou maar in deze.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25899931
Maar als PSV barreto zou willen kopen, gaat die knakker van NEC em dan ook voor een redelijk bedrag verkopen. Als ik me niet vergis is die voorzitter niet bepaald armlastig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 10:50:36 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25901188
idd van Delft is goed voor ongeveer een miljoen of 70 geloof k maar de echte suikeroom van NEC is Marcel Boekhoorn. Vandaar ook geld + spelers.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25910199
2 x Fred? Dan moeten ze hem wel binnen kunnen halen.

Pienaar staat ook op dat lijstje trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_25910346
Wie is fred ? Een zuid-amerikaan neem ik aan, aangezien Cultheld ermee komt? Ik kan wel gaan googlen, maar ik neem aan dat fred niet zo'n fijne zoekterm is.
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:19:23 #225
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25910400
PSV heeft de kamper binnen

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:34:20 #226
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25910747
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:19 schreef Zapper het volgende:
PSV heeft de kamper binnen

[afbeelding]

Geweldige soep!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:39:49 #227
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25910875
kzat me net te bedenken, stel dat Lee uitvalt met een blessure (over onmogelijkheden gesproken), hoe gaat de defensie er bij PSV dan uitzien?

Zoiets wellicht: Bouma----Alex-----Ooijer-----Bogelund ??
pi_25910961
Kasper Bögelund zal dan wel linksback staan, denk ik. Doet ie voor de Denen ook wel eens.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:43:20 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25910963
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
kzat me net te bedenken, stel dat Lee uitvalt met een blessure (over onmogelijkheden gesproken), hoe gaat de defensie er bij PSV dan uitzien?

Zoiets wellicht: Bouma----Alex-----Ooijer-----Bogelund ??
De wedstrijd dat Lee niet meedeed dit jaar speelden we volgens mij zo:

Bogelund-------Bouma---Alex------------Ooijer

-----------------------Gomes------------------

Dus Bogelund als vervanger van Lee.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 17:47:59 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25911072
idd Bogelund heeft dit seizoen al één wedstrijd linksback gestaan.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 april 2005 @ 17:51:53 #231
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25911158
De kenners zijn unaniem zo te zien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 17:56:27 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25911255
maar feit is dat we eens aan reserve lniksback zouden moeten denken, ook al valt Lee zelden uit, dan maar iemand die ook op t middenveld on centraal achter uit de voeten kan (als reserve dan)
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:00:09 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25911356
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef rubbereend het volgende:
maar feit is dat we eens aan reserve lniksback zouden moeten denken, ook al valt Lee zelden uit, dan maar iemand die ook op t middenveld on centraal achter uit de voeten kan (als reserve dan)
Ja, dat is zo. Ze hebben zeker een speler nodig die linksachter kan spelen. Misschien dat ze een speler vanuit de jeugd in de laatste wedstrijd van het seizoen laten ruiken aan het grote werk.
pi_25911439
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Ze hebben zeker een speler nodig die linksachter kan spelen. Misschien dat ze een speler vanuit de jeugd in de laatste wedstrijd van het seizoen laten ruiken aan het grote werk.
We hebben toch die Jacobsen die is linksback dacht ik
Boodschap van algemeen nut.
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:05:13 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25911507
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

We hebben toch die Jacobsen die is linksback dacht ik
Die is tijdens de winterstop teruggegaan naar een club in Denemarken.
pi_25911546
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 18:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die is tijdens de winterstop teruggegaan naar een club in Denemarken.
Ja idd lees ik nu ook
Boodschap van algemeen nut.
pi_25912795
Grégory Bourillon van Stade Rennes zou dan een optie kunnen zijn. Geen idee of ze die ook volgen. Ook geen gekke voor Ajax.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 20:13:14 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25914763
een reserve linksback lijkt me voldoende
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25914853
Patrick Mtiliga
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 april 2005 @ 20:39:20 #240
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25915515
Nieuws over Hoogstrate Van PSV.NL
quote:
Gesprek met Jordi Hoogstrate

1 april 2005 20:00

Het gaat de goede kant op met Jordi Hoogstrate. De 21-jarige middenvelder van PSV was vandaag even terug op De Herdgang, waar PSV Media een gesprek met hem had. Hij vertelt over zijn voortvarende herstel.
Hij ziet er goed uit, glimlacht en praat openhartig. Vooral dat laatste: Hoogstrate voelt zich steeds beter. De jonge speler, lang uit de omloop vanwege psychische problemen gevolgd door een aandoening, woont in het noorden, maar is ook vaak in Eindhoven. "Elke thuiswedstrijd ben ik erbij. Ik zit op de tribune en ga dan ook eens kijken in het spelershome. Ik blijf in de buurt overnachten, dit weekeinde bijvoorbeeld in Geldrop. Natuurlijk heb ik veel minder contact met de spelers, maar ik volg PSV uiteraard wel. Ik vind het hartstikke mooi hoe het gaat dit seizoen, de resultaten zijn prachtig."

Lekker bezig
Stilzitten doet Hoogstrate zeker niet. Hij traint twee keer in de week mee bij zijn oude club in zijn woonplaats, VV Annen. Een amateur-derdeklasser uit de kleine gemeente. "Ik speel daar samen met vrienden die ik ken van vroeger, ben er lekker bezig. Verder ga ik vier keer per week naar de fysio. Ik doe er volop aan krachttraining en cardiologie. Ook heb ik nog drie keer per week therapie, in Assen. Dat zijn soms gesprekken, of andere activiteiten met meer jonge mensen als ik." Hoogstrate snijdt zo zelf het onderwerp aan dat hem lange tijd aan de kant houdt. Sinds de zomer heeft hij voor onbepaalde tijd rust.

Hoogstrate, geboren in Groningen, maakte op 18 maart 2001 met de plaatselijke FC tegen N.E.C. zijn debuut in het betaald voetbal. In december van datzelfde jaar maakte hij zijn eerste doelpunt, als invaller tegen FC Utrecht. Op 17 april 2002 werd hij door het publiek van FC Groningen gekozen als speler van het jaar, niet veel later tekende hij bij PSV. Door psychische problemen werd zijn loopbaan geremd. Daarover zijn later nogal wat misverstanden en speculaties ontstaan.

Blij weerzien
"Aanvankelijk was het probleem inderdaad mentaal. Maar toen ik daar vanaf was, kreeg ik een ziekte. Dat bleek dus iets fysieks, waar ik medicijnen voor kreeg. Vergelijk het maar met suikerziekte, waarbij er ‘iets’ ontbreekt. Dat werd in mijn hersenen ook geconstateerd. Het is dus niet zo, zoals in het noorden werd geschreven in de pers, dat ik ben 'bezweken onder de druk', of 'het topvoetbal niet aankon'. Allemaal niet waar. Het gaat nu weer de goede kant op." De PSV'ers die na afloop van de training binnendruppelen komen allemaal op hem af. Voor een hand en een praatje, blij om hem weer te zien op De Herdgang.

Hoogstrate leeft in het noorden zijn 'normale' leven. "Zeker, ik ga wel eens stappen met vrienden of kijken bij FC Groningen. Ik moet weer ritme opdoen, de balans vinden in mijn leven. Dat is allemaal onderdeel van het proces. Per week bekijk ik wat ik kan. De doktoren zijn heel tevreden, nu ik nog. Ik geef hen tegengas ja, kijkend vanaf welk punt ik vandaan kom. Ik heb die balans nodig, want de fysieke ziekte kan terugkomen. Ik heb testen ondergaan en daaruit is gebleken dat niks beschadigd is."

De middenvelder bleef vrijdagmiddag eten met de selectie en is morgenavond op de tribunes weer van de partij in het Philips Stadion voor de wedstrijd tegen FC Utrecht. Wanneer hij weer zijn schoenen aantrekt voor PSV is nog onduidelijk. Maar dat de jonge middenvelder op de weg terug is, straalt van hem af.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 april 2005 @ 21:31:45 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25917052
hopelijk wordt hij volledig gezond, daarna gewoon kijken of het nog wat wordt, maar het belangrijkste is dat hij helemaal gezond wordt!
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:37:26 #242
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25917202
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk wordt hij volledig gezond, daarna gewoon kijken of het nog wat wordt, maar het belangrijkste is dat hij helemaal gezond wordt!
Inderdaad helemaal gezond worden is het belangrijkste. Natuurlijk is dit niet goed geweest voor zijn ontwikkeling, maar dat zal de toekomst uitwijzen. Eerst dus helemaal gezond worden.
pi_25922066
Hoop dat het nu wel goed komt met hem
pi_25927045
Fijn voor Jordi! Lijkt me we verschrikkelijk als je die verhalen hoort van 'bezweken onder de druk enz' terwijl dit niet het probleem is. Ik zie hem graag weer terug op de Nederlandse velden. waarschijnlijk zal het wel bij een andere club worden.
That's all folks!
pi_25927319
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
waarschijnlijk zal het wel bij een andere club worden.
Ik vreest het ook. Als hij jaren amper heeft gevoetbald vraag ik me überhaupt of hij ooit nog op z'n oude niveau terug komt
pi_25927342
Wat zou dat fysieke 'iets' dan zijn, dat op suikerziekte lijkt?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 2 april 2005 @ 11:59:18 #247
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25927396
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af.....
ze blijven namelijk erg vaag.....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25927578
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
Als het op suikerziekte lijkt zal ie wel een bepaald enzym missen dat ie bij z'n stofwisseling nodig heeft. Maar ik snap niet waarom het niet gewoon bij naam wordt genoemd, dat zal dan tenminste alle onduidelijkheid uit de wereld helpen
pi_25931252
http://www.fritsphilips100.nl/
quote:
16 april
Op de 100ste geboortedag van Frits Philips - 16 april 2005 - wordt de naam van het Philips Stadion gewijzigd in Frits Philips Stadion. Aan de oostzijde van het stadion wordt de naam 'FRITS' geplaatst voor de 'Philips Stadion' lichtbak. In het stadion worden vanaf 12.00 tot 16.00 uur korte rondleidingen georganiseerd, die eindigen bij de bekende stoel waarvandaan Frits Philips geen thuiswedstrijd mist. Daarnaast vindt op de Markt de overhandiging plaats van een ingelijst PSV-shirt met reclameopdruk 'FRITS' door een PSV-official.

23 april
Op 23 april 2005 tijdens de thuiswedstrijd PSV-Vitesse vervolgt PSV haar programma. De aftrap van deze wedstrijd wordt gedaan door Tim Nelsson, een kleinkind van Frits Philips. Met een compilatie Frits Philips 100 op de Alfresco beeldschermen en een speciaal programmaboekje dat voor één keer de naam PSV Frits in plaats van PSV Flits zal dragen.
Een uniek bewaarexemplaar, met hierin veel aandacht voor Frits' betrokkenheid bij PSV. Op de boarding volgen vele felicitaties en verzorgt de Philips Harmonie tijdens de rust een optreden.

zaterdag 2 april 2005 @ 15:25:49 #250
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25931549
Schandalig trouwens dat Canal+ PSV - FC Utrecht vanavond niet live brengt
pi_25931575
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Laat me raden: Sierd de Neus heeft Heerenveen - Ajax geregeld?
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:30:57 #252
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25931629
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.
pi_25931668
quote:
had ik ook al in het kort verteld van de week
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:33:35 #254
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25931674
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.
Ik haat sarcasme.
pi_25932174
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:

[..]

had ik ook al in het kort verteld van de week
jezus ik blijf bezig
pi_25932481
Ik denk dat Hoogstrate dat "fysieke" maar heeft verzonnen...
www.thuisuiteten.nl
pi_25932608
vanavond Utrecht
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:30:41 #258
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25932893
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hoogstrate dat "fysieke" maar heeft verzonnen...
Waarom dat in godsnaam.. hij gaat niet zomaar iets verzinnen, en anders houdt de medische staf van PSV dat wel tegen..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25932979
Juist omdat het in het voetbal altijd belachelijk wordt gemaakt dat je mentale problemen hebt. Soort zelfbescherming.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:40:46 #260
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25933104
Nja.. ik betwijfel het. Misschien heb je wel gelijk
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25933141
Ook omdat er nooit over iets anders is gesproken... Opeens is er iets fysieks.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:47:06 #262
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25933268
Ja heb je gelijk in. Ze benoemen het ook niet bij naam ofzo.

Maar het blijft natuurlijk gissen.
pi_25933835
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
geef ik je volledig gelijk in. Maar ik geloof de meeste hier...

Hhet is gewoon raar dat er niet direct verteld wordt wat precies er dan aan de hand is, en eerder is er nooit over gesproken
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:20:52 #264
90464 R4V3
Forza PSV
pi_25938123
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ergens eind vorig seizoen begin dit seizoen een interview met hem was waarin hij zelf te kennen gaf dat hij last had van mentale problemen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
pi_25938650
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:14:29 #266
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25939413
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede
30 april al? Maar laten we voorlopig niet op de zaken vooruitlopen Dat kampioenschap komt toch wel
pi_25939637
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:14 schreef Djekko het volgende:

[..]

30 april al? Maar laten we voorlopig niet op de zaken vooruitlopen Dat kampioenschap komt toch wel
Dat zou wel grappig zijn, want dan ga ik met vrienden naar Amsterdam
pi_25940638
Degelijke overwinning, meer kan ik der niet van maken. Lekker schot van Park
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:56:06 #269
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25942175
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het kampioenschap toch liever thuis
pi_25942215
Thuis tegen De Graafschap dan maar
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:59:02 #271
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25942287
Heerlijk schot van Park inderdaad

En nu hopen op een mooi resultaat morgen!
pi_25942313
Ik denk dat PSV geen wedstrijd meer gaat verliezen in competitie-verband
pi_25943577
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Cult, maak ik nu uit je sig uit dat ze in het oude Rome ook al een Senseo hadden?

pi_25943698
Cetero censeo birrum bibendum esse betekent ongeveer hetzelfde als: En toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden
pi_25944696
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Cetero censeo birrum bibendum esse betekent ongeveer hetzelfde als: En toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden
Één jaar Latijn was duidelijk te kort om dat eruit op te maken
pi_25944697
PSV
  zondag 3 april 2005 @ 00:33:36 #277
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25944749
PSV kampioenen
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_25944804
PSV kampioenen olé olé
  zondag 3 april 2005 @ 01:00:07 #279
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25945263
volgens mij hebben we gewonnen
pi_25945367
Het was weer degelijk zeker?
Klik dan als je durft
  zondag 3 april 2005 @ 01:07:56 #281
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25945424
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:04 schreef Suijk het volgende:
Het was weer degelijk zeker?
PSV wint zonder franje van FC Utrecht: 2-0

www.psv.nl

heb er niks van gezien had een vrijgezellenfeest.. .maar goed het de wedstrijd voor voor CL wedstrijd... ik verwacht dan nooit veel...
pi_25945438
Winst is winst.
Klik dan als je durft
  zondag 3 april 2005 @ 01:10:30 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25945473
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:08 schreef Suijk het volgende:
Winst is winst.
true daar ben ik het mee eens de 3 zijn weer binnen...
en de nul achterin is ook weer behouden!
pi_25945490
PSV had zich een slechtere generale kunnen voorstellen voor het duel met Lyon in de Champions League.
De Eindhovense club hoefde zich niet bovenmatig in te spannen tegen een onmachtig Utrecht.
PSV besliste het duel al voor rust,onder meer door een fraaietreffer van Park,
en kon het duel daarna 'op reserve' uitspelen.

dat zegt genoeg suijk
pi_25945559
mooie goal van Park
en een mooie vrije trap van Bouma, die ging gewoon loeihard EN geplaatst
  zondag 3 april 2005 @ 01:15:25 #286
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25945576
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
PSV had zich een slechtere generale kunnen voorstellen voor het duel met Lyon in de Champions League.
De Eindhovense club hoefde zich niet bovenmatig in te spannen tegen een onmachtig Utrecht.
PSV besliste het duel al voor rust,onder meer door een fraaietreffer van Park,
en kon het duel daarna 'op reserve' uitspelen.

dat zegt genoeg suijk
en tja je kan het goed vinden of niet... maar dat is ook duidelijk een kwaliteit van PSV...... gewoon uitspelen die wedstrijd..
pi_25945600
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:15 schreef appelsientje het volgende:

[..]

en tja je kan het goed vinden of niet... maar dat is ook duidelijk een kwaliteit van PSV...... gewoon uitspelen die wedstrijd..
Ik vind het knap.
Klik dan als je durft
  zondag 3 april 2005 @ 01:21:49 #288
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25945710
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het knap.
we zijn het eens

Nu kijken wat we doen tegen Lyon.... ben echt benieuwd..
pi_25946063
mooie goal van Park
pi_25946202
vroeger was dat uitspelen altijd bibberen en nagels bijten geblazen, maar tegenwoordig zit er ook al geen eretreffer meer in in de meeste gevallen.... dat uitspelen is echt een kwaliteit van dit PSV geworden
pi_25949439
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:07 schreef appelsientje het volgende:

[..]

heb er niks van gezien had een vrijgezellenfeest.. .maar goed het de wedstrijd voor voor CL wedstrijd... ik verwacht dan nooit veel...
Beide doelpunten staan nu op psv.nl's PsvTV
  zondag 3 april 2005 @ 11:51:27 #292
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_25949455
quote:
Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef limbabwaan het volgende:
vroeger was dat uitspelen altijd bibberen en nagels bijten geblazen, maar tegenwoordig zit er ook al geen eretreffer meer in in de meeste gevallen.... dat uitspelen is echt een kwaliteit van dit PSV geworden
Inderdaad, de rust die de ploeg nu uitstraalt is gewoon geweldig. Best wel prettig dat ze dus een rustige tweede helft hebben kunnen spelen, met het oog op dinsdag.

En die goal van Park, was zoals gezegd weer een erg mooie
pi_25952051
Gister goede dag gehad

PSV wint en AJax verliest
Nu AZ nog verliezen
pi_25952226
quote:
Pierluigi Collina is door de UEFA aangewezen als scheidsrechter voor het UEFA Champions League-duel tussen Olympique Lyon en PSV op dinsdag. De Italiaanse arbiter leidde vijf keer eerder een Champions League-wedstrijd van de Eindhovenaren, waaronder het duel met Rode Ster Belgrado (3-2) in de derde voorronde voor dit seizoen.

Collina leidde PSV in 1999 voor het eerst tegen Glasgow Rangers (4-1 verlies). Daarna volgden PSV - Anderlecht (2000, 2-3 verlies), PSV - Borussia Dortmund 2002, 1-3 verlies) en PSV - Deportivo La Coruña (2003, 3-2 winst).

In 2002 floot hij bovendien de UEFA Cup-ontmoeting tussen PSV en Feyenoord (1-1).
pi_25952309
Collina is altijd goed
  zondag 3 april 2005 @ 15:25:11 #296
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25953684
* Zapper stopt de cd van Queen alvast in de cd-speler
pi_25954530
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk nog 2.
www.thuisuiteten.nl
pi_25954558
quote:
Op zondag 3 april 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik denk nog 2.
Twente uit en Feyenoord thuis zeker. Daar zou je trouwens wel eens gelijk in kunnen krijgen, want PSV is dan waarschijnlijk al kampioen
  zondag 3 april 2005 @ 16:03:44 #299
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25954627
Gelukkig heeft psv in ieder geval al 1 wedstrijd verloren. Blijft het record van ongeslagen blijven in een heel seizoen nog in Ajax handen. Jeeej
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_25954709
quote:
Op zondag 3 april 2005 16:03 schreef StarGazer het volgende:
Gelukkig heeft psv in ieder geval al 1 wedstrijd verloren. Blijft het record van ongeslagen blijven in een heel seizoen nog in Ajax handen. Jeeej
We kunnen niet alles hebben he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')