Jij hebt mij al eens gekwetst.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
willen we mekaar nou echt pijn doen?
Waarmee dan? Heeft het met Tuaantje te maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt mij al eens gekwetst. [afbeelding].
Met een foto.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarmee dan? Heeft het met Tuaantje te maken?
Met je arische krulletjes?quote:
sorry, ik kan me er weinig van herinneren. Ik beledig dagelijks mensen, weet jequote:
Ja, je moet je toch verweren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sorry, ik kan me er weinig van herinneren. Ik beledig dagelijks mensen, weet je
Da is al een jaar of 5 hip hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wat is dit nou weer voor geouwehoer? "Mediation''. Na ''debater'' en ''onwerkbaar'' alweer een (quasi)Angelsaksisch gezwel in de Nederlandse taal. Idiote halfzachte ''rechtsgeleerden''.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vooral met mijn gapende mond en enthousiaste oogopslag.
Ik denk dat ik toch liever eerst met Tuaantje praatquote:
Wist je dat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever eerst met Tuaantje praat
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wist je dat niet
ze heeft meer haar groei dan dit figuur hoor,
Politicologie.quote:en ze studeert iets met politiek
Dat valt best mee.quote:en is links
Als zij lelijk is en haar zus ook, dan is schoonheid een leugen.quote:dus is ze nog lelijker ook.
shhhhhhtt, dat weet ik ook wel dat dat niet zo isquote:
ja, dattuh dusquote:[..]
Politicologie.
Dat ze op rechtse ballen valt maakt haar inderdaad meer een centrist ja.quote:Dat valt best mee.
[..]
oeh, ik dacht dat ze alleen maar een heel jong zusje had, heeft ze ook nog een oudere danquote:Als zij lelijk is en haar zus ook, dan is schoonheid een leugen.
Hoe komt iedereen daar toch bij?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat ze op rechtse ballen valt maakt haar inderdaad meer een centrist ja.
Ja, inderdaad, feitelijk is het een zusje. Maar des te erger voor de feiten!quote:oeh, ik dacht dat ze alleen maar een heel jong zusje had, heeft ze ook nog een oudere dan
Heeft ze me verteld, maar het feit dat ik meer pakken heb dan de standaard bal maakte helaas geen indrukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar toch bij?
Oh, das dan ietwat te jong voor mij.quote:[..]
Ja, inderdaad, feitelijk is het een zusje. Maar des te erger voor de feiten!.
Atoombom?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
&^%$%#, grote explosie in Libanon.
Het is pas genant als ze er nooit achter komt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Best genant om zo over Tuana te praten als ze er niet bij is.
Ze lurkt wel meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Best genant om zo over Tuana te praten als ze er niet bij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |