abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:32:53 #226
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25925940
spannund!!!!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 10:54:55 #227
43556 miss_dynastie
pi_25926258
TearSong
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:12:36 #228
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_25930090
Tearsong; is je kindje er al? Aaaaaah?

Ik hoop ook zoooooo dat die kleine van ons zich vannacht komt melden!
Maar ja... ik heb daar helaas niet zo veel over te zeggen en ik wil mezelf ook niet teveel opfokken, want een Bix of Tearsongscenario is in het geheel niet ondenkbaar. Gek is dat zeg. Hij kan echt ieder moment komen nu, maar voor hetzelfde geld duurt het nog een paar weken. Ik merk dat ik niet zo goed weet hoe ik me tot die aankomende gebeurtenissen moet verhouden. Ik probeer vooral rustig te blijven en alles maar te laten komen zoals het komt (dit is overigens makkelijker gezegd dan gedaan ).

Hoe is het met Mel, Snake en Lewis? Kunnen jullie een beetje genieten van het mooie weer, of worden jullie geveld door allerhande kwalen en vooral door algehele zwangerschapsuitputting? (ik hijg als een paard als ik een trap opgeklommen ben... )
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:21:54 #229
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25930268
Tearsong, hopenlijk ben je nu bezig of aan het genieten van een kersvers babytje.

Renzell, ik hoop voor jou ook dat struikje vanacht komt.

Hier gaat alles wel goed, tuurlijk wel last van kwaaltjes maar genieten van het weer zeker, gisteren nog een beetje in de tuin gerommeld.
Kan wel niet veel doen maar het is gewoon lekker in het zonnetje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25930493
YES eindelijk een vers beebje onderweg......

Succes Tearsong! Doe je best daarna mag je heerlijk genieten van je zwijmeltje
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25930523
Geveld door algehele vermoeidheid, maar dat komt omdat Joshua gisterenavond weer een hijsa heeft lopen maken. Dus we lagen er laat in en moesten er weer vroeg uit. Auto moest voor een service. Dus nu lig ik op de bank even wat bijkomen. Misschien later nog wat genieten.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:52:31 #232
105888 renzell
pi_25930946
Ik hoop het vor je Lewis! Het zit je maar niet mee. Dikke
Is het bij jullie ook mooi weer?
Hier is de lente in alle hevigheid losgebarsten. Lekker hè Snake? Ik zit ook de hele dag een beetje in de tuin, dan weer ff de stad in, ff boodschappen doen.... vooral lekker genieten van de lente! Word ik wel vrolijk van.
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:16:13 #233
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25932580
Tearsong ... Ik denk aan je!! Ik hoop dat je nu je kleintje aan het bewonderen bent!

Ow Lewis, lekker balen weer.

Renzell, ik hoop lekker mee voor morgen! (Als ik morgen beval, schelen Chiara en de verse baby precies 100 weken) Maar ga jij maar lekker eerst hoor! En doe maar lekker even rustig aan, neem overal de tijd voor, ontspannen is goed voor je!

Hier alles redelijk oke
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:36:17 #234
105888 renzell
pi_25938441
Lewis, ben je al een beetje bijgekomen of komt het vandaag niet meer goed voor jou?

Tearsong zal nu toch inmiddels haar kleintje wel in de armen hebben denk ik... potverdriehaasjes, wat ben ik nieuwsgierig! TEARSONG: HIERRRRR MET DAT NIEUWS!!!

Mel; fijn dat het nog goed gaat allemaal!

Hier heerlijk dagje gehad. Met vriendje eerst uitgebreid boodschappen gedaan (daar kan een heel leger zich drie weken aan tegoed doen... ) en toen lekker op het dakterras gezeten. 's Middags vervolgens ff de stad in en daarna weer lekker op het dakterras gezeten met een vriendin en fijne frisse lentefruitsalades gegeten, hmmmmmm !
Vanavond gaan vriendje en ik als het goed is het geboortekaartje afmaken. Werd tijd!

Duim allemaal maar een beetje mee voor een zondagskindje in huize Struik alsjeblieft, dank!
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:39:20 #235
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_25938511
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 20:36 schreef renzell het volgende:
Vanavond gaan vriendje en ik als het goed is het geboortekaartje afmaken. Werd tijd!
daar wachten die boefjes meestal op. Op het geboortjekaartje of op een naam

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 2 april 2005 @ 20:46:01 #236
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25938652
Duim Duim Duim Duim.. pff hihi Renzell ik krijg lamme duimen!
Ik duim voor jullie hoor, dat er morgen in huize Struik een kleine meid of een kleine jongen geboren wordt.. ik zal het ook even Struikje zeggen: STRUIKKKKK! morgen of vannacht graag geboren worden.. je aankomende papa en mama worden het wachten een beetje zat !
Lijkt me voldoende niet waar!

TearSong, je hebt meldplicht we willen weten wat jullie beebje is en wat voor naam deze beeb gekregen heeft !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25938703
Ik heb vanmiddag wel even lekker liggen dutten op de bank. Maar ik was echt niet meer voorruit te branden daarna. Daarentegen is de lente hier ook echt begonnen hoor. Lekker buiten gezeten vanmiddag. Husby heeft gewoon voor alles gezorgd en nu zit ik lekker op de bank met laptoppie aan te lezen en internetten en heb een mega bak thee naast me staan. Dus komt wel goed allemaal.

Ik heb gewoon een goeie lange nacht nodig, dan kom ik wel weer bij

Maar eh ik denk dat Tearsong haar baby al heeft, anders had ze misschien heus nog wel gepost tussendoor. Alhoewel ze moest geloof ik nu in het ziekenhuis bevallen toch Na ja ik hoop dat alles goed is gegaan of goed gaat. Wel spannend hoor. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Weet je ik heb de lente kriebels maar kom gewoon niet vooruit. Irritant eigenlijk dat maakt me best wel onrustig. Zou zo graag zoveel willen ondernemen, maar heb echt de puf niet. Ben altijd nogal een bezig bijtje zie je. Dus vandaar
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 20:57:40 #238
43556 miss_dynastie
pi_25938916
Goed zo lewis, laat je maar een beetje verwennen
  zaterdag 2 april 2005 @ 21:02:54 #239
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25939083
Vervelend Lewis dat je niet vooruit te branden bent, en dat Joshua zo lastig is (af en toe)..
dat wordt wat als Husby er is !

Wanneer kunnen we een buik(je) van jou verwachten Lewis ?!
Ik ben wel eens benieuwd hoe jou tummetje eruit ziet..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_25939353
Oh ja ik zal vanavond eens naar boven gaan. Op de pc staan alle foto's. Ik was het alweer vergeten. Heb van de week nog een paar mooie gemaakt.
pi_25941015
Rekkie wordt papa

Mijn vriendin is nu ca 4 maandjes zwanger.... (niet gepland maar wel gewild)
Ik ben nu wel ontzettend blij ..........

Ik ben hier denk ik wel vaker te zien
pi_25941094
Ah gefeliciteerd Rekkie
pi_25941123
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ah gefeliciteerd Rekkie
Dank dank

Ook namens Roumysa (fok! -nick) ..... mijn vriendin
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:48:01 #244
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25941886
Rekkie en Roumysa, gefeli met jullie zwangerschap, veel geluk hoor de komende maanden!

Renzell succes morgen

En Tearsong, ligt vast al heerlijk te genieten!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25942391
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 21:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe jou tummetje eruit ziet.. [/i]
Ik weet niet wat tummetje bij jou betekent, maar hopelijk niet hetzelfde als wat het bij ons betekent...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_25942408
Rekkie, gefeliciteerd!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Redactie Frontpage zondag 3 april 2005 @ 00:56:01 #247
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25945185
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef Rekkie het volgende:
Rekkie wordt papa

Mijn vriendin is nu ca 4 maandjes zwanger.... (niet gepland maar wel gewild)
Ik ben nu wel ontzettend blij ..........

Ik ben hier denk ik wel vaker te zien
Welkom Rekkie, ik word ook papa!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 3 april 2005 @ 01:05:45 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_25945384
Rekkie en Roumysa van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_25948175
Rekkie en Roumysa, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 3 april 2005 @ 08:20:38 #250
105888 renzell
pi_25948182
Hé Rekkie, gefeliciteerd!
Als je nou even laat weten wanneer jullie uitgerekende datum is, dan worden jullie in 'de lijst' gezet (zie pag. 1; zwangerschap en geboorte...).

Hier vannacht niks gebeurd, grrrrrrrr....
En ik had er nog wel zo'n goed gevoel over! Heb de hele nacht over bevallen gedroomd en dacht soms zelfs als ik even wakker werd dat er wel degelijk iets aan het rommelen was, maar helaas, 't was wishfull thinking. Overigens, in mijn droom beviel ik zonder enige twijfel van een meisje!
Nou, die 3 april zal ons wel door de neus geboord worden, maar ik hoop toch stiekem nog op gebroken vliezen tijdens de barbeque vanmiddag...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')