En eentje minder
![]()
Ik ben Stefan, man van TearSong, en post even namens haar een korte samenvatting van onze afgelopen vrijdag 1 april.
Vrijdagavond om half negen begonnen de weeën. We schrokken nogal toen nog geen 5 minuten na de eerste wee de tweede al volgde, en de derde volgde ook al weer binnen 5 minuten na de tweede. Ik heb toen maar het ziekenhuis gebeld. Die adviseerden een warme douche. Wij hadden echter al zeer snel door dat dat ook niet zou werken, want Marjolein haalde het maar net om van het bed naar de douche te komen. Marjolein heeft toen heel kort gedouchet en ik heb het ziekenhuis gebeld dat we kwamen. De weeën kwamen toen al met pauzes van een minuutje of twee!
We zijn toen enorm snel naar het ziekenhuis gereden. Als ze onderweg stonden te flitsen ben ik binnenkort mijn rijbewijs kwijt
![]()
In de auto had Marjolein al persweeën.
In het ziekenhuis aangekomen bleek dat Marjolein al volledige ontsluiting had en het dus niet vreemd was dat er persweeën waren. Om kwart over tien is Tomas toen geboren na een korte maar zeer heftige bevalling.
We zijn 's nachts in het ziekenhuis gebleven maar mochten aan het einde van de ochtend lekker naar huis. En daar zijn we nu dus ook.