Ik weet niet wat jij denkt als je zegt als je zo'n (overigens verkeerd) spreekwoord gebruikt, maar het komt er op neer dat jij geen zin hebt om je irritante postgedrag te verbeteren zolang anderen dat ook doen, omdat dat een nutteloze zaak is.quote:
Ik ben ze aan het wissen als ik ze tegenkom en er wordt aangewerkt dat een gewiste post ook echt niet meer terug komt in de MyATquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:52 schreef twi het volgende:
Ohja, en flikkeren jullie allemaal met die TVP eens een keer een eind opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Degene die de schoen past, trekke hem aan
Bugged nog een klein beetje geloof ik, kijk maar in FBquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:32 schreef speknek het volgende:
Dat is al zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:36 schreef BMH het volgende:
Volgens mij komt het E3 sfeertje weer op gang in GAM.
laten we gaan dansen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:03 schreef Tain het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.logisch ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo snel moequote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
laten we gaan dansen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt nogquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:35 schreef speknek het volgende:
Eh, okay.
Graag topic "[GameCube] The Legend of Zelda (working title)" hernoemenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef OnaNia het volgende:
Kan iemand dat "working title" in de TT even updaten
[afbeelding]
quote:
Doei Fuxlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Fuxl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei Tainquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Doei Fuxlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is gewoon een Omerta topic niet een extreem bagger topic, als je wilt slowchatten dan kan je dat doen in het slowchat topic of in ONZ als dat beter in je straatje past
Zolang je dan niet in andere topics gaat lopen kloten, zoals je wel hebt gedaan vanmiddag, dat is ook de enige reden waarom ik uberhaupt het omerta topic ging opschonenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Doei Tainom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het Omerta topic ìs een slowchattopic, helemaal nu het spel down is. We doen toch niemand kwaad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ONZ past niet in mn straatje..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb gewoon 2 slotjes gezet. Doe nou niet alsof jij dat nooit doet..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je dan niet in andere topics gaat lopen kloten, zoals je wel hebt gedaan vanmiddag, dat is ook de enige reden waarom ik uberhaupt het omerta topic ging opschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop