Verander dan op zijn minst de topictitel en de OP.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is niet "omdat Wilders het is". Deze manier van werving van kandidaat-kamerleden is opmerkelijk, net als dezelfde werving van Leefbaar Rotterdam voor een nieuwe wethouder waar ook een topic over. Het is niet voor niets dat diverse media deze wervingsactie als nieuwsbericht presenteren.
Zodra linkse partijen ook dergelijke werving gaan uitproberen mag er een topic over worden geopend. Werving van stagiairs valt daar niet onder.
Ok, ik heb het nieuwsbericht aan de OP toegevoegd en de topictitel is iets verbeterd.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Verander dan op zijn minst de topictitel en de OP.
En natuurlijk gaat het wel om Wilders, dat wijst de topichistorie hier wel uit. En de media maken dezelfde vergissing. Als je een discussie wil, open dan een discussietopic zoals ik deed.
Waarom staat er 'personeel' ?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok, ik heb het nieuwsbericht aan de OP toegevoegd en de topictitel is iets verbeterd.
Ikhoop dat je zelf ook doorhebt dat dit onzin is?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef SCH het volgende:
Als het over Wilders gaat mag dus blijkbaar alles hier. [...]
Hulde!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:26 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, zeker op een verkeerd knopje gedrukt.
Wilders zoek 'personeel' was de oude titel, nu is ie wel goed.
Dat er steevast met de naam Wilbers wordt doorgepost vind jij serieus??quote:Op zondag 27 maart 2005 15:27 schreef Sidekick het volgende:
Na mijn *waarschuwing* verwacht ik dat mensen ook daadwerkelijk weer serieus ontopic gaan. Vandaar dat ik die slowchat tussen jou en SCH verwijderde.
Wat er voor mijn mededeling staat is dan niet relevant. Soms wordt een topic wel helemaal opgeschoond, maar de slowchat die er nu staat is op zich niet heel erg vervelend (in tegenstelling tot een flamewar oid) en is er weinig aan de hand als er vanaf mijn mededeling gewoon weer serieus wordt gepost.
Is het ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat er steevast met de naam Wilbers wordt doorgepost vind jij serieus??![]()
Je bent een rare jij.
Dat is helemaal niet waar. De PvdA doet al jaren de oproepen via de kranten voor kandidaten voor bijna alle verkiezingen.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is niet "omdat Wilders het is". Deze manier van werving van kandidaat-kamerleden is opmerkelijk,
Dat is tenminste een normaal antwoord. Bedankt.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Maar dan nog is het natuurlijk geen vrijbrief om offtopic te slowchatten.
Voor Tweede Kamerleden? Ik kan me dat haast niet voorstellen omdat zoiets meestal via leden gaat. Regionale voorzitters, actieve leden of mensen die bij een jongerenpartij furore maakte. Waarom zouden ze een advertentie voor kamerleden in een krant zetten als ze al een leger van actieve PvdA leden hebben?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. De PvdA doet al jaren de oproepen via de kranten voor kandidaten voor bijna alle verkiezingen.
Die advertentie is meestal bedoelt voor PvdA-leden. Een geheugensteuntje.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:08 schreef sizzler het volgende:
Waarom zouden ze een advertentie voor kamerleden in een krant zetten als ze al een leger van actieve PvdA leden hebben?
Ook al niet waar. Men roept gėļnteresseerden op. Lidmaatschap op dat moment is niet verplicht.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die advertentie is meestal bedoelt voor PvdA-leden. Een geheugensteuntje.
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok, ik heb het nieuwsbericht aan de OP toegevoegd en de topictitel is iets verbeterd.
Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen. Er zijn zat actieve PvdA'ers. Waarom zou je dan iemand die binnen de partij niet bekend is op de lijst zetten?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:20 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Ook al niet waar. Men roept gėļnteresseerden op. Lidmaatschap op dat moment is niet verplicht.
Er wordt aan mensen de kans gegeven om te solliciteren en de PvdA gaat er vanuit dat ze dat zo breed mogelijk bekend moeten maken. Dus niet alleen intern. UIteindleijk zal het vaak om actieve of semi-actieve PvdA-ers gaan maar op deze manier wordt er in een breed spectrum opgeroepen tot participatie.. Dat is nou een open partij sizzler. Dat is wellicht lastig te begrijpen voor een VVD-erquote:Op zondag 27 maart 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen. Er zijn zat actieve PvdA'ers. Waarom zou je dan iemand die binnen de partij niet bekend is op de lijst zetten?
Hulde! Dįt is modereren.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
De openingspost was idd ondermaats. Vaak is dat een reden om het topic te sluiten, maar ik dacht door het plaatsen van het nieuwsbericht met een vraagstelling het topic in een goede richting te duwen.
Speciaal voor jou dan over het Annemarie Gruweltraject II.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Krankzinnige beslissing. Waarom sluit je het PvdA-topic dan?
Dat topic over Wilders hoort gewoon dicht, er zit geen enkele discussiewaarde in behalve dezelfde die in alle duizend Wilders-topic zit. Prima, je punt is duidelijk, baggertopics mogen.
Misschien een vreemd concept voor jou, maar de PvdA is een open partij en die openheid uit zich o.m. is het kijken naar het aantrekken van mensen van buiten de gebaande partijpaden om fris bloed in het geheel te krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen. Er zijn zat actieve PvdA'ers. Waarom zou je dan iemand die binnen de partij niet bekend is op de lijst zetten?
Dat het een open partij is geloof ik wel, maar voor de Tweede Kamer lijkt het me wel erg open. Mensen die binnen een partij nauwelijks bekend zijn op de lijst zetten is wel erg rigoureus.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:02 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Misschien een vreemd concept voor jou, maar de PvdA is een open partij en die openheid uit zich o.m. is het kijken naar het aantrekken van mensen van buiten de gebaande partijpaden om fris bloed in het geheel te krijgen.
We hebben hier een gelovige.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:02 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Misschien een vreemd concept voor jou, maar de PvdA is een open partij en die openheid uit zich o.m. is het kijken naar het aantrekken van mensen van buiten de gebaande partijpaden om fris bloed in het geheel te krijgen.
Schrijf je hier over de belgische PvdA?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:02 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |