enorm. maar ik ga weer leren, want het komt pas écht hard aan als jij straks een voldoende hebt en ik niet, grmbl!quote:
Geen idee!! Je belangen mogen toch nooit geschaad worden?? raadselachtig!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:11 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ja hè?
Kees Cappon zal mijn e-mail met de heer Van Nifterik bespreken, waarbij hij er zorg voor draagt dat mijn belangen niet geschaad zullen worden. Wat zou dat laatste betekenen?
Oh en flubub, onder het mom van licet Iovi, non licet bovi heb jij mij niet te voorzien van gevatte opmerkingen.
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:49 schreef DeTinux het volgende:
Ik betreur het dat het intensieve onderwijs Europese Rechtsgeschiedenis
voor U op een teleurstelling is uitgelopen. Dat zou niet mogen gebeuren.
Alvorens ik inhoudelijk op Uw mail reageer wil ik de inhoud ervan met de
heer Van Nifterik bespreken. Ik vind niet dat ik achter zijn rug om met U
over Uw opmerkingen c.q. klacht moet corresponderen.
Vanzelfsprekend kunt U erop vertrouwen dat dit zorgvuldig gebeurt en dat Uw
belangen daardoor niet worden geschaad.
Ik wens U succes met het tenamen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef Sovereign het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/
Ja, om nog maar niet te spreken over die gigantische symmetriefout. opmerkingen c.q. klacht moet zijn opmerking c.q. klacht dan wel opmerkingen c.q. klachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef Sovereign het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/
Wie niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:33 schreef flubub het volgende:
Misschien vindt Cappon DeTinux wel heel goddelijk..
Ahahahaha...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:53 schreef DeTinux het volgende:
hij heeft het gewoon geforward aan Van Nifterik overigens... Mijn mail daarbij, nou ja!
Dat is wel minder zeg... ik duim voor je dat jouw opstel niet nagekeken wordt door hem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:53 schreef DeTinux het volgende:
[..]
hij heeft het gewoon geforward aan Van Nifterik overigens... Mijn mail daarbij, nou ja!
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niksquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Sjjeez!! Het is raar. Waarom zouden je belangen worden "geschaad"als je een terechte klacht hebt!! Rare manier van doen dan. Als iemand kritiek heeft op mij, dan ga ik hem "terug pakken" of zo. Dat heette vroeger "detournement de pouvoir" bij staatsrecht, staat me nog bij!
Dat kan toch niet de heersende moraal zijn, lijkt me...
Enne...Tinus gooi er maar een bakkie alcohol in om de boel te dempen.
Nog twee dagen!! Wie weet! Ga anders iets raars doen, kan helpen bij t inzicht in de stof. Ik ga geloof ik nu maar es mijn vriendinnetje ff beffen. Voort wat hoort wat; we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niks
Ik zou klaar zijn met leren als ik niet 4 dagen hoofdpijn had gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niks
Nou ehm, veel plezierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Nog twee dagen!! Wie weet! Ga anders iets raars doen, kan helpen bij t inzicht in de stof. Ik ga geloof ik nu maar es mijn vriendinnetje ff beffen. Voort wat hoort wat; we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar??![]()
Ach, nog even en je hebt NOOIT meer eur!! dat si toch ook wel een fijne gedachte op deze mooie lente-ochtend!! Straks een lekker bakkie koffie met een krantje..YES!!quote:
jawel, want ik voel me nog steeds kut, ben ook misselijk. mn mamma is ook al 2 dagen misselijk. en heb vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan, dus ik ga m lekker herkansen. wanneer is de herkansing?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:45 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ach, nog even en je hebt NOOIT meer eur!! dat si toch ook wel een fijne gedachte op deze mooie lente-ochtend!! Straks een lekker bakkie koffie met een krantje..YES!!
Vaag van je oogarts. Ik heb water gedronken en brood gegeten. Verder nog niks. Oh jawel, jus d'orange en één kopje senseo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:02 schreef flubub het volgende:
Ergens wanneer het zomers is, daar heb ik dus geen zin in![]()
Hmm..oogarts was niet veel bijzonders, afgezien van mn myopie en cylindrische afwijking is mn oog echt helemaal gezond, dus waarom ze zeer doen weten zíj in ieder geval niet
DeTinux, nog steeds niet lekker? Wel goed gegeten en gedronken (dat wil zeggen, melk of water, en geen energydrink!) ? Beterschap!
Mijn god, ik kan mezelf echt niet meer aanzetten tot leerwerk ofzo.. voel me nietsnuttig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |