quote:Op zondag 27 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
JIJ OOK MUUS!
Shaobling.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.Aangezien die crew hier te achterlijk is om je voorgoed het zwijgen op te leggen, lijkt het me de beste optie.
Nee, ze zijn allemaal braafquote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
staat dit topic per ongeluk op slot ofzo?
Hij schijt dan ook shaken, not stirred.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:48 schreef Havoc het volgende:
Hier doet ie eerder James bond na.
Nee, want dan is het net alsof ik hier iets te zeggen heb.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:55 schreef Ruis het volgende:
Malfunctie, wil je dat topic weer open hebben dan?
Dat denk je maarquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Malfunctie het volgende:
Fijn om te zien dat reverse psychology nog steeds werkt.
sinds een week of wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
En je moet ook nog een leuke OP hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staan
idd, en zwaai-smilies zijn een No-Goquote:Op maandag 28 maart 2005 00:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je moet ook nog een leuke OP hebben
En hoi en doeg ookquote:
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ohjah? staat anders niet in de ONZ huisregels
alsof ook maar iemand die regels leest, 170 views in een week tijdquote:Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.
Mijn hele bestaan is ongeldig, maar daar hoor je mij ook niet over miepenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.
De oude waren ook veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
alsof ook maar iemand die regels leest, 170 views in een week tijd
"vroeger" was alles beter hè..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De oude waren ook veel leuker om te lezen.
Vroeger? Nah, ik heb het over vorige week mên.quote:
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Havoc?
Het hele SC zooitje zit nu in GCSC
Misschien toch handig om 1 topic hier te laten lopen?
Hmm.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef DePresident het volgende:
He imbeciel, een mod moet professioneel zijn. Ik ga weer klagen over je.
Als je objectief naar dat topic had gekeken, dan had je hem open gelaten.quote:
Als jij je in de regel wat volwassener zou gedragen zou ik ook niet een fatwa op je harses hebben staan. You do the math.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als je objectief naar dat topic had gekeken, dan had je hem open gelaten.
Maar nee, DP opent...
Ik hoop dat je in dezelfde situatie terecht komt waarin Terri Shiavo nu verkeert![]()
Jij moet je gewoon aan de crewpolicy houden. Niks fatwa. Jij eigen glazen ingooit met fatwa van jouquote:Op maandag 28 maart 2005 02:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als jij je in de regel wat volwassener zou gedragen zou ik ook niet een fatwa op je harses hebben staan. You do the math.
Je kan over de SC hier vinden wat je wilt, maar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ze naar GC gaan en daar de SC volbaggeren.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.
Laat nou net de mededeling van de crew naar mij zijn dat ik me gewoon als mezelf moet gedragen. En me vooral niet milder moet gaan opstellen. Maar laat dat je niet weerhouden om te mailen. Heck stuur een cc aan havoc[at]moonglade.net. kan ik ook nog lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon aan de crewpolicy houden. Niks fatwa. Jij eigen glazen ingooit met fatwa van jou
Doe wat je niet laten kunt. Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:28 schreef DePresident het volgende:
Als dit topic niet opengaat, wat gesloten is van mij... dan nestel ik me definitief in General Chat slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |