Inderdaad, en de vrachtwagen ziet er ook niet echt beladen uit op de foto's.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:03 schreef dr.dunno het volgende:
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Maarre, vertel nu eens iets op een manier dat je de zinnen wel afmaakt?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen![]()
Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen![]()
Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Die ouwe ranzige volvo had dan simpelweg geen kreukelzones... Net als dat je een Jeep Grand Cherokee kan opvouwen tegen een Fiat Panda die geen deuk heeft...... Maar het is geen kunst om een auto te maken die heel blijft, het is de kunst om een auto te maken die finaal aan gort gaat; en dan zodanig dat de passagiers heel blijven!quote:Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen![]()
Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
seat = volkswagen hoor....quote:Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...
VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....
Lang leve de kreukelzones!
ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
1 2 3 4 5 | Not Found The requested URL /club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/1.3.33 Server at fw6.flaxe-webhosting.nl Port 80 |
ik weet niet wat jij allemaal zit te eikelen maar de foto's doen het gewoon prima hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....
http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg
[ code verwijderd ]
Nadeel van een trekhaak is dat alle klappen van achteren vrijwel direct aan het chassis worden doorgegeven, waardoor je heel snel de boel scheef hebt staan. Om nog maar te zwijgen van de klap in je nek :-)quote:Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....
Lang leve de kreukelzones!
Zie ook het hoofdstuk bullbar.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.
verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
ja maar als je dood gaat in die auto moeten je ouders hier niet komen zeuren dat wij gezegt hebben dat je het gaat overleven in die bak hequote:
Ja ik ja. problemen mee joh?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald![]()
![]()
dat je het durft te vragenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |