Na deze veelzeggende topictitel zal ik hieronder proberen uit te leggen waar ik naar toe wil.
Dit topic is zo ongeveer een vervolg op
Zoenen of niet? In deze post zal ik het betreffende meisje als voorbeeld gebruiken maar het is natuurlijk voor alle soort gelijke meiden in deze leeftijd op te vatten.
Meiden uit de leeftijdscategorie 15, 16 jaar zijn hevig onder invloed van de puberteit waarin ze er achter komen dat jongens bestaan, en waarin ze hun eerste schreden op sexuele pad zetten. Dit, en het fenomeen 'groepsgedrag', heeft ook gevolgen voor de manier waarop ze zich zich presenteren aan de buitenwereld en dat heeft vervolgens soms tot gevolg dat een gedeelte van deze dames, door kenners
![]()
, in het hokje 'breezerchick' worden geplaatst.
Het meisje uit het topic dat ik in mijn eerste zin noemde heeft bijvoorbeeld een CU2-profiel waarin plaatjes vergelijkbaar met onderstaande de overhand hebben en waarin alle o's vervangen zijn door 0's. Enfin, wie kent het niet?
![]()
Ik werk met dit meisje en, ook een beetje dankzij haar uiterlijk
![]()
, heeft ze een zekere aantrekkingskracht op mij. Ik denk dat zij, in tegenstelling tot veel meiden uit hetzelfde, eerder genoemde, hokje, veel 'beter' is dan haar breezer-generatiegenoten, en dat zichzelf door zich op deze manier voor te doen enorm verlaagd in nivo.
Goed, waar wil ik naartoe?
Ik las gisteren met interesse de
reply van Nozem, waarin hij van mening is dat 'onder invloed van een oudere vriend meisjes van 15 behoorlijk snel uitgepuberd zijn.'
Daarna ben ik me gaan afvragen in hoeverre dat waar kan zijn. Zal een meisje zoals ik hierboven heb proberen te schetsen werkelijk nog 'kneedbaar' zijn door een oudere vriend?
[ Bericht 1% gewijzigd door SynchroSteve op 27-03-2005 15:13:40 (Zin verwijderd) ]