Het gaat niet speciaal om mij.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
wat een kansloos topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat wil je nu eigenlijk? neuken?
Waarom houdt je dat zo bezig?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Het gaat niet speciaal om mij.
Zijn dat soort meiden nog te veranderen of niet?
probeer het eensquote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Het gaat niet speciaal om mij.
Nope. Reddeloos verloren.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:11 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Pure interesse in het doen en laten van de medemens, en het verklaren van gedragspatronen.quote:
Neunzehnquote:Op zondag 27 maart 2005 15:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Zeg steve ... hoe oud ben je eigenlijk zelf?
Lezenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:45 schreef fayakill het volgende:
weer eens geblokt op MSN door een breezah? Jammer voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan wel. Mits intelligentie.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef heiden6 het volgende:
Reddeloos verloren, ja.
Verder nogal een kansloze OP eigenlijk. Wat wil je met zo'n dom breezerkind?
En om nu te stellen dat ze snel uitgepuberd zij...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ALs je die wijven van zestien, zeventien jaar soms ziet krijg ik eerder de indruk dat ze misschien wel nooit volwassen zulllen worden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over het algemeen vertoont de intelligentie wel samenhang met de mate van breezersletterigheid.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het kan wel. Mits intelligentie.
een vmbofiguur kan zoiets niet begrijpen.
100ste breezahtopic inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 15:49 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op zich ben ik het hier nog wel mee eens.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:54 schreef fayakill het volgende:
[..]
100ste breezahtopic inderdaad
als ze geneukt wil worden, waarom moet je dat proberen te veranderen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Kneedbaar", laat me niet lachen zeg, zelf stotter je waarschijnlijk mocht je ooit met zo een chick praten en dan wil je haar nog veranderen ook... GET A LIFEJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klopt.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Over het algemeen vertoont de intelligentie wel samenhang met de mate van breezersletterigheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop