Zullen we Sidekick of Sizzler vragen of ze de posts willen verwijderen ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is pas genant als ze er nooit achter komt.
Hoe weet jij dat?quote:
Sidekick hoopt nog altijd dat slijmen wat uithaalt en sizzler kan het niet schelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zullen we Sidekick of Sizzler vragen of ze de posts willen verwijderen ?
Ja, inderdaad, ik wil hier niet mee geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Best genant om zo over Tuana te praten als ze er niet bij is.
Laat me raden: in de christelijke wijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
&^%$%#, grote explosie in Libanon.
Oh, entiteit Tuana is gekoppeld aan entiteit Sjunquote:
Vergeet het. Die jongens berekenen hun kansen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sidekick hoopt nog altijd dat slijmen wat uithaalt en sizzler kan het niet schelen.
Das niet eerlijk RJ je hebt gespiekt..........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Laat me raden: in de christelijke wijk.
Sie haben keine Lust es zu riskieren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik wil hier niet mee geassocieerd worden![]()
Door een boomwortel?quote:
Ach man zeur niet zo maar zuip!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een GTST/Bagger topic....![]()
![]()
Anders binden we hem vast aan de kroonluchter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach man zeur niet zo maar zuip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |