Het doet mij meer denken aan 4 Girlz, bekend van het hitje "Go dance"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:03 schreef postinggirl het volgende:
*moet opeens aan Wow! denken*
Misschien helpt het feit dat ze flink gesteund worden door Jetix (vroeger: Fox Kids) ze wel een handje. Hoe erg het ook is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG
Nee Meike, zo kom je niet echt verder meid![]()
Je bedoelt kinderenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:07 schreef LostFormat het volgende:
En 't ergste is dat mensen dit soort muziek ook echt kopen.
zie opquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef Burbo het volgende:
Wíe?
Je bent het Meike-bashen nog niet verleerdquote:
Wat een ellende.quote:Monique (23) is een superhippe, trendy girl. Ze is he-le-maal gek van roze.
Die laat zichzelf niet zo diep zinken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Ze zou toch samen met die Elisaar in een band?
Die kwam niet door de breezer keuringquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Ze zou toch samen met die Elisaar in een band?
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef Jett het volgende:
doen ze dit vrijwillig?
deze:quote:Op maandag 28 maart 2005 01:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die site, dat nummer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF van de 4, is meike eigenlijk?![]()
WTF?quote:Zo is Chipz! tenslotte ook beroemd geworden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:34 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Zal wel een grote flop worden.
quote:Kus heeft een streepje voor
De single 'Lekker ding' van de girlgroup is na één week al een top-tien hit.
De vier meiden zijn in een bootcamp gedrild to ze erbij neervielen. Ze vertellen: "Ja, we hebben het heel leuk gehad. We hebben veel gelachen. Maar het was ook wel heel zwaar. We moesten iedere ochtend vroeg opstaan. Dan gingen we trimmen. Na drie dagen hadden we het wel een beetje gehad."
Meike, één van de meiden, deed mee aan Idols. Zij staat nu overal aangegeven als de leading-lady. Ze vertelt: "Zo voelt het niet. Bij ons is niet één iemand het boegbeeld van de groep. Idols heeft er verder niets mee te maken."
Dat Meike al een bekend gezicht heeft, heeft wel geholpen bij de single-verkoop van 'Lekker Ding'.
Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekker ding.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
La la lekker. Iemand moet het doen. De allereerste zoen.
Nou vergeleken met Kus (wat een naam ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:47 schreef postinggirl het volgende:
Zo is Chipz! tenslotte ook beroemd geworden.
Super lekker ding - en die ik met hem kan doen zijn er opeens veel meer dan toen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Het is een super lekker ding daar kan hij niets aan doen.
Nouja het heeft ook voordelen.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me zó frustrerend om dag in dag uit voor dergelijk publiek te moeten optreden..
Is hij niet meer irritant?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:29 schreef Asskicker14 het volgende:Het broertje van mijn beste vriendin is ineens een lekker ding
http://www.top40web.nl/salestop40/weeklijsten/actueel.htmlquote:Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
In welke lijst als ik vragen mag, De kids top 20?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Misschien helpt het feit dat ze flink gesteund worden door Jetix (vroeger: Fox Kids) ze wel een handje. Hoe erg het ook is.
Zo is Chipz! tenslotte ook beroemd geworden.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Het is een super lekker ding daar kan hij niets aan doen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Was dat dat debiel wijf met die achterlijke moeder die beweerde bij hoog en bij laag dat haar dochter het helemaal ging maken en dat ze daar Idols niet voor nodig hadden?
Nummer 1?quote:Op zondag 8 mei 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ze staan op nummer 4 (!!).
Waar gaat dat heen?!?
OMFG!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:02 schreef hermanberghuis het volgende:
Er zullen denk ik vaker van dit soort meiden groepen komen
Voorbeeld: http://www.erikderuijter.nl
Wat dacht je van die dansbewegingen in de videoclip?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:38 schreef Dementor het volgende:
De lyrics zijn echt slecht.
Je blijft gewoon zoeken naar de minst lelijke om te neuken tijdens het bekijken van die clipquote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die dansbewegingen in de videoclip?![]()
Das de jongste van 18quote:Op zondag 8 mei 2005 21:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Die tweede lijkt wel in de 30... met een dichtgeplamuurd gezicht...
Deze lijkt me best erg. En dan heb ik er nog niet één nummer van gehoord.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:02 schreef hermanberghuis het volgende:
Er zullen denk ik vaker van dit soort meiden groepen komen
Voorbeeld: http://www.erikderuijter.nl
Die rechtse is wel kjoetquote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Deze lijkt me best erg. En dan heb ik er nog niet één nummer van gehoord.
[afbeelding]
Eng? I'ld do themquote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die middelste kijkt zo guitig. En die rechtse is gewoon lekkah. En dan die linker, nou, ach, 't laatste koekje is altijd 't lekkerste.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
ik ben ook he-le-maaaaal gek van roze
wat een godsgruwelijk lelijke wijven...quote:Op maandag 9 mei 2005 08:47 schreef postinggirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze lijkt meer op de nageboorte van Chantal Janzenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die rechtse is wel kjoet.
Beetje een Chantal Janzen -type.
Ach, je bent gewoon jaloers dat je zelf geen manager bent en je lolly kan laten gebruiken als oefen-microfoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat een godsgruwelijk lelijke wijven...
ja zoiets. ik zag ze van het weekend bij Jetix (kidz top20)quote:Op zondag 27 maart 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt mij een beetje op een K3 kopie.
Dat is maar af te wachten, K3 duurt ook al zo'n ruim 5 jaar. Het is een 'creatie' van Platenmaatschappij EMI, Managementbureau AT Productions, Producers Fluitsma & van Thijn en Mediabedrijf 'Jetix' dus niet de minste partijen die het wel eventjes uithouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja zoiets. ik zag ze van het weekend bij Jetix (kidz top20)
ach één troost: het is zeeer tijdeljik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |