 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
| 1 2 3 4 5 | Not Found The requested URL /club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/1.3.33 Server at fw6.flaxe-webhosting.nl Port 80 | 
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ik weet niet wat jij allemaal zit te eikelen maar de foto's doen het gewoon prima hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef BillGates het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....
http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg
[ code verwijderd ]
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nadeel van een trekhaak is dat alle klappen van achteren vrijwel direct aan het chassis worden doorgegeven, waardoor je heel snel de boel scheef hebt staan. Om nog maar te zwijgen van de klap in je nek :-)quote:Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....
Lang leve de kreukelzones!
 
			 
			
			
			Zie ook het hoofdstuk bullbar.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.
verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ja maar als je dood gaat in die auto moeten je ouders hier niet komen zeuren dat wij gezegt hebben dat je het gaat overleven in die bak hequote:
 
			 
			
			
			Ja ik ja. problemen mee joh?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald![]()
![]()
 
			 
			
			
			dat je het durft te vragenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald![]()
![]()
 
			 
			
			
			|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |