enorm. maar ik ga weer leren, want het komt pas écht hard aan als jij straks een voldoende hebt en ik niet, grmbl!quote:
Geen idee!! Je belangen mogen toch nooit geschaad worden?? raadselachtig!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:11 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ja hè?
Kees Cappon zal mijn e-mail met de heer Van Nifterik bespreken, waarbij hij er zorg voor draagt dat mijn belangen niet geschaad zullen worden. Wat zou dat laatste betekenen?
Oh en flubub, onder het mom van licet Iovi, non licet bovi heb jij mij niet te voorzien van gevatte opmerkingen.
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:49 schreef DeTinux het volgende:
Ik betreur het dat het intensieve onderwijs Europese Rechtsgeschiedenis
voor U op een teleurstelling is uitgelopen. Dat zou niet mogen gebeuren.
Alvorens ik inhoudelijk op Uw mail reageer wil ik de inhoud ervan met de
heer Van Nifterik bespreken. Ik vind niet dat ik achter zijn rug om met U
over Uw opmerkingen c.q. klacht moet corresponderen.
Vanzelfsprekend kunt U erop vertrouwen dat dit zorgvuldig gebeurt en dat Uw
belangen daardoor niet worden geschaad.
Ik wens U succes met het tenamen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef Sovereign het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/
Ja, om nog maar niet te spreken over die gigantische symmetriefout. opmerkingen c.q. klacht moet zijn opmerking c.q. klacht dan wel opmerkingen c.q. klachten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:24 schreef Sovereign het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/821/
Wie niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:33 schreef flubub het volgende:
Misschien vindt Cappon DeTinux wel heel goddelijk..
Ahahahaha...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:53 schreef DeTinux het volgende:
hij heeft het gewoon geforward aan Van Nifterik overigens... Mijn mail daarbij, nou ja!
Dat is wel minder zeg... ik duim voor je dat jouw opstel niet nagekeken wordt door hem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:53 schreef DeTinux het volgende:
[..]
hij heeft het gewoon geforward aan Van Nifterik overigens... Mijn mail daarbij, nou ja!
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niksquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Sjjeez!! Het is raar. Waarom zouden je belangen worden "geschaad"als je een terechte klacht hebt!! Rare manier van doen dan. Als iemand kritiek heeft op mij, dan ga ik hem "terug pakken" of zo. Dat heette vroeger "detournement de pouvoir" bij staatsrecht, staat me nog bij!
Dat kan toch niet de heersende moraal zijn, lijkt me...
Enne...Tinus gooi er maar een bakkie alcohol in om de boel te dempen.
Nog twee dagen!! Wie weet! Ga anders iets raars doen, kan helpen bij t inzicht in de stof. Ik ga geloof ik nu maar es mijn vriendinnetje ff beffen. Voort wat hoort wat; we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niks
Ik zou klaar zijn met leren als ik niet 4 dagen hoofdpijn had gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Allang gedaan, nu aan de water. En dat eur rechts gs wordt helemaal niks
Nou ehm, veel plezierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Nog twee dagen!! Wie weet! Ga anders iets raars doen, kan helpen bij t inzicht in de stof. Ik ga geloof ik nu maar es mijn vriendinnetje ff beffen. Voort wat hoort wat; we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar??![]()
Ach, nog even en je hebt NOOIT meer eur!! dat si toch ook wel een fijne gedachte op deze mooie lente-ochtend!! Straks een lekker bakkie koffie met een krantje..YES!!quote:
jawel, want ik voel me nog steeds kut, ben ook misselijk. mn mamma is ook al 2 dagen misselijk. en heb vannacht natuurlijk geen oog dicht gedaan, dus ik ga m lekker herkansen. wanneer is de herkansing?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:45 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ach, nog even en je hebt NOOIT meer eur!! dat si toch ook wel een fijne gedachte op deze mooie lente-ochtend!! Straks een lekker bakkie koffie met een krantje..YES!!
Vaag van je oogarts. Ik heb water gedronken en brood gegeten. Verder nog niks. Oh jawel, jus d'orange en één kopje senseo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:02 schreef flubub het volgende:
Ergens wanneer het zomers is, daar heb ik dus geen zin in![]()
Hmm..oogarts was niet veel bijzonders, afgezien van mn myopie en cylindrische afwijking is mn oog echt helemaal gezond, dus waarom ze zeer doen weten zíj in ieder geval niet
DeTinux, nog steeds niet lekker? Wel goed gegeten en gedronken (dat wil zeggen, melk of water, en geen energydrink!) ? Beterschap!
Mijn god, ik kan mezelf echt niet meer aanzetten tot leerwerk ofzo.. voel me nietsnuttig![]()
Een bekende?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Sovereign het volgende:
Ik zit te zenuwpezen, morgen een kennismakingsgesprek bij een advocatenkantoor.
Jij je betogen al af? Zin om wat uitwisselingen te doen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik ben het leren nu wel zat. Even pauzeren.
Wat leuk!quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:10 schreef Sovereign het volgende:
morgen een kennismakingsgesprek bij een advocatenkantoor.
zo! terug! ik denk niet dat ik hem gehaald heb, maar het ging oneindig veel beter dan gedacht! veel vragen over de romeinen, dus die had ik allemaal goed! heb het met gijs vergeleken, gijs heeft bij u aansprakelijkheidsrecht gedaan. gijs is een echte nerd en heeft altijd alles goed. als je hetzelfde hebt als gijs, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Iedereen vandaag heel veel succes!!
hoe ging het?? hoe was je indruk? ga je dr werken, denk je? wil je dr werken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:27 schreef Sovereign het volgende:
* Zit vol zenuwen.
Uit mc heb ik 5 punten, dus het hangt af van mijn betoog!quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef VeX- het volgende:
Het ging wel redelijk bij mij. In elk geval voldoende. En ik ben ook nog eens afgezet door een meisje bij wie ik zo'n potlood heb gekocht. De geniepte dievegge.
je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. maar eik heb jij ook maar een 6 hèquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:24 schreef Andoire het volgende:
Ik heb sowieso minimaal een 7
Hoop dat ik 2 punten heb voor mn opstel
Maar jij hebt altijd van die rare vragen op van die vreemde tijdstippenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef DeTinux het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. maar eik heb jij ook maar een 6 hègefeliciteerd anyway!! en reageer niet zo vreemd als ik vraag hoe je jouw achternaam uitspreekt.
doe ik ook nooit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Andoire het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd van die rare vragen op van die vreemde tijdstippen![]()
( ik was ook chago en zo, dacht dat ik het vet slecht had gedaan, en achteraf had ik 3 vragen gewoon goed, maar die heb ik later 'verbeterd' naar foutnooit doen
)
dat bedoel ik, ja, dat van je bonuspuntquote:Nee, ik heb geen 6 want ik heb een bonuspunt en dus een 7 janiet zo stom doen
ik heb nooit gezegd dat gijs slim is. verre van. gijs is gewoon ijverig. heeft drie hobby's: zn zestienjarige vriendinnetje neuken, volleybal en de overige 95% van zn tijd gaat naar leren. hij heeft écht een leerfetisj. nou, das toch niet slim??quote:Maar waarom ging je opstel minder? Heb je die van mij niet doorgekeken? Die van mij komt erg overeen met het opstel van een héél slim meisje ( nog slimmer dan die gijs van jou) dus dat zit hopelijk wel goed....
Hopelijk.![]()
overigens heb ik me door jouw betoogje laten inspireren. sterker nog: ik heb er zelf niet meer een 'geconcipiëerd'. dat woord had ie van mij gejatquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef DeTinux het volgende:
[heel verhaal]
ja weer een vak van vijf punten om mn jaar veilig te stellen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef flubub het volgende:
*ignore*
Ey, hoe zou dat contractenrecht IP zijn![]()
Gaat alles goed, is der een afgezet om eem potlood!!! Wat is dat nou weer??quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef VeX- het volgende:
Het ging wel redelijk bij mij. In elk geval voldoende. En ik ben ook nog eens afgezet door een meisje bij wie ik zo'n potlood heb gekocht. De geniepte dievegge.
Ja, goddelijk weer! Ik was dan wel om kwart voor acht wakker, maar als ik door het zonnetje word gewekt, vind ik dat niet erg! Zo buiten chillen in de tuin. Ik ga de hele dag niks doen!!!!!!!!! Heerlijk, dat heb ik al een HELE WEEK niet meer gedaan!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Gaat alles goed, is der een afgezet om eem potlood!!! Wat is dat nou weer??
Anyway, EUR is afgedaan, nou gaan we fijn naar Contractenrecht IP!! ER moet wat te wensen over blijven toch???
Nu ff van het mooie weer genieten!!
Zo, net autorijles gehad. Vandaag lekker op terrasje gezeten in Alkmaar aan de grachten. Heerlijk!! Gelukkig heeft mn instructeur geen alcohol geroken! Hoe was jullie dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Ja, de hele dag lekker niks doen!! van de zon genieten, lekker in het tuintje met een roseee met vrienden. Het leven is soms wel leuk!!
Schrik niet, maar ik kan op vrijdagen niet uit, omdat ik op zaterdag om een fucking 6.30 mn nest uit moet om te werken. Dus heb ik net maar mn terrasbehoeftes bevredigd. En morgen uit in Amsterdam, jeeeeej! Heb er erg zin in. Helaas moet ik eerst werkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:20 schreef VeX- het volgende:
Ik had gisteren dus nog 2 uur rijles gehad in het Gooi, vlak voor het tentamen. Ik ben blij dat ik daar heelhuids uit ben gekomen, zeg. Ik heb vreselijke verkeerssituaties meegemaakt. Vandaag lekker lang uitgeslapen en genoten van het weer natuurlijk.
Hoe ging het Sovereign?? Hoorde vandaag zo iets gaafs. Een vriendinnetje van me was afgelopen vrijdag gewoon haar hele sollicitatiegesprek bij een groot advocatenkantoor vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:27 schreef Sovereign het volgende:
* Zit vol zenuwen.
respectquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:57 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Hoe ging het Sovereign?? Hoorde vandaag zo iets gaafs. Een vriendinnetje van me was afgelopen vrijdag gewoon haar hele sollicitatiegesprek bij een groot advocatenkantoor vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
ach ja, een goed begin is het halve werk tenslotte. zo heb ik ooit eens bij albert heijn gesolliciteerd. ik werd toegelaten in een kamertje met aan de muur een schoolbord met daarop geschreven: 'marketing en strategie', en daarop de hele bedrijfsdoelstelling uiteen gezet. komt er een héél dom wijf binnen. die begint dus met: "wat denk je dat de doelstellingen van een bedrijf als albert heijn zijn?' ik antwoord dus terecht met: 'dat kun je op dat bord lezen, of kun jij niet lezen?' om een lang verhaal nog wat uit te breiden: ik werd niet aangenomen. ze zei erbij dat ze nog nooit zo'n aanmatigende sollicitant hadden gekregen. dus je irritant opstellen werkt niet altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
Ze heeft een mailtje gestuurd naar het kantoor, dat ze het echt gewoon vergeten was!! Als ik dat kantoor was zou ik zo iemand meteen aannemen! geweldig toch!
Nou, het was een interessante ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Hoe ging het Sovereign??
Irritant is dat. En die mensen die een sollicitatie afnemen die vind ik ook altijd van die vervelende lui. Dan vragen ze iets, jij reageert en dan kijken ze nog afwachtend of er nog meer komt. Heel irritant! Heb twee jaar geleden bij KPMG moeten solliciteren omdat ik bij NIVRA-Nyenrode accountancy ging doen. Gelukkig wel aangenomen (maar was toch zo'n saaie studie!).quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:53 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Nou, het was een interessante ervaring.
Volgens mij was het een komen en gaan van sollicitanten daar, een van de twee advocaten deelde me mede dat ze meer dan 50 reacties hadden gekregen. Nu zullen ze die niet allemaal oproepen, maar toch schrik je daarvan.
Ik kreeg nog een vraag over mijn scriptie, terwijl ik dat ding al 4 maanden niet had ingezien!Enigszins irritant was het dat maar een van de advocaten met mij praatte, de ander zat er maar bij en noteerde wat zaken.
Of ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek? Geen idee.
OMG! Je bent toch niet bruin hèquote:
Vooral rood, maar ondertussen begint het aardig naar bruin te verkleuren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:23 schreef DeTinux het volgende:
[..]
OMG! Je bent toch niet bruin hèIk word het eerste bruin. Onthoud dat! Wet van Tinux. Hoe was t?
Dat klinkt goed, zeg! Welk jaar zit je eik inquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:41 schreef Pool het volgende:
[blabla]
In het derde jaar, ik probeer de komende maanden mijn bachelor af te ronden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, zeg! Welk jaar zit je eik in![]()
Een paar weekenden achter elkaar? Ga je dan tussendoor steeds terug?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:15 schreef Andoire het volgende:
Ik ga binnenkort een paar weekenden achter elkaar naar turkijeHopen dat ik ook een kleurtje op kan bouwen
![]()
grmbl ik hoop dat je lekker kutweer krijgt! euh wat leuk voor je, ik hoop dat het hier ook lekker warm wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:15 schreef Andoire het volgende:
Ik ga binnenkort een paar weekenden achter elkaar naar turkijeHopen dat ik ook een kleurtje op kan bouwen
![]()
Yepquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Een paar weekenden achter elkaar? Ga je dan tussendoor steeds terug?![]()
nou en ik ben al heel blij met mn bergen aan zeequote:Op zondag 3 april 2005 00:27 schreef Andoire het volgende:
[..]
Weekend daarop als het goed is Istanbul, daarna Ankara en dan marmaris. daarna waarschijnlijk Bursa maar dat is nog een niet zeker en zo.
Maar goed, Cyprus dus als eerste
Dat klinkt erg goed! Zo zie je heel wat van Turkije in korte tijd.quote:Op zondag 3 april 2005 00:27 schreef Andoire het volgende:
[reisplannen]
Deze week hoef je geen analyse in te leveren. Staat op blackboard. Bij een of andere schrale docent moet je wel je werkplan al inleveren, maar bij Tim Wolff of Joep van der Vliet hoeft dat nog niet, daarbij moet het volgende week respectievelijk 17 april ofzo.quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef VeX- het volgende:
Mja, maar vorige week was ik de enige die iets had ingeleverd en toen moest het wel. Maar goed, ik kijk wel. Over het gastcollege weet ik niet zoveel te vertellen. Dat plaatsen ze meestal nog op dezelfde dag. En er is natuurlijk ook nog die film van 11-13.![]()
Ik ben naar de stad geweest, kalverstraat op zondag is gewoon níet leukquote:Op zondag 3 april 2005 15:34 schreef DeTinux het volgende:
Het is toch vreemd dat als er tentamens zijn, er weet ik niet hoeveel berichten per user per dag gepost worden, en nu het zonnetje schijnt ons topicje helmeaal dood is. Ben ik de enige die met zijn laptop en draadloos internet voor zich buiten in het zonnetje van een biertje geniet? Wat is een zondagmiddag zonder conflictbeslechting toch heerlijk
Nou dan zal je wel heerlijk... bleek zijn gebleven, jou kennende. Zucht, deze mooie dag is weer ten eindequote:Op zondag 3 april 2005 18:05 schreef flubub het volgende:
Ik heb heerlijk in het zonnetje in de tuin gezeten 8)
Blank Detinux, Blankquote:Op maandag 4 april 2005 02:31 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Nou dan zal je wel heerlijk... bleek zijn gebleven, jou kennende. Zucht, deze mooie dag is weer ten einde. Morgen weliswaar vrij, maar helaas geen mooi weer.
Ik ga zo maar buiten zitten, achteraf heb ik dat gisteren veel te weinig gedaan. Morgen wil ik bruin zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |