abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25782259
modderfok
pi_25782430
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:50 schreef DubbelFrisss het volgende:
idd ongelofelijk!
ik geloof het niet! photoshop!
pi_25783724
Wat een kutauto Is zomaar een wieldop vanaf gevallen
pi_25783941
Vrachtwagen zal idd niet of nauwelijks geladen zijn.
pi_25784924
Ongelooflijk
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  zondag 27 maart 2005 @ 22:39:09 #31
94510 BillGates
Me postcount!
pi_25792684
waar zijn de plaatjes dan?
pi_25793332
modderfok
  zondag 27 maart 2005 @ 23:51:18 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25794944
TERING
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25795031
modderfok
Life sucks
pi_25795173
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
  maandag 28 maart 2005 @ 00:17:13 #36
94510 BillGates
Me postcount!
pi_25795781
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....

http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg

1
2
3
4
5
Not Found
The requested URL /club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. 
Apache/1.3.33 Server at fw6.flaxe-webhosting.nl Port 80
pi_25796165
zo te zien ligt het chassis van de vrachtwagen op de motorkap en aangezien de vrachtwagen maar 1 achteras heeft zal deze ook niet zo heel veel kunnen laden... denk als je er een corsaatje onder gezet had dat die ook nog wel zo zou staan....
pi_25796302
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef BillGates het volgende:

[..]

ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....

http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg
[ code verwijderd ]
ik weet niet wat jij allemaal zit te eikelen maar de foto's doen het gewoon prima hoor
pi_25797565
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.

verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
2825cc Single Turbo Beast
pi_25801359
quote:
Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
Nadeel van een trekhaak is dat alle klappen van achteren vrijwel direct aan het chassis worden doorgegeven, waardoor je heel snel de boel scheef hebt staan. Om nog maar te zwijgen van de klap in je nek :-)
Overigens is een kop-staart vrijwel altijd nadelig voor de auto achterop, ook bij gebrek aan een trekhaak. De kreukelzones aan de voorzijde zijn een stuk zachter dan die aan de achterzijde. Rij een BX met 30kmh achterop een andere, en de voorste heeft alleen een verschoven achterbumper (kwestie van terugklikken), de achterste zit tot aan z'n vooras in de kreukels. Met nieuwere (of stevigere) auto's heb ik 't nog niet geprobeerd, vind 't toch een beetje zonde - maar als ik zo op de snelweg eens rondkijk bij alle kop-staart aanrijdingen is de achterste bijna altijd zwaar 't haasje, terwijl de voorste (meestal) weinig zichtbare schade heeft. Maar, als de achterste vooral blikschade is, en de voorste chassis-werk nodig heeft weet ik nog zo net niet welke van de twee er sneller hersteld kan worden.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:37:13 #41
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_25801451
Godver, moet je die vrachtwagen zien!!
Helemaal niks! Knap staaltje vakmanschap
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_25804721
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.

verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
Zie ook het hoofdstuk bullbar.
pi_25804770
Z'n achterband is lek Slecht


* Kluupkluup heeft ook een Polo
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:04:49 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25805010
is dat een lichtgewichte vrachtwagen of zo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25805084
wow! Ik neem dus maar een polo
Delivered without an information leaflet
  maandag 28 maart 2005 @ 14:26:13 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25805544
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef gekke_sandra het volgende:
wow! Ik neem dus maar een polo
ja maar als je dood gaat in die auto moeten je ouders hier niet komen zeuren dat wij gezegt hebben dat je het gaat overleven in die bak he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25808249
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
  maandag 28 maart 2005 @ 19:11:18 #48
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25812249
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
Ja ik ja. problemen mee joh?

pi_25815546
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
dat je het durft te vragen
pi_25817357
Als er drie keer dezelfde reactie is in de trant van:

modderfok

Tjah dan mag je het weghalen.

Maja ik weet dat die Polo's echt veilig zijn bij crashtests enzo man, wel goed van VW.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')