Laat me raden: Sierd de Neus heeft Heerenveen - Ajax geregeld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Schandalig trouwens dat Canal+ PSV - FC Utrecht vanavond niet live brengt
Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Zapper het volgende:
Schandalig trouwens dat Canal+ PSV - FC Utrecht vanavond niet live brengt
had ik ook al in het kort verteld van de weekquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef WooZ het volgende:
http://www.fritsphilips100.nl/
[..]
[afbeelding]
Ik haat sarcasme.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:30 schreef Bos81 het volgende:
Ja inderdaad waar is de tijd gebleven dat Studio sport alleen maar samenvattingen uitzond en alleen de wedstrijden tussen de top drie live werden uitgezonden.
jezus ik blijf bezigquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ik ook al in het kort verteld van de week
Waarom dat in godsnaam.. hij gaat niet zomaar iets verzinnen, en anders houdt de medische staf van PSV dat wel tegen..quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Hoogstrate dat "fysieke" maar heeft verzonnen...
geef ik je volledig gelijk in. Maar ik geloof de meeste hier...quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ook omdat er nooit over iets anders is gesproken... Opeens is er iets fysieks.
Ik meen me te herinneren dat er ergens eind vorig seizoen begin dit seizoen een interview met hem was waarin hij zelf te kennen gaf dat hij last had van mentale problemen. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ook omdat er nooit over iets anders is gesproken... Opeens is er iets fysieks.
30 april al?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede
Dat zou wel grappig zijn, want dan ga ik met vrienden naar Amsterdamquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:14 schreef Djekko het volgende:
[..]
30 april al?Maar laten we voorlopig niet op de zaken vooruitlopen
Dat kampioenschap komt toch wel
Ik heb het kampioenschap toch liever thuisquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:46 schreef cultheld het volgende:
Als AZ van Feyenoord en Ajax verliest, dan kunnen we 30 april kampioen worden in Enschede
Cult, maak ik nu uit je sig uit dat ze in het oude Rome ook al een Senseo hadden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV geen wedstrijd meer gaat verliezen in competitie-verband
Één jaar Latijn was duidelijk te kort om dat eruit op te makenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Cetero censeo birrum bibendum esse betekent ongeveer hetzelfde als: En toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |