Hebbie een dochter??quote:Op zondag 27 maart 2005 01:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn broer heeft dan ook de leeftijd ervoor, en dan te bendenken dat miijn dochter 7 jaar ouder is dan mijn nichtje
Hebbie die Norton gehaalt????
quote:Jantje Smit & Ali B. - Ik ben oma zat.
Ed van Thijn & Thom de Graaf - That's what friends are for.
Michael Jackson & Gary Glitter - Song For The Children.
X-file?quote:Op zondag 27 maart 2005 07:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grrrrrrrr, weer een bon in de bus voor een snelheidsovertreding. Eentje die ik onmogelijk gepleegd kan hebben. Lachen die Mulder omgekeerde bewijslast, nu maar een foto regelen ofzo
Tja, kan ook gewoon back-office zijn. Je wilt niet weten wat ik allemaal tegenkom. Gebeurt ook in Nederland.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn er toch een stel idioten op de wereld.
Naast P2P draai ik ook peergardian als een soort van protectie tegen dat <BIG> zwijntje.
Ik zie in mijn IP lijst de volgende IP terug komen . met de omschrijving
192.84:xxx.xxx:4662 INFN - the National Institute of Nuclear Physics = Italie
http://www.infn.it/indexen.php
Dus ergens staat er een nucleaire onderzoekscentrum een computer te p2p filesharen. Waarvan er een poort open staat.
![]()
![]()
Een paar van de grotere emule-servers werd ook op een universiteit gedraaidquote:Op zondag 27 maart 2005 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn er toch een stel idioten op de wereld.
Naast P2P draai ik ook peergardian als een soort van protectie tegen dat <BIG> zwijntje.
Ik zie in mijn IP lijst de volgende IP terug komen . met de omschrijving
192.84:xxx.xxx:4662 INFN - the National Institute of Nuclear Physics = Italie
http://www.infn.it/indexen.php
Dus ergens staat er een nucleaire onderzoekscentrum een computer te p2p filesharen. Waarvan er een poort open staat.
![]()
![]()
en voor 6 miljoen mensen is daar geen voedsel meer... is dat toeval?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit is natuurlijk een Amerikaans complot!
Nou als het daar al een paar weken heerst.... En Korea komt er nu schoorvoetend mee naar buiten dan is er wel iets meer aan de hand. Ik denk dat je er gelijk een doom-scenario op los mag laten.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit is natuurlijk een Amerikaans complot!
Was gister op het nieuws op de radio. De voedselhulp aan Korea zit zonder voorraden en geld. En de oogst in Korea is al jaren niet voldoende...quote:
Ja, ik vrees ook dat het heel erg fout kan gaan. De vogelpest is toch alweer de opvolger van aids qua impact en gebrek aan kennis daarover.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou als het daar al een paar weken heerst.... En Korea komt er nu schoorvoetend mee naar buiten dan is er wel iets meer aan de hand. Ik denk dat je er gelijk een doom-scenario op los mag laten.
Hoelang duurde het ook alweer met die grote treinramp (met explosieven) voordat het eerste nieuws naar buiten kwam (met goedkeuring van de koreaanse overheid).
En wat zit je haar leuk vandaag Bóór, je ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nee, heus, jij kunt de nieuwe premier worden! Echt, we bakken ze nogmaals bruin!
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:39 schreef George-Butters het volgende:
Was gister op het nieuws op de radio. De voedselhulp aan Korea zit zonder voorraden en geld. En de oogst in Korea is al jaren niet voldoende...
quote:Vanaf de jaren zeventig werd hij de Conducator (= 'Leider') genoemd; dezelfde titel die de dictator Ion Antonescu in de jaren veertig droeg.
Om de staatsschuld terug te dringen mocht er in de winter amper worden gestookt. Uiteindelijk werd de staatsschuld inderdaad teruggedrongen, maar dat het volk daar hinder van ondervond, deerde de dictator schijnbaar niet; evenals zijn plan om de Roemenen ervan te overtuigen dat ze teveel aten. (De ware reden was natuurlijk dat er te weinig voedsel was).
Halverwege de jaren tachtig kwam Ceauşescu met zijn meest bizarre idee: het platteland en de plattelandsdorpen moest in haar huidige vorm verdwijnen. De oude dorpen moesten worden vernietigd en vervangen door een soort agrarische centra. Boeren zouden dan een soort agrarische arbeiders worden. Dit leidde tot binnen- en buitenlandse kritiek. Deze plannen werden echter niet uitgevoerd omdat Ceauşescu in 1989 ten val kwam.
De Wouter Bos van Roemeniëquote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!
Kennen we deze mijnheer nog ?
[afbeelding]
Kleine omschrijving
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |