Dit is dus 1 vd vele redenen waarom ik zo'n afkeur van georganiseerde religies heb.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:27 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
Goed plaatje om dit topic mee te beginnen.
Gekken zullen altijd manieren vinden om zichzelf te organiseren.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Dit is dus 1 vd vele redenen waarom ik zo'n afkeur van georganiseerde religies heb.
We doen ons best in dit topic, toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Gekken zullen altijd manieren vinden om zichzelf te organiseren.
Het vorige topic deed ook aardig mee....quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We doen ons best in dit topic, toch?
Dat is die nieuwe kalender. Van die Katholieken. Niet doen, zeg ik je!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:39 schreef Monidique het volgende:
Ja, dan wil je Buitenhof kijken en dan is het zomaar één uur. Wat zijn dat nou weer voor geintjes?
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:50 schreef Loedertje het volgende:
Sidekick, kun je even naar de topictitel kijken en gezellig in POL verder gaan miepen over de intentie van je postings ?
Dank je.
De katholieken zijn veel beter, de katholieken!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe kalender. Van die Katholieken. Niet doen, zeg ik je!
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
De katholieken zijn veel beter, de katholieken!
[afbeelding]
hihi.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
God wil het zo en zo geschied het.
RQ, dat kan beter.quote:
Kankor!quote:
Kom tie dan he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |