abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25773090






Thread: http://uk-mkivs.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=56490

GOD-DAMN

Dat is een veilig autootje zeg... (understatement van de eeuw)... Echt ongelofelijk dit...

Bestuurder is via achterdeur eruitgekomen...
pi_25773123
Nou lijkt het mij dat je deze stunt wel met elke willekeurige moderne auto kan uitvoeren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 27 maart 2005 @ 01:50:18 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_25773128
idd ongelofelijk!
  zondag 27 maart 2005 @ 01:54:53 #4
79435 matjas
***********
pi_25773206
dat moet je niet met een oude panda proberen....
  zondag 27 maart 2005 @ 03:03:18 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25773333
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25773400
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:03 schreef dr.dunno het volgende:
staat nergens dat die oplegger op die plek geladen was; een paar stalen constructiebalken hebben niet gelijk een desastreus effect op zo'n wagentje, een paar ton lading wel degelijk.
Inderdaad, en de vrachtwagen ziet er ook niet echt beladen uit op de foto's.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_25773411
VW
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zondag 27 maart 2005 @ 03:07:36 #8
113990 Error51
Zieke geest
pi_25773417
er zaten kartonnen dozen in met vulsul
I am the greatest, the fastest, the smartest, I'm your dream turning into a nightmare!
pi_25773421
Jullie krijgen het indruk dat een auto bij dit zowat in elkaar deukt, sterker, het is verplicht. Iedere auto heeft een bepaalde kreukelzones, aan zijkant, achterkant en van voren, waarvan akte in EU-regels. Alleen, er is een grote maar: dit geldt niet voor de daklijnen. Dus die hebben ze gewoon lekker zo gelaten, zonder kreukelzones dus.

Zo kan een een auto ook door een betonnen muur, maar de kreukelzones compenseren dit echter, waardoor hij 'terugbotst'. Jullie zijn verbaasd bij deze polio, logisch hé? De dakskelet bevat zelf geen kreukelzones. De Volvo's Polar, en 240 hebben geheel helemaal géén kreukelzones! Vandaar dat ze niet meer geproduceerd werden nadat de EU-richtlijnen kwamen. Als ze ergens tegenaan botsen (dus zonder kreukelzones), dan is het knal echt groot zonder noemenswaardige schade voor Volvo's, maar de passagiers worden ECHT door elkaar gedenderd, wat niet het geval is bij wagentjes met kreukelzones.
pi_25773437
Volgens mij is dat ding eropgevallen, niet eropgekantelt (dus langzaam op de auto laten zakken). Ook al is het ding leeg het is geen lichtgewicht... Lijkt me nog steeds ontzagwekkend zwaar...
pi_25773544
BMW master ik ben op de hoogte van de kreukelzones e.d. maar over dat dak wist ik het echt niet... Verklaart ook een hoop (dat de auto niet geplet is).

Over de andere kreukelzones: dat verklaart meestal ook waarom de meeste mensen gewoon zonder een schrammetje uitstappen bij relatief zware ongelukken... Doe dat met een ouwe Panda uit 89 ofzo en ze kunnen je in stukjes bij elkaar schrapen...

En dat verklaart ook waarom die ouwe Volvo's dus helemaal niet veilig zijn... Ze zullen wel veilig zijn tegen andere auto's e.d. (meeste auto's zijn niet zo sterk, dus fungeren die dingen zelf als kreukelzone) maar ik zou wel uit de buurt van muren en bomen en andere niet meegevende obstakels blijven...
pi_25773598
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
  zondag 27 maart 2005 @ 03:21:23 #13
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_25773651
small, but tough
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 27 maart 2005 @ 04:11:55 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25774333
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Maarre, vertel nu eens iets op een manier dat je de zinnen wel afmaakt?
  zondag 27 maart 2005 @ 04:24:38 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_25774421
Kooiconstructie heeft zijn werk gedaan!
The Internets, I needs it..
  zondag 27 maart 2005 @ 08:09:35 #16
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_25775075
Altijd handig zo'n reserve-rim voor een vrachtwagen
pi_25775078
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...

VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
  zondag 27 maart 2005 @ 09:26:48 #18
77352 Hugster
Mandarijntje
  zondag 27 maart 2005 @ 09:40:10 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25775336
Ziet er uit als een leuke reclamefoto... vooral omdat de achterdeur nog open gaat!
censuur :O
  zondag 27 maart 2005 @ 09:41:57 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_25775347
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:18 schreef BMW_Master het volgende:
Dan moet ik hier een leuke anekdote aan halen, anderhalf jaar geleden reed ik met iemand mee, we reden door Heesbeen, toen zag ik een VW Passat, van dat recente model, die lag helemaal in kreukels, bumper lag helemaal ingekapseld. Hij was achter tegen een ouwe volvo gebotst (740 geloof ik), van die volvo was alleen de uitlaatpijp verbogen Maar je hebt gelijk, echt vellig is het niet, de passagiers worden in die oude Volvo's echt door elkaar geschud.
Die ouwe ranzige volvo had dan simpelweg geen kreukelzones... Net als dat je een Jeep Grand Cherokee kan opvouwen tegen een Fiat Panda die geen deuk heeft...... Maar het is geen kunst om een auto te maken die heel blijft, het is de kunst om een auto te maken die finaal aan gort gaat; en dan zodanig dat de passagiers heel blijven!
Want parkeer een auto zonder kreukelzones maar eens tegen een andere auto zonder kreukelzones...............
censuur :O
  zondag 27 maart 2005 @ 09:50:32 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_25775406
Ik heb geen verstand van vrachtwagens, maar is dat nou 1 heel lange vrachtwagen?
Cardan as van 10 meter, en overhang van 6 meter.
Is toch geen oplegger ofzo?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 27 maart 2005 @ 09:55:24 #22
117837 smahs
Engage The Madness
pi_25775429
Het ding ziet er wel geladen uit....Boven de polo zie je de lading tegen het dekzeil steken..

En het is volgens mij geen oplegger maar wel een aardig lang ding
Dan nog had nie graag in die polo gezeten al was het alleen maar voor het schrikken als je dat ding op je af ziet komen :|
www.engagethemadness.nl
pi_25775444
duh, Volkswagen!
pi_25775580
Klopt die ene reclame met die terrorist die zich in een Polo opblaast toch
  zondag 27 maart 2005 @ 15:57:29 #25
79435 matjas
***********
pi_25781665
quote:
Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:

[..]

Hehh... zelfde met een Seat Alhambra..... Staat mijn schoonvader te wachten voor het stoplicht, hoort ie een doffe tik..... Stapt uit...

VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
seat = volkswagen hoor....

verder is mijn pa weleens tegen een oude golf 3 aangeknalt, maar net tegen zijn voorwiel aan... onze bumper was alleen kapot en het voorwiel van die golf maakte een hoek die eigenlijk niet kon, dus total los.... het ligt er gewoon puur aan hoe je iemand raakt.... en een trekhaak is meestal niet iets positiefs voor diegene die achteropknalt.
pi_25782259
modderfok
pi_25782430
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:50 schreef DubbelFrisss het volgende:
idd ongelofelijk!
ik geloof het niet! photoshop!
pi_25783724
Wat een kutauto Is zomaar een wieldop vanaf gevallen
pi_25783941
Vrachtwagen zal idd niet of nauwelijks geladen zijn.
pi_25784924
Ongelooflijk
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  zondag 27 maart 2005 @ 22:39:09 #31
94510 BillGates
Me postcount!
pi_25792684
waar zijn de plaatjes dan?
pi_25793332
modderfok
  zondag 27 maart 2005 @ 23:51:18 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25794944
TERING
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25795031
modderfok
Life sucks
pi_25795173
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
  maandag 28 maart 2005 @ 00:17:13 #36
94510 BillGates
Me postcount!
pi_25795781
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Goede kwaliteit. Had niets anders verwacht
ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....

http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg

1
2
3
4
5
Not Found
The requested URL /club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. 
Apache/1.3.33 Server at fw6.flaxe-webhosting.nl Port 80
pi_25796165
zo te zien ligt het chassis van de vrachtwagen op de motorkap en aangezien de vrachtwagen maar 1 achteras heeft zal deze ook niet zo heel veel kunnen laden... denk als je er een corsaatje onder gezet had dat die ook nog wel zo zou staan....
pi_25796302
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef BillGates het volgende:

[..]

ik wil niet lullig doen, maar hoe kun je dat nou helemaal weten???!!?
die plaatjes zijn al een dag offline....

http://home.pchome.com.tw/club/jeffchang8/polo/pic23847.jpg
[ code verwijderd ]
ik weet niet wat jij allemaal zit te eikelen maar de foto's doen het gewoon prima hoor
pi_25797565
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.

verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
2825cc Single Turbo Beast
pi_25801359
quote:
Op zondag 27 maart 2005 08:15 schreef Croga het volgende:
[..]VW Passat tot aan zijn kreukelzones in de prak. De Alhambra (waarbij opgemerkt moet worden dat die voorzien was van trekhaak) had een kras op de bumper en verder niets.....

Lang leve de kreukelzones!
Nadeel van een trekhaak is dat alle klappen van achteren vrijwel direct aan het chassis worden doorgegeven, waardoor je heel snel de boel scheef hebt staan. Om nog maar te zwijgen van de klap in je nek :-)
Overigens is een kop-staart vrijwel altijd nadelig voor de auto achterop, ook bij gebrek aan een trekhaak. De kreukelzones aan de voorzijde zijn een stuk zachter dan die aan de achterzijde. Rij een BX met 30kmh achterop een andere, en de voorste heeft alleen een verschoven achterbumper (kwestie van terugklikken), de achterste zit tot aan z'n vooras in de kreukels. Met nieuwere (of stevigere) auto's heb ik 't nog niet geprobeerd, vind 't toch een beetje zonde - maar als ik zo op de snelweg eens rondkijk bij alle kop-staart aanrijdingen is de achterste bijna altijd zwaar 't haasje, terwijl de voorste (meestal) weinig zichtbare schade heeft. Maar, als de achterste vooral blikschade is, en de voorste chassis-werk nodig heeft weet ik nog zo net niet welke van de twee er sneller hersteld kan worden.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:37:13 #41
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_25801451
Godver, moet je die vrachtwagen zien!!
Helemaal niks! Knap staaltje vakmanschap
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_25804721
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:24 schreef Ultimora het volgende:
nou ik heb liever wel als geen kreukelzone.. en in het dak is dat ook niet nodig.. lijkt me logisch. dat is dus de veiligheidskooi. die zorgt voor de veiligheid van de inzitenden. . de kreukelzone is er alleen om de passagiers een zo lang mogelijke afstand tot aan de klap maakt.

verder zijn er nogsteeds van die mongolen die denken dat een trekhaak veilig is. trekhaak monteren is kreukelzone achter weghalen. leuk als je niet goed kan parkeren, of als iemand met 5 km/h achter op je klapt, maar als ie met 50km/h achter op je klapt heb je een significant groter probleem, met de trekhaak nog op zijn plaats. (mits je auto natuurlijk kreukelzone's heeft. vandaar dat er tegenwoordig wegklapbare trekhaken en dergelijke worden ontworpen door diverse fabrikanten. die er al bij de ontwikkeling van de auto er rekening mee houden dat er een trekhaak op moet die als die weggeklapt is, niet de kreukelzone nadelig beinvloed. (dus niet die huis tuin en keuken afneembare kogel) helaas zijn hier nog maar weinig mensen van op de hoogte.
Zie ook het hoofdstuk bullbar.
pi_25804770
Z'n achterband is lek Slecht


* Kluupkluup heeft ook een Polo
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:04:49 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25805010
is dat een lichtgewichte vrachtwagen of zo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25805084
wow! Ik neem dus maar een polo
Delivered without an information leaflet
  maandag 28 maart 2005 @ 14:26:13 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25805544
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef gekke_sandra het volgende:
wow! Ik neem dus maar een polo
ja maar als je dood gaat in die auto moeten je ouders hier niet komen zeuren dat wij gezegt hebben dat je het gaat overleven in die bak he
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25808249
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
  maandag 28 maart 2005 @ 19:11:18 #48
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25812249
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
Ja ik ja. problemen mee joh?

pi_25815546
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef yup het volgende:
Hey wie heeft modderfok uit me titel gehaald
dat je het durft te vragen
pi_25817357
Als er drie keer dezelfde reactie is in de trant van:

modderfok

Tjah dan mag je het weghalen.

Maja ik weet dat die Polo's echt veilig zijn bij crashtests enzo man, wel goed van VW.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 01:34:28 #51
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25822069
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 68% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:40:39 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 09:45:02 #52
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25824420
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef yup het volgende:
Als er drie keer dezelfde reactie is in de trant van:

modderfok

Tjah dan mag je het weghalen.
Schelden, scheldwoorden e.d. in een topictitel horen niet en worden derhalve aangepast.
het is hier ONZ niet.
pi_25830648
quote:
Op zondag 27 maart 2005 03:07 schreef ThaFreak het volgende:
VW
pi_25832126
Hahaha zag het van de week ook zo'n kia jeep achtig geval die achterop een honda accord was gereden, de honda het echt een dikke knik in de auto net boven de achterwielen was helemaal krom de kia had zover ik kon zien amper schade
The best way to life is to life your live
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:52:30 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_25833745
VW Polo

hoevaak valt er een vrachtwagen op je auto
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25835483
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
VW Polo

hoevaak valt er een vrachtwagen op je auto
Als je op het parkeerterrein van Heisterkamp je personenwagen neerzet best vaak...
pi_25835903
Max. dakdraag gewicht 20ton ?
De status 'bagger-user' voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')